he meiden... ! klingel alleentje is lekker aan het broeden daar ! sikki goed zeg as hopelijk as zaterdag de TP, plek zat hier op de wachtbank en de zwangerschaps bank begint ook al aardig bezet te raken goede berichten dus !!!! hier alles rustig, voel helemaal niets op een rommelige buik en het gevoel ongie te worden na, maar dat lijkt me een beetje te vroeg..... hoop ik....... we wachten af............. zwangere onder ons, ik hoop dat jullie je goed voelen en niet teveel kwalen hebben........ alle positieve stralen deze kant op ! x Robing
@ Robing Dank je wel hahahahaha de dag duurt me nu al te lang mag pas om half drie komen vanmiddag dus duurt nog even. ik hoop dat je lekker blijft broeden ik stuur in ieder geval alle positieve stralen op naar jou Klingel en Sikki natuurlijk word tijd dat de zwangerschapsbank overbelast raakt
Silvia, veel succes vandaag! Ik hoop dat je kleintjes enthousiast naar je zullen zwaaien Robing, vreselijk he! Je let op ieder krampje, steekje of juist als er helemaal niets is. Had bij beide vers tp heel andere symptomen, maar het resultaat was bij beide hetzelfde , dus je kunt er echt niets van zeggen. Bartje wordt vandaag ontdooit! Spannend!!! Hoop echt dat ik mag meedoen om het zwangerschapsbankje te overbelasten!
sikki, ik had bij dusseltopic al mijn liefs gegeven, maar hier ook nog een keer. wrom heeft ie t nou niet overleefd? vind het echt onwijs naar voor je.. huil dikke knuffel van mij....
@update....Echo was super goed Jut en Jul groeien goed liggen mooi op schema over drie weken weer een echo Foto's staan in mn album liefs silvia
wat een geweldige fotos silvia! wat een wonder!! enne, je buik komt ook al he! super allemaal! hee even een vraagje. bij mij is aleentje op maandag ontdooid, en dinsdag om 1500 kreeg ik haar al. is niet niet vaak met 2 hele dagen ertussen? maakt dat uit? of kan ik mijn hoofd weer uitzetten?
hey... sikki balen zeg, wat zijn nu de vervolgstappen ? silvia wow wat een mooie echo jij zal wel opgelucht zijn klingel, alles goed op de wachtbank ? mijn dopey is zondag ontdooid en maandag om 16:30 teruggeplaatst ook 1 dag dus, zal toch wel goed zijn dan.. hier worden de menstruatiekrampen erger, vrees het ergste.. dag 4 na tp fijn weekend Robing
Hey meiden, @Klingel, Ons wondertje is op de ochtend van de tp ontdooid en toch blijven zitten @Silvia, Wat een mooie echo's meid!! Gefeliciteerd. @Robing, Had ik ook hoor een paar dagen na de TP kan alle kanten op. Liefs
Robing, ik hoop dat we nog dit jaar een nieuwe poging kunnen doen. Maandag worden we teruggebeld of we er voor de winterstop nog tussen kunnen. Silvia, wat een prachtige echo's! Gefeliciteerd meid! Meiden, veel succes hier! Ik blijf jullie volgen.
