Cry for HELLUP!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Zwangnie, Sep 10, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

Jul 28, 2013
    1,396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Hele fijne vakantie en hopelijk gezond en met duidelijke testen straks weer terug. Maar vergeet vooral ook niet te genieten.

2. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

Jul 25, 2013
    731
    0
    0
    20130914_084942.jpg

Ik kon het niet laten, dus vanmorgen er maar weer zo'n test van de Action er tegen aan gegooid ;) Ik vond hem duidelijk(er), maar ik zal het nog niet van de daken schreeuwen.

Dit zal voor mijn vakantie mijn laatste post zijn, tot over een paar dagen!

3. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

Jul 25, 2013
    731
    0
    0
    Update uit Singapore....

Lieve meiden afgelopen nacht mijn laatste test gedaan, de Clearblue digital. Niet dat ik hem nodig had, want mijn hele lijf sloeg al genoeg signalen uit!
    Ik wil zeker niet te vroeg juichen, want ja tis nog heel erg pril. Ben dus zwanger ♥

Heenreis was vreselijk veel menstruatiepijn en steken in mijn buik. Dat vond ik wel eng. Heb zitten huilen op het vliegveld, want ik dacht dat het wel eens een vmk kon worden. Nu huil ik ook werkelijk om alles, zelfs de kitscherige souvenirs laten mij niet onberoerd :)

Ik vind het heel spannend, maar ben inmiddels redelijk relaxt en heb besloten dat ik mij maar moet neerleggen bij de wil van de natuur. Ik ga genieten van ieder moment :)

4. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

Jul 25, 2013
    731
    0
    0
    En prompt weer een bloeding :( Feliciteer mij maar niet....

5. Hondagirl24

Hondagirl24 Niet meer actief

men meisje toch wat een onzekerheden voor je bah :( hopelijk blijft hij/zij plakken :)

6. MiekeH

MiekeH Actief lid

Jun 10, 2013
    399
    0
    0
    Pff spannend hoor zwangnie.. Ik hoop dat t goed blijft zitten. Een bloeding hoeft niet verkeerd te zijn he! Hoop dat ik je snel kan feliciteren!

7. Beepje

Beepje Fanatiek lid

Feb 14, 2013
    2,310
    9
    38
    .................

8. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

May 18, 2012
    3,897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Niet panikeren, kan niets zijn, komt vaker voor.
    Duim voor je!

9. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

Jul 28, 2013
    1,396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Toch voorzichtig gefeliciteerd. Ik hoop dat de bloedingen je verder bespaard blijven en je er echt van kunt gaan genieten.

10. skattie84

skattie84 Actief lid

Mar 25, 2011
    301
    2
    18
    Z-H
    Misschien heb je n voorliggende placenta, ik had n collega die constant bloedde tijdens haar zwangerschap, kwam dus door die voorliggende placenta. Ik zou even VK of Gyn bellen voor n echo! Succes meis!

11. makey

makey Fanatiek lid

Feb 16, 2006
    1,999
    0
    0
    ik heb bij al mijn drie zwangerschappen bloed verlies gehad zelfs een golf met rood bloed,bleek toen een bloeduitstorting in mn baarmoeder te zijn, en de andere was gewoon een vaatje te zijn wat was gesprongen niks aan de hand toen en een keer een MA gehad (allereerste zwangerschap0 en toen had ik totaal geen bloedverlies

12. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

Jul 25, 2013
    731
    0
    0
    Singapore hebben wij inmiddels achter ons gelaten en zitten nu op Borneo. Het vruchtje zit nog in mijn baarmoeder en voel mij lekker zwanger ;) Gisteravond voor het eerst misselijk en overgeven. Vanochtend in de bushbush ook mijn dna achter gelaten. Een Nlse vrouw hoorde mij overgeven en zij bleek tot haar pensionering gewerkt te hebben in een verloskundige praktijk.
    Zij denkt dat mijn bloedinkjes komen door knappende vaatjes in baarmoedermond. Verder geeft ze aan dat het een voorteken kan zijn van een miskraam, maar dit niet zo hoeft te zijn. Mijn bloeding + positieve test is wrs wel een innestelingsbloeding geweest. Al voor de innesteling maak je hcg aan, dus dat kan het zijn geweest.
    Een echo geeft vlgs haar nu niet veel zin. Ik kan nu een echo laten maken en alles kan goed zijn, maar een paar dagen later kan het dan alsnog mis gaan. Een echo geeft nu dus geen zekerheid of het goed blijft gaan. Het blijft dus spannend en moeten wij het afwachten.

Hopelijk gaat het goed....

13. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Ik hoop zooo van harte dat t blijft plakken meid! Geniet lkkr van je vakantie en zwangerschap ♥

14. Beepje

Beepje Fanatiek lid

Feb 14, 2013
    2,310
    9
    38
    He Zwangie,

Hoe verloopt de vakantie en de prille zwangerschap?
    Ik hoop dat je niet te ziek bent en lekker toch nog van jullie vakantie kunnen genieten!

15. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

Jul 25, 2013
    731
    0
    0
    Hoi Beepje,

Hoe is het met jou?

Wij zitten nu in Melaka (Maleisië).

Pfoe de zwangerschap.... Ik heb vorige week opnieuw een bloeding gehad. Ik waser van overtuigd dat het mis was. Voorheen had ik alleen een beetje bloed bij het afvegen, nu lagen er ook bloeddruppels in de wc :,) Mijn tepels werden lichter en menstruatiepijn verdween. Huilend op bed gelegen.... Maar enkele dagen later kwam de menstruatiepijn terug, maar dan in steken en de witte puntjes op mijn tepel werden nog witter.
    Twee dagen geleden zaten wij op een klein bounty eiland. Mijn vriend aan de snorkel en ik in ons hutje aan zee. Plotseling kreeg ik een enorme huilbui :) geen idee waarom... De misselijkheid en duizeligheid slaan sinds gister hard toe!
    Ik denk zomaar dat ik nog wel degelijk zwanger ben. Volgende week thuis en hoop dat ze daar direct een ego willen maken. Ik hoop dat verdere bloedingen mij bespaard blijven en dat ik over een dikke vier weken het kan uitschreeuwen can geluk ;)

16. Sproetepetoet

Sproetepetoet Actief lid

Jul 18, 2013
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach jee...wat een spanning allemaal zeg...
    Dat is niet ontspannen. Snap dat je zo snel mogelijk een echo wil straks.
    Toch klinkt je verhaal wel behoorlijk positief.
    Natuurlijk is dat bloedverlies heel vervelend, maar ik haal niet uit je verhaal dat het zoveel als een menstruatie was. En al die kwalen die je hebt.
    Hoe dan ook het bloedverlies lijkt me reden genoeg voor een vroege echo. Hopelijk kun je daarna heerlijk gaan genieten van je zwangerschap. Zonder zorgen.

Heel veel liefs xxx

17. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

Jul 25, 2013
    731
    0
    0
    Dank je wel Sproetepetoet! De bloedingen waren idd niet zo heftig als een menstruatie. Internet kan hierin helpend zijn, maar ook veel stress geven. Miskraam, buitenbaarmoederlijke zwangerschap, Mola zwangerschap voor alles ben ik inmiddels bang geweest... De zwangerschap is nog altijd te pril om het uit te schreeuwen, maar ik heb goede hoop! Ik verwacht dat ik die echo wel krijg. Oja en wellicht heb ik last van zwangerschapsdementie/verwardheid... ik kraam de meeste idiote dingen uit :) Ik wilde oa tegen vriendlief zeggen; maak jij je borst maar nat. Ik kwam echter niet verder dan maak jij je broek maar los. ;) Of ipv Oerang Utangs zeg ik gorilla's en beweer bij hoog en bij laag dat ik die op Borneo in het wild heb gezien. Pas toen vriendlief mij hierop attent maakte, merkte ik dat ik een foutje maakt ;)

Hoe gaat het verder met jullie?

18. Beepje

Beepje Fanatiek lid

Feb 14, 2013
    2,310
    9
    38
    Hihi wat grappig zwangie.
    Ik hoop ook zo dat alles goed is als je eenmaal de echo hebt.
    Hoop houden!

Hier weer vol goede moed aan een nieuwe ronde bezig.
    Wachten op mijn eisprong nou.

19. Sproetepetoet

Sproetepetoet Actief lid

Jul 18, 2013
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha!!!:D

Hier ook erg veel last van zwangerschapsdementie...sta overal voor gek... Vergeet alles... maar heb vervolgens als iemand mij hierop attent maakt totaal geen "oh jaaaa!!!" moment maar meer "oh ja???????" en heb dan dus nog geen flauw benul...
    Zwangerschap gaat goed, dus heel blij. Afgelopen week voor het eerst bij de verloskundige het hartje gehoord!

20. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

Jul 25, 2013
    731
    0
    0
    Haha heel herkenbaar Sproetepetoet :) Ik mag mijzelf absoluut bombarderen tot Spuit elf.... Staan we bij de zoveelste souvenirkraam en kijken bij een aapje (speelgoed). De verkoopster rommelt er aan en vriendlief lacht en maakt aanstalten om verder te lopen. 5 minuten later rinkelde er in mijn hoofd blijkbaar ergens een bel en zeg: he dat aapje maakte geluid. Vriendlief kon niet meer stoppen met lachen :)

Share This Page