Helaas Klingel heb het nooit bij gehouden.... is me ook nooit verteld eerder dus ik kan je die ook niet laten zien helaas... weet het alleen omdat ik gelezen had toendertijd dat je temp zou stijgen als je beeb innesteld. maar zoals ik al zei is dat deze keer ook niet gebeurd tenminste niet op de tijden dat ik temeratuurde.... sorry Klingel maar we duimen nog steeds voor jou liefs silvia
Hey meiden, Kom me hier ook maar eens aanmelden. Een aantal van jullie 'ken' ik al wel. Wij gaan deze keer met onze cryo's uit de tweede IVF beginnen. Uit onze vorige IVF hebben we 11 cryo's overgehouden. Daarvan zijn er in totaal 7 goed ontdooid en teruggeplaatst, maar helaas is daar niet één van blijven zitten. We hopen dat we deze keer meer geluk hebben. Zaterdag moet ik voor de derde fm naar de gyn. Ik hoop dat ik dan de pregnyl mag zetten en dan zal volgende week vrijdag de terugplaatsing zijn.
@miepje: welkom! en heel veel succes! brrrr... vandaag is de HCG-uitslag-dag. ik ga iets HEEL raars schrijven wat ik in 22 rondes nog nooit eerder heb gedacht, gevoeld en gezegd: ik zou het RAAR vinden als ik geen mooi HCG heb. als ik niet zwanger ben. voel me hele week al SO raar, dromerig, en vooral slaapgaapaanvallerig en zere zere (.)(.)... maar zou ik opeens zoveel geluk kunnen/mogen hebben? over 2 uur en 24 minuten weten we het. cryo/iui-smak..
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAhh Klingel..... ik wil het weten!!!!!!! zit op het puntje van mn stoel hier pfffffff het gaat harstikke goed komen deze ronde een mooie hcg uitslag krijg je.... nu alleen de bevestiging nog van het lab we wachten met smart af..... ik in ieder geval. poeh zeg nog 1 uur en 20 minuten
Klingellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll Je weet het weer lekker spannend te maken. Snel terugkomen met goed nieuws!
ja lekker spannend maak ik het he! ..of: eigenlijk niet! nogmaals, ik weet niet waar ik de brutaliteit vandaan durf te halen, maar ik voel t gewoon! (of ik ben totaal knettergek geworden)
25 minuten zag ik nu op je temp kaartje een piek naar 37?????? hihihihihihihihihihihihi eskimo is blijven plakkken !!!!
wat een afknapper, bloedtest van woensdag was nega! ik kan t gewoon niet geloven. ook niet omdat temp zo hoog is! geloof ik voor t eerst in 22 rondes echt dat t zo is, is t volgens de test niet zo. nou, die moet ik dan maar geloven. maar ik hou temp nog wel even in de gaten en doe zondag een testje.. verbaasde, (nog) niet eens verdrietige, smak
Hoe kan dat nu zelfs ik was ervan overtuigd..... een hele dikke knuff voor jou. en we gaan gewoon uit van je eigen gevoel.en je eigen test over twee dagen. knuff knuff
ja ik snap t ook niet, ik kan toch niet mijn eigen temp omhoog faken of die slaapgaapaanvallen? nou ja, ik blijf nog even aan de bolletjes en zondag ga ik wel testen. snap er niets van. enige wat ik kan bedenken, naast dat ik gek ben , is dat de bloedtest (7 dagen na TP) toch wel erg vroeg was.. naja.. hmz smak!
vind 7 dagen na tp ook wel erg vroeg... maar ja ik heb nooit bloed hoeven laten prikken alleen een test thuis doen na 14 dagen. heb deze zwangerschap 8 dagen na tp getest en toen was ook maar een heeeeeeeel erg licht streepje zichtbaar na een minuut of 6 en ik heb er dan twee in mn buik die hormonen aanmaken... dus we hopen dat het gewoon nog veel en veel te vroeg is en dat je dadelijk alsnog je koffers kan meenemen naar de juli mama's dikke knuff
ik hoop t.. 7 dagen na TP is errrrg vroeg idd, vorige x had ik ook nog maar 9. maarja, ik moet realistisch zijn, ik ga me mentaal voorbereiden op een nieuwe ronde dusseldorf. dank je wel voor t meeleven, is lief! goed doorbroeden he jij!
nee, ik wacht nog even met de hoop opgeven; zondag testen. en als dan nega, dan gaak ervoor in nov nog een keertje. dusseldorf hier komme ich! (grom)