dank jullie wel allemaal @klingel... bij mij ook dinsdag ontdooid en woensdags om 12.00 uur tp gehad dus lijkt me normaal. @robing ik heb dat na de tp ook gehad heb er nu nog last van op de dagen dat ik normaal mijn menstruatie ong moet hebben. Bij mijn eerste zoontje had ik zelfs een hoop bloedingen met menstratiekrampen erbij maar hij loopt hier toch vrolijk rond... Dat is nu het veraderlijke aan de wachtweken je voelt nu dingen waar je normaal niet eens bij stil zou staan, alleen omdat je zo graag zou willen voelen dat het goed zit. Helaas kan niemand je daar een antwoord opgeven en zal je het echt moeten afwachten. Ik wou dat ik voor iedereen die op het wachtbankje zit een oplossing of antwoord had. Het nare is vind ik dan tenminste dat de mensen in je omgeving het nooit snappen.ze leven wel met je mee maar ze voelen het niet omdat ze het zelf nooit meegemaakt hebben. Vind het soms wel moeilijk om daar mee om te gaan. ik heb een vriendin die ken ik al vanaf dat we 4 waren en ik vertel haar alles ze leeft ontzettend met me mee en ik kan haar dag en nacht bellen als ik haar nodig heb. en toch weet ze niet wat er in mn hoofd spookt als ik een steekje voel of een krampje. ze heeft zelf ook 2 kinderen zegt ze , maar zij stopt met de pil en raakt zwanger en wij moeten in ons prikken en laten prikken spuiten ons vol met hormonen waarvan niemand echt weet wat het doet op de langere termijn. emotioneel zit je elke dag in een achtbaan en word je heen en weer geslingerd tussen hoop en vrees. Dit kan je niet delen en dat moet je verweken alleen of samen met je partner, het schuldgevoel dat het aan jou ligt dat je onvruchtbaar bent allemaal dat soort dingen.... poeh sorry hoor kwam ineens een hoop in me op...gooi het maar op de hormoontjes of zoiets maar ik ben het eventjes weer kwijt uit mijn systeem... meiden een heel fijn weekend geniet ervan ook al zit je op het wachtbankje voor Sikki in gedachten dram ik met je mee Maandag lieve groetjes Silvia
ola girls.... sikki ben je gebeld vandaag ? en wat is nu de planning ? klingel ; hoest bij jou, ben je het wachten al beu ? silvia ; inderdaad mensen proberen met je mee te denken maar zullen niet begrijpen wat je voelt, hoed goed bedoelt ook... das soms bent frusterend maar goed, daar moeten we maar mee omgaan.. hier vies slijm bij het afvegen echt yak alsof mijn ovulatie eraan komt maar dan dikker, heb nog steeds ongiekrampen en mij temp is heeeeel laag (heb de hele cyclys niet getemd maar het is nu wat ik altijd voor de ongie heb) dus vrees dat het over is..... op naar captain iglo number 2 dan maar....... do voor de bloedtest..... X robing
Hey Robing.. Donderdag bloed prikken? is het dan al 2 weken terug? Ik had namelijk ook heel dik slijm gewoon dikke slierten die bleven plakken zeg maar sorry voor de details dacht ook zeker dat het mis was omdat dat normaal de voorbode was ook. eerst dikke slijm en daarna licht bloedverlies betekende altijd dat ongi eraan kwam.. maar had nu alleen dik slijm en twee mooie wondertjes die aan het innestelen waren. dus wie weet heb je ook zoveel mazzel als ik...ik hoop het echt voor je... nog even 2 dagen volhouden tot aan de testdag spannend hoor.... ik duim mee voor je... lieve groetjes silvia
haai cryobabes, @robin: shit van je temp. ik temp ook en ik weet, als ie daalt is t echt over inderdaad.. ik blijf duimen voor je, maar ik geef je wel vast een grote knuffffel! @sikki: heb je nog gedrammmmt verdammt nochmal? vertel! @silvia: en hoest met joe? herkenbaar wat je zegt over dat ' ze ' het niet snappen. pijnlijk vaak he.. @hier: kweetnie.. ik vergelijk alles met vorige zwangere ronde, maar van toen weet ik ook niet wat van de bolletjes (eerste x dat ik die gebruikte) kwam en van zwanger. er zijn nu wel overeenkomsten: weer HEEL erg zere (.)(.), vooral snachts, ook jeuk dan. koudddddddddddddddddddddd maar ja, ik ben minder emoooo. ik hou mijn temp in de gaten, die zou dan wel spannend moeten gaan doen de komende dagen. morgen bloedprikken, vrijdag uitslag, brr!
klingel jij ook al bijna testen, spannend ! sikki hoop dat je een beetje wijzer bent geworden... silvia dank voor de info, fijn al die ervarings verhalen hier temp weer omhoog ?? geen slijm meer er rest mij maar 1 ding en dat is wachten !!! bij mij in het zh doen ze een bloedtest na 10 dagen na TP en das donderdag.... krijg 's middags de uitslag............ mocht ik ongesteld worden dan moeten we voor captain iglo nummer 2 in 2010 terugkomen want de afdeling is er niet vanaf 2 dec... voor behandelingen dan he........ maar wie weet nieuw jaar nieuwe rondes nieuwe kansen.......!!!