Hoi Lieve Zwangie, Wat erg voor je. Ik had zo gehoopt op goed bericht. Ik heb dit zelf vorig jaar meegemaakt. Vond het heel heftig. Als je het er over wil hebben of iets wil vragen, laat maar weten. Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel Sproetepetoet
Heftig is het zeker...Zit je dan met al je zwangerschapshormonen, maar zonder zwangerschap... Ben heel erg verdrietig. Lieve Sproetepetoet ik zal je één dezer dagen denk ik een bericht sturen. Nu trek ik dat even niet, maar het feit dat jij nu zwanger bent, stemt mij goed. Ik hoor graag je verhaal, tenminste, als je het daarover wilt hebben. Ik ben zo bang nu voor de toekomst....
Zwangie, neem je tijd. Wanneer je zover bent moet je het maar aangeven, dan zal ik je mijn verhaal vertellen. Heel veel sterkte meid. Dikke knuffel
Vanmiddag heb ik je een privé bericht gestuurd, omdat ik niet weet wat je wel en niet publiek wil vertellen! Vandaag lijkt het wel wat beter te gaan. De emotie zit nog hoog, maar is wel minder. Lichamelijk heb ik wel het gevoel alsof ik opnieuw in gevecht ben geweest met Badr Hari.... Mijn ingewanden liggen volgens mij compleet over hoop! Als er mensen zijn met positieve verhalen over het krijgen van kinderen met maar één eierstok, die zijn welkom!
Ik heb je verhaal zojuist gelezen.. wat heftig zeg! Hopelijk voel je je snel weer een beetje beter en mag je naar huis.. heb je de arts al gevraagd hoe het zit met een volgende zwangerschap? Ik ken iemand die 2 bbz heeft gehad en daarna alsnog een gezond kindje heeft gekregen met dacht ik ook 1 eierstok Sterkte meid!
Ik heb net je verhaal gelezen, erg heftig zeg! Ik reageer voornamelijk omdat ik inderdaad een vriendinnetje heb die ook een bbz heeft gehad en daardoor ook maar 1 eileider. Maar zij heeft nu wel een mooi dochtertje rondlopen Dus het kan absoluut wel! Veel sterkte!
Hoi, Een goed vriendin van mij kwam na 10 weken zwangerschap er achter (na heel veel pijn te hebben) dat ze ook een buitenbaarmoederlijke zwangerschap had. Ze zat op een rode wolk omdat ze al vrij snel wist dat ze zwanger was. Ze had ook steeds positieve testen dus ze was in de war toen de echo liet zien dat het niet goed was. Ze snapte wel dat de pijn niet goed was natuurlijk. Ze is met spoed geopereerd en ze hebben ook de eierstok moeten verwijderen. Toch kort daarna is ze zwanger geworden en odertussen heeft ze twee kindjes (binnen 3.5 jaar). Ze is echt een tijdje echt verdrietig geweest en soms denkt ze aan de datum dat ze uitgerekend zou zijn van haar eerste kindje. Ze heeft het een plek kunnen geven maar soms denkt ze wel eens over wat had kunnen zijn als de baby gewoon had kunnen groeien in haar baarmoeder. Het heeft echt tijd nodig maar geef de moed niet op! heel veel sterkte!
Verdorie wat een heftig verhaal Ik hoop dat het nu (redelijk) goed met je gaat.. al kan ik me voorstellen dat je geestelijk hier langer van moet herstellen dan lichamelijk ik hoop dat jullie snel groen licht krijgen om er weer voor te gaan.. en dat jullie het een plekje kunnen geven. Helaas kan ik je niet verder helpen over het zwanger worden met 1 eileider.. ik ga heel erg voor je hopen dat je nu snel weer zwanger bent! hele dikke knuffel!! <3
Lieve Zwangnie, Ik herken je uit een ander topic... Wil je alleen maar heel veel sterkte wensen. Had gehoopt je te kunnen helpen maar heb de ervaring niet. Wil je hierbij toch een ongelooflijk dikke knuffel geven en veel sterkte!