*breekt in* Klingel, wat teleurstellend! Balen! Hopelijk is er inderdaad te vroeg getest, 7 dagen na TP is wel erg vroeg. *breekt weer uit*
ooo klingel, spijtig maar ik vind je bloedname ook wel veeeeeeeeeeeeel te vroeg bij mij was die pas 14d na tp... heb wel op dag 10 al positief getest maar ook hier zijn het er twee .... broed nog even door, het kan nog!!
huh klingel wat is dat nou ?? snap er niets van, maar geen bloed geeft moed hoor, ik vond mijn 10 dagen na TP al vroeg (ik heb zelfs gevraagd of ik eerder mocht komen ivm vrije dag, maar dat was handig had ik misschien een valse test.... dus NIET OPGEVEN HOOR !!!!!!!) denk aan je xx Robing
Oh nee, Klingel ....... Misschien is het toch te vroeg geweest inderdaad. We blijven voor je duimen hoor. Zondag weer testen en dan hopelijk een knallend positieve test!!! Zo erg kan je lichaam je toch niet voor de gek houden? Duim duim duim duim duim.......
He meiden, Ik ben eindelijk begonnen met Progynova....zit nu op dag 3 en waarschijnlijk op dag 17 de terugplaatsing (als ze goed ontdooien tenminste). Ik ben erg benieuwd!! Hoe is het met jullie? Klingel....hoe gaat ie meid? Liefs Maaike
ik krijg vanmiddag te horen of ons embryo goed ontdooid is en hoeveel er nog over zijn. Hopelijk dan morgen een terugplaatsing. Nog even spannend hier dus. Maaike dus ook eindelijk begonnen. hoop dat het deze keer allemaal goed verloopt, meid! Ik zal voor je duimen en ik ga je volgen! Hoe gaat het met de rest?
Dit kindje is ook een Cryo wonder. Eerst tp na ICSI miskraam en met deze Cryo dus raak. Voor de tweede TP wel 3 cryo's geknapt helaas. Veel succes!
blondsteenbokje wel goed te horen dat cryo's ook best een goede kans hebben een wondertje te worden! Nog eventjes is jullie meisje er
hier 3 cryo wondertjes eentje loopt al anderhalf jaar rond en de andere 2 groeien gestaag in mn buikje vandaag 12 weken alweer
hey meiden.... lees weer spannende dingen, hoop op een paar TP(tjes) deze maand ... ik mag as woensdag weer voor de eerste echo om te kijken of mijn lichaam zijn best doet en zich aan het klaarmaken is voor TP numero 2 . suc6 iedereen ! X robing
Sinds vanmiddag ben ik de trotse eigenaar van een mooie cryo Nu hopen dat ie de komende 8 a 9 maanden lekker blijft zitten.
hey mieden hoest hier ?? zit alles nog goed en gaat het wachten nog een beetje ? en de zwangere voelen zich ook goed ??hier net een echo gehad.. eitje van 23mm wow das groot genoeg om een mooie jump te gaan maken !!! vanmiddag telefoon of bloed ook zegt dat get goed is en dan wachten wanneer de ontdooiing gaat plaatsvinden hopelijk gevolgd door een TP van ons cryootje nummer 2,....................................... X robing
Hallooooooooooo! Ik kom me ook voor de eerste keer in mijn gehele IVF carriere hier melden . Van onze 4e ICSI poging zijn nu 4 lieve kleine cryotjes ingevroren, en we hopen dat daar een goede van ontdooit en het liefst voor altijd bij ons wilt blijven . Ben net ongesteld geweest na de mislukte poging, en bij de volgende ongi mag ik bellen. Zal waarschijnlijk wel tegen de feestdagen aanlopen dus ze hebben me niet kunnen garanderen dat dan plaats is. Maar dat maakt niet uit dan wordt het januari! Wordt weer spannend. Heb ook de laatste tijd hele goede verhalen hier gelezen over cryo's, dus we blijven positief!!! De verpleegkundige van ons ziekenhuis zei tegen mij dat je met cryo's even veel kans heb als met verse embryo's. Weten jullie hier meer van? Ik dacht namelijk dat dan de kans op een zwangerschap toch minder is. Hoop hier gezellig mee te kunnen kletsen. Een paar meiden ken ik al, Robing (vh wachtbanktopic), Miepje (helaas hebben we precies hetzelfde meegemaakt ). En Elif natuurlijk ook!!! Tot schrijfs!
hey daar lekker ook hier meeschrijven hoor.. spannend allemaal he ! mij is verteld dat de kwaliteit van de cryo belangrijk is niet hoelang ie in de vriezer zit (en das bij ons 2 jaar!!)... maar ik lees veel verschillende verhalen van veel verschillende ziekenhuizen......... ik hou me vast aan "mijn" ZH en heb veel goede hoop.............duurt ff maar dan heb je ook wat....... Gr Robing
hey meiden hoe is het ?? nou een eitje van 23mm zegt dus helemaal niets, bij de laatste echo was ie aan het krimpen... ?? was dus nog een ei van vorige cyclus die aan het verdwijnen was........ inmiddels moet ik morgenochtend weer komen voor de derde echo & bloed, ben benieuwd het ziet er naar uit dat het weer een lange cyclus gaat worden............................. X Robing