bij deze nog een succesverhaal! na de 1e ivf, de 2e cryotp van 2 toppers zwanger van een jongetje! Ik heb de behandeling in eigen cyclus gedaan, wel met pregnyl om de eisprong op te wekken. Ook geen utrogestan hoeven te gebruiken. Nu hebben we nog 1 topper in de vriezer liggen. Dus houdt moed, het kan echt!!
Wies GEFELICITEERD!!! Wat een fijn nieuws!!! Wij hebben ondertussen het schema in huis voor de eerste tp. Beginnen op CD1 met Progynova en dan bellen om een echo te plannen tussen CD10 en CD13. Liefs
waw wies, leuk verhaal ben momenteel ook aan het aftellen naar onze eerste cryo-tp na onze verse 1e icsi-poging (tp normaal nu zondag....) deze verhalen geven moed!!!
Hey Calani, Oh wat spannend!!! Nog maar een paar dagen. Hoeveel worden er bij jou teruggeplaatst?? Liefs
hé dag Bright! wat een enthousiaste begroeting er wordt maar eentje tp, hoeveel bij jou? en ja het is overmorgen al D day...
Hihi, ik word zo enthousiast van al die succesverhalen!!! Bij ons worden er twee teruggeplaatst. UMCG geeft aan dat de kwaliteit toch wel verminderd met invriezen en ontdooien en dus doen ze er twee. Nou ja, we hebben nu eerst even weer een 'eigen ronde'. Misschien kunnen onze eskimootjes wel blijven zitten waar ze zitten. Dat zou toch een wonder zijn, haha. Hoe ging jouw eerste ICSI? Viel het mee? Afgezien natuurlijk van het ongi worden Liefs
Hey Bright hhmmm dat zou idd mooi zijn moest jij je cryo's niet nodig hebben... de eerste icsi viel heel goed mee, zowel lichamelijk als emotioneel, behalve de ongi dus idd want daar had ik het er moeilijker mee dan verwacht... tja en voor de tp, heel goed verlopen, eerste (verse) tp hebben ze een tang gebruikt, deed toch wel wat pijn vandaag geen tang, toch wel een verschil qua pijn, en ons emmietje heeft de ontdooiing dus overleeft en zit nu hier bij mij wat ik wel heel leuk vind aan een cryo poging is dat je het ook nog natuurlijk kan proberen en je heel precies weet wanneer je natuurl eisprong is en deze dan ook kan proberen benutten.... hebben wij speciaal de wekker wat vroeger voor gezet... hihi je weet maar nooit hé hoever zit jij al in je cyclus? Weet jij soms voor cryo's hoe het zit van eisprong tot nod, heb ergens iets gelezen van OF 2 dagen sneller OF 2 dagen later ongi tov een verse ICSI en nu zou ik heel graag weten welk van de 2 opties het was (met de icsi werd ik ongi 15d na pu en dus 10d na tp)
@Calani, Ik kan je geen antwoord geven op je vraag over hoe dat zit met je dagen tot je NOD bij een Cryo, geen ervaring mee. Ik denk dat ik binnen nu en twee weken ongesteld word en dat we dan met het schema kunnen beginnen. Voor ons is er geloof ik geen optie van timen, omdat we hormonen krijgen voor de Cryo TP. Tja en ons probleem.... In het kort verklevingen bij mij, waardoor 50% van mijn eisprongen goed is. En verminderde zaadkwaliteit bij Hubby 10%. Dus dat maakt de kans niet zo groot. Liefs
vervelend bright maar gelukkig kunnen ze ons tegenwoordig helpen hé beeld je eens in, 50 jaar terug, zouden we gewoon moeten blijven klussen en hopen... en je mag dus al snel starten, leuk hoor
Hoi Calani, Ik heb geen percentages gehoord. Heb alleen begrepen dat de kwaliteit achteruit gaat. Liefs
hey bright ik hoor nu overal 60% kans op overleving, niet slecht hé en jij zit al bijna aan het einde van je cyclus, wat goed! bijna starten aan een cryopoging dus...
hey bright hier alles ok (was even ziek maar ben genezen nu) dus aan het wachten hé... ik vermoed dat komende week beslissend wordt... ongi of niet vorige keer werd ik al een eind voor bloedname ongi ondanks utrogestan... wat ik best wel goed vind, liever zo dan telefonisch slecht nieuws...