Cryo behandelingen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Bright, 12 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Tjonge, Robing wat balen zeg. Zo kan je lijf toch elke keer weer vreemd reageren he? Ik hoop voor je dat deze ronde snel voorbij is en je weer vol goede moed kunt beginnen.

Hier is het waarschijnlijk game over. Het is vandaag een week geleden dat ik de TP heb gehad. Net naar de wc geweest en had een klein beetje bruin bij het afvegen. Dus we gaan er maar vanuit dat het weer niet gelukt is :x Wij hebben gewoon geen geluk met onze cryo's...:(

2. Robing

Robing Actief lid

1 jul 2006
    366
    0
    0
    wonderland
    nou wij doen niet meer mee dit jaar.... poging gestaakt, er groeit helemaal niets .............. en tja ze doen deze maand geen TP meer (vanaf vandaag) dus helaas..................... nu rustig het jaar 2010 in dan maar, kan ook wel wat rust gebruiken dus zit wel goed.......

x Robing

iedereen sterkte en goodluck !

3. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Robing, jeetje. Balen meis! Neem inderdaad je rust dan kun je er in januari weer vol tegenaan!!!

Miepje, hoe is het met je meis?

4. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Jeetje Robing, wat balen zeg! Dit is natuurlijk niet wat je wilde horen. Hoop dat je een beetje rust kunt vinden en dat je er in 2010 weer vol goede moed tegenaan kunt. Succes!

Hier gaat het redelijk, maar nog steeds een beetje onduidelijk, zie mijn eigen topic...

5. Robing

Robing Actief lid

1 jul 2006
    366
    0
    0
    wonderland
    allereerst iedereen een HAPPY NEW YEAR !!! dat alle dromen en wensen maar in goede gezondheid mogen uitkomen..

ff vraagje, moet as maandag voor eerste echo voor onze 2e cryo tp, vanaf vandaag urine sparen en vanaf afgelopen maandag gonal-f gespoten, heb vandaag ook ovulatietest gedaan, deze was erg positief.. !! is maandag de echo dan niet te laat ??

6. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Euhm.... ik weet niet precies hoe het bij jullie gaat, bij ons doen ze cryo tp meestal in eigen cyclus, dan moet je ook altijd ov.testen doen, maar die mogen absoluut niet positief zijn, want dan ben je dus al te laat.

Maar volgens mij doe jij de tp in gestimuleerde cyclus, of niet?? Geen idee hoe het dan gaat.... sorry....
    Kan je het ziekenhuis niet bellen/mailen?

7. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Als het goed is maakt het in de gestimuleerde cyclus niet uit qua positieve ovutest. De cryo's zijn al een paar dagen oud, dus die worden ook dat aantal dagen na je eigenlijke eisprong teruggeplaatst.

Liefs

8. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @linda: bedoel je niet te vroeg?
    want de cryo mag pas als ei echt geweest is, dus ovutest alweer nega?

9. Robing

Robing Actief lid

1 jul 2006
    366
    0
    0
    wonderland
    dank voor de reacties, kan nu toch weinig doen dus maandagochtend zullen we het zien, ik dacht dat ze in ieder geval mijn ei moeten kunnen traceren zodat ze alsnog weten wanneer de tp kan zijn.... vandaar het urine sparen en de ovu testen (die doe ik zelf hoeft niet....)

to be continued...

10. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @robin: als jij zegt (en laat zien) dat je ovu's posi zijn geweest, dan zullen ze toch wel een TP doen?
    wellicht een progesteronprikje doen anders, dan weten ze t toch zeker?

succes! :)

11. Robing

Robing Actief lid

1 jul 2006
    366
    0
    0
    wonderland
    ja inderdaad, laat LH + progesteron prikken................. had eerder alleen bij de IUI's en gesgtimuleerde cyclus bij de eerste TP was het in eigen geproduceerde cyclus (lees 40 dagen...)

12. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    spannend!
    ik duim voor je!

we gaan ervoor in 2010... :)

13. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Ze moeten wel vrij nauwkeurig weten wanneet je ei is geweest, anders kunnen ze niet bepalen wanneer de tp moet zijn. Op basis van de positieve ovu-test zou het kunnen, maar bij ons in het ziekenhuis doen ze het niet alleen daarmee. Ze willen het ook altijd met een echo volgen. Maar er zit inderdaad niets anders op dan tot maandag te wachten. Spannend meid...

14. Robing

Robing Actief lid

1 jul 2006
    366
    0
    0
    wonderland
    #334 Robing, 4 jan 2010
    Laatst bewerkt: 4 jan 2010
    hoi...

vanmorgen echo, geen enkel eiblaasje te zien, LH in bloed +urine gaf aan dat de ovulatie eraan kwam, arts zegt bloed + urine klopt niet met echo, heel raar, moet morgen om 09:30 weer in het Zh zijn om te kijken wat ze gaan doen, waarschijnlijk hele cyclus stil leggen (volgende maand) en dan en dat zit er echt helemaal niets natuurlijks bij, maakt mij niet uit hoor, maar het wordt steeds vreemder...... die chemo heeft blijkbaar toch echt wat schade aangericht ben ik bang...... maar we geven niet op 2010 nieuwe rondes nieuwe kansen,,,,,

X robing

15. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    jee meid wat een verhaal, dat dat toch zoveel aan kan richten he, ik hoop op toch nog enigzins iets positiefs morgen.
    heel veel succes liefs regi

16. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    hi lieve robing!
    wat vreemd... :(
    zou het niet kunnen dat ei NET gesprongen was, dat daarom niets te zien was?
    (ik probeer ook maar mee te denken hoor..)

zeker niet opgeven!
    het komt goed, al is het met deze moeilijke omweg!

liefs

17. Robing

Robing Actief lid

1 jul 2006
    366
    0
    0
    wonderland
    thanks voor het meedenken dat vroeg ik ook ja, alleen de oestradiol (?)was zo laag, dat dit bij de overgang zou horen :( progesteron waarde hoor ik morgen........ gelukkig kunnen ze tegenwoordig een hoop doen......................

to be continued again..

x robing

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Nee robin dit kan toch niet waar zijn!!!
    Ik hoop dat je ei gewoon gesprongen is!
    xxx

19. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Hey eskimo-moedertjes!
    Ik meld me hier toch maar aan (had me al ergens aangemeld maar ik kan t topic niet meer terugvinden; hoe suf is dat?). Maar goed, volgens mij zit ik bij de cryodames wel goed.

Elif: hou je ze lekker warm? Spannend meid; helemaal super dat het topeskimo's waren! Nou ja.....ook na de defrost zeg maar.....

Robing: wat een toestand joh! Al die ingewikkelde hormonen, je zou er ook tureluurs van worden! Succes meid!

Regi: pff, wat spannend zeg. Wat naar dat je zo in onzekerheid zit/hebt gezeten. Hopelijk krijg je snel t verlossende knipperlichtje op de echo. We duimen voor je!

Ik ben sinds een weekje bezig met de progynova voor onze enige eskimo. (na ICSI 1) Vrijdag eerste echo en hopelijk paar dagen later de tp. (dan komt de ustrogestan er ook bij) Ik heb er een goed gevoel over. Na de verse ICSI zat ik tegen overstimulatie aan dus ook geen ideale omstandigheden voor t embryootje. Hopelijk is mijn lijf nu beter/liever ervoor en maken we dus iets meer kans! Wat ik wel uiterst raar vind is dat ik bij een evt zwangerschap tot 12 weken de progynova en ustrogestan (was jij dat nou Klingel die dat Uruzganbollen noemde hihi, zo grappig!) moet doorslikken/drukken (met die bollen). Ik vind dat wel een beetje overdreven lang....maar ja....dat hebben we er natuurlijk best voor over!

Ik ga nog ff verder teruglezen en dan mijn mannetje maar s vergezellen op de bank (zit inmiddels al weer veels te lang achter zp)

xxx hypo (die zo direct ECHT aan de laatste oliebol begint)

20. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    hahaha hypo de laatste oliebol laat het smaken!!!

Ja ik houd ze goed warm ;)
    Spannend dat je weer kunt beginnen
    xxx

Deel Deze Pagina