Cryo behandelingen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Bright, 12 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robing

Robing Actief lid

1 jul 2006
    366
    0
    0
    wonderland
    hoi meiden !

ik hoop dat alles goed gaat met jullie en calani ik lees 2 hartjes ! wow gefeliciteerd ! hoop dat de zwangere onder ons zich goed voelen en de wachters nog geduld hebben..... ik heb vanmorgen weer een echo gehad en links was die al gesprongen enrechts zat er nog een van 19mm waar ze niet van weten of ie ook gaat jumpen... hoop op goed bericht vanmiddag dat ze eindelijk na twee jaar ons eerste eskimootje gaan ontdooien....... ben heel erg beniewd, voor mij is deze maand al wel een beetje geslaagd want mijn rechter eierstok doet het weer ! heeft heel lang niet meegedaan en toch deze maand weer een ei, arts had me erop voorbereid dat ie het niet meer ging doen, maar toch !

suc6 iedereen en ik hoop op goede berichten !

X robing

2. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    robing, wat goed van je eierstok!! hopelijk krijg je snel een cryootje!
    en ja ben helemaal in de wolken, met onze 2 hartjes :)

3. Robing

Robing Actief lid

1 jul 2006
    366
    0
    0
    wonderland

zondag gaan ze ontdooien en maandag hopelijk de terugplaatsing !
    erg spannend allemaal ! ik ga jullie op de hoogte houden !
    X Robing

4. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    watleuk robing, nu komt het snel dichter!!

5. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    hey dames,

Alles goed hier?
    Wauw Calani, geweldig zeg 2 hartjes.......van harte meid.

Robing jij ook bijna je terugplaatsing!! Ga voor je duimen.

Ben best een beetje nerveus. Lees op internet dat de kans om zwanger te raken van een cryootje maar heel klein is dus ben bij voorbaat al negatief ingesteld. Ik lees trouwens dat er ook veel zkh de cryoterugplaatsing in eigen cyclus doen, ik moet aan de progynova en utrogestan. Hebben jullie ook meds gebruikt?

Liefs Maaike

6. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    @Maaikie
    overal staat dat de kansen klein zijn met een cryo...maar er zijn ookm wel degelijk succes verhalen zoals ik bijvoorbeeld. 2x cryo tp en dadelijk 3 kindjes. mijn zoontje in nu anderhalf van een cryo...en momenteel bijna 9 weken zwanger van een tweeling ook van een cryo tp...dus het kan echt wel
    ga er positief in meis.
    succes ermee.

p.s ik heb alleen 1x 5000eh pregnyl moeten spuiten voor de eisprong.

7. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    hoi Silvia,

Wauw wat goed meid, een tweeling op komst.....en wat speciaal dat de cryo's allemaal van van dezelfde poging zijn.

Ja ik moet er ook wat positiever tegenover staan....die succesverhalen geven me weer wat moed.

xxxx

8. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    @Maaike,
    Ik gebruik ook Progynova en Utrogestan. Bereid je erop voor dat als je cryo tp lukt en je bent zwanger dat je die medicatie tot 12 weken moet blijven gebruiken.

Liefs

9. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @sikki: ben net voor echo geweest, maandag de TP!
    misschien zie ik je wel dus! :D
    in dat geval moeten we even een rondedansje doen hoor!

heb zelf ook een heel mooi rond ei op knappen staan; mn gyn stelde voor morgen een IUI nog te doen: daar zeg ik dus geen nee tegen!

:)
    en zo vervangen hoop en posi vibes de sipness rond de mislukte zwangerschap van emmy en/of oscar..

;)

10. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Wow Klingel, dat is snel gegaan! Super!!!
    En een cryo én een IUI! Ik zeg, dat is dubbel feest.
    Zeg je nee dan krijg je er twee!
    Moet je nog Pregnyl zetten?
    Wanneer kun je bellen of de dooi goed is gegaan en hoe laat je er moet zijn?

Wir sehen uns Montag!

11. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    ik heb meteen bij gyn pregnyl gezet, en morgen gaan we bellen voor de dooi (zondag?) en dan de tijd van TP maandag.

zeg maar nee dan krijg je er 2 :D
    we zullen zien he

opzich heb ik minder vertrouwen in IUI voor ons, maar aangezien zaad nu goed was... kom maar door...

wel jammer, nou kunnen we zelf niet sexen en daar heb ik juist zin in (krols!) maar das weer niet goed voor morgen dan :(

mok.

maargoe, het haalt de stress van het ' moeten sexen ' wel weg, heb jij dat ook?
    klein voordeel van een groot nadeel...

