Hey meiden! ik heb woensdag 28 september een 2e cyro tp gehad van 5 daagse. Vanochtend heb ik heel licht bruin op het wc papier gehad, niet in mijn ondergoed maar tijdens het vegen. daarna nog 2 x wezen plassen en nu weer niks? wat zou dit kunnen betekenen? heb soms ongesteldheids krampen die daarna weer weg vervagen? ik hoop zo op een innesteling.. zijn er meiden waar het wel goed is gegaan? ondanks het bruinverlies..
Innesteling is al lang geweest hoor. Die is binenn 24 tot 48 uur. Het zal dus of voorbode van menstruatie zijn. Of toch eventueel zwangerschap. Een testje kan uitkomst bieden.
Hier had ik een bruine veeg op mn wc papiertje en 2 dagen later testte ik positief bij mn jongste dochter en zoon
helaas was het menstruatie inmiddels al verder gegaan met progynova/utrogestan. woensdag 26 oktober mijn terugplaatsing gehad. nog geen symptomen! enige wat ik heb is actieve darmen/verstopping en hoge rug pijn. ik wacht gewoon af.. heb geen ander keus! hoop dat die mooi ingenesteld is en blijft bij mama tot die eruit mag.. helaas was mijn eerste tp vers, met 9 weken hartje gestopt.. dus hoop op postieve uitslag hierna..