12. Robing

Robing Actief lid

1 jul 2006
    366
    0
    0
    wonderland
    wow 3 tp'tjes as maandag je zou haast zeggen DAT MOET GOEDKOMEN nietwaar klingel en sikki ;) !!

en maakiexxx vooral positief blijven hoor, is soms lastig maar zie de suc6 verhalen hier dat geeft ons weer moed !!

eigenlijk geen idee wanneer er getest kan worden na tp, maardat horen we maandag wel, volgens mij zei de verpleegkundige tegen mij dat ze mij ging bellen zondag met de uitslag van het ontdooien en het tijdstip van tp maandag, nu begin ik te twijfelen omdat jullie allemaal zelf moeten bellen.......... zou ik het verkeerd verstaan hebben ? nou ja we zien wel.............

X robing

13. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    maaikie, cryo's doen het goed hoor!! zeker in geloven, kijk bij mij zijn de twee die tp zijn ook allebei levend en wel!!!!!!!!!!!!

klingel, waw meid, wat goed, dubbele kansen, en seks kan je nog vaak hebben hoor!

14. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Wauw Maandag alletwee de tp...super gaaf zeg...
    Nou dat kan gewoon niet misgaan dan toch.:D
    owowowow dan die rot weken weer voor de boeg..
    maar we slepen jullie er doorheen hoor..komt helemaal goed.
    over twee weken hebben we er twee nieuwe mama's to be bij :D

15. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    :D

ha!
    sikki heeft de echo (dag12) en ik de TP (althans, dat hoor ik zo meteeen zeker) maar dat wordt dus sowieso een mooie dag en dan kunnen we lekker zusammen die senuwen haben ;)

wir tun eine silvia!
    :)

smak

16. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Klingel, je hoor dus zo meteen of het goed is gegaan met ontdooien. Spannend!

Idd, ik maandag geen tp (was het maar waar!) maar alleen de echo of alles daarbinnen in de juiste hoeveelheid op de juist plek zit :p
    Dan dus wachten op een positieve ovutest (ik hoop maandag of dinsdag) dan 2 dagen later ontdooien en nog 1 of 2 dagen later de tp.
    Volgens mij hoef ik helemaal niets te gebruiken. Ook geen Pregnyl. Vind ik wel eng, want een positieve ovutest zegt niet dat het eitje ook zeker weten gaat springen. Hmmmmm, toch eens navragen maandag.

Voor nu allemaal een goed weekend!!!

17. Robing

Robing Actief lid

1 jul 2006
    366
    0
    0
    wonderland
    oeps sorry dacht dat de een tp had maandag :) niet goed gelezen dus suc6 met de echo dan maandag en klingel spannend hoor je hoort het zometeen ........ ik duim voor je.. ik hoor het morgen....

18. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    ben ik weer.

ik heb niets gehoord hoor, ik heb alleen (alleen hahaha) even een IUI gehad. het zaad was wederom goed! hoe is het mogelijk.
    ei (28mm!) zat er nog, op springen.
    ik moet niet maandag, maar dinsdag cryootje ophalen.
    dinsdagmorgen mag ik bellen of de dooi goed is gegaan (maar mijzelf kennende bel ik maandag wel :D)

@sikki: we kunnen geen dansje doen, maar ik duim onwijs voor je! :)

trouwens, stel dat je maandag een posi ovu hebt, krijg je bartje dan niet donderdag al denk je?

smak

19. Robing

Robing Actief lid

1 jul 2006
    366
    0
    0
    wonderland
    hey meiden..

ben net gebeld en onze eskimo heeft het overleefd ! morgenmiddag de TP van een mooi 8 cellige embryo :), na 2 jaar nog net zo mooi als toen ie erin ging zei de verpleegkundige ! maakt blijkbaar niet uit hoelang ze in de vriezer zitten...... erg spannend allemaal.... vanaf morgen dus op de wachtbank............... weer een stapje verder !!

to be continued.........

Gr Robing

20. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    joehoeeeeeeeeee wat goe!
    succes robin!!!:)