Gefeliciteerd Elif !! Wat onzettend fijn om te lezen dat je nu zwanger bent van een cryo terugplaatsing !! Dit geeft hoop Voel je je goed ? Ik gebruik nu ook Utrogestan en Progynova, gelukkig geen last van bijwerkingen ! Hoeveel cryo's zijn er bij jou teruggeplaatst ? Hypo ik duim voor jou !! Wanneer mag je testen ? Ik begin nu ook wel kriebels te krijgen hoor...erg spanned of onze beide cryo's het ontdooien overleven. Ik hoop 't zo !! Kunnen niet meer dan afwachten, en we zien ontzettend uit naar vrijdag en gaan natuurlijk voorde TP van 2 Weet iemand van jullie hoever ze van te voren de cryo's ontdooien voor de TP ? xxx Noordje
Noordje ben helaas niet meer zwanger er is een miskraam op komst. Mijn hcg is al behoorlijk gekelderd. helaas ons geluk was van korte duur.
Hey hypo, Lief dat je er naar vraagt! Hier gaat alles goed! Het "bloedverlies" is helemaal weer weg. Vind het wel erg spannend allemaal! Maarre, zie dat het bij jou ook wel erg spannend wordt! Ik ga heel hard voor je duimen! Heb je zelf al een voorgevoel? Vind wel dat het erg lang duurt voordat je mag testen. Moet je thuis testen? Of krijg je een bloedtest op het zh?
Ah, nu heb je in dit topic gereageerd.....lekker langs elkaar heen, nou ja...maakt niet uit. Wij moeten/kunnen gewoon thuis testen (15 dagen na tp, vrij laat dus...). Afgelopen zondag al een test gedaan (11 dagen na tp) maar die was negatief. Zegt nog niets eigenlijk...want we waren wel heel vroeg. Ik voelde namelijk van alles (buikpijn, rugpijn, opgeblazen gevoel, darmkrampen)..... Maar ja, kan van alles zijn, hoewel ik een heel goed gevoel erover had zelf. Dat goede gevoel is aardig ingedamd na de negatieve test van zondag, maar t kan nog alle kanten op natuurlijk. Zag op jouw topic ook dat je twijfelde over eerder testen; mijn advies.....niet doen! (ik baal dat ik t heb gedaan) En jij? Bloedtest of zelf testen? Of allebei? Waneer mag je officieel testen?
@Hypo, wat balen dat die test negatief was, vooral omdat je gevoel zo goed is. Maar net wat je zelf zegt, t was ook nog heel vroeg, het zegt nog niks! T loopt iid een beetje langs elkaar heen, ben soms zelf ook een beetje het overzicht kwijt, waar ik nu wat geschreven heb en waar niet. Ook wij moeten thuis testen, maar (heel stom) ben helemaal vergeten te vragen wanneer we mogen testen. Was zo hyper dat we een terugplaatsing hadden. Maar wil eigenlijk tot vrijdag wachten, dan is het twee weken na de tp. Dan zit ik volgens mij aardig safe! @Bright, wat ontzettend lief van je!
hypo en elin spannend hoor meiden, hoop dat jullie allebei een positieve test in je handen mogen hebben, ik zal mijn duimen draaien voor jullie.
Ik weet ff niet meer wie het vroeg, maar bij ons ontdooien ze de cryo op dag 3 nadat ik de Ovitrelle gespoten heb, omdat ze de cryo's ook op dag 3 ingevroren hebben. Zodirect 2e echo...ben benieuwd!
@ All, blijf nog maar door duimen, want hier gaat het ook nog steeds goed! Heb net het zh gebeld, omdat wij vergeten waren te vragen wanneer we mogen testen. En ik kon eigenlijk nu al testen, maar ze heeft mij aangeraden om het morgenvroeg te doen. Heb nog gevraagd hoe het zat met mijn eigen eisprong en in principe kon ik daar wel van uit gaan, dus dan zou ik nu overtijd zijn. Gebruik verder ook niks wat mijn ongi uit kan stellen. Spannend!!!! @ Lindinha, ben je er al weer van je echo? Hoe is het gegaan?
O meiden, spannend hier!!! Ik word hopelijk NIET gebeld vandaag en mag dan morgen Yeti & Yeti ophalen!!!
Hey Sikki, Voor jou ook een hele spannende dag! Dus als ze goed ontdooien dan bellen ze niet! Pfff, da's ook wel zenuwslopend. Zal bij elke x dat de telefoon gaat, mijn hart in mijn keel hebben! Heel veel sterkte vandaag. Ik ga heel hard voor je duimen!!!
Getsie, net ff zelf gebeld (moest ook nog schildklierwaarden uitslag krijgen) en ze kunnen zelfs tot morgenochtend bellen als het niet goed ontdooit is
Nou ja zeg!!!! Wat stom!!! Kunnen ze dat nu niet eerder zeggen? Wij worden altijd gebeld door Zwolle en die bellen sowieso een dag van te voren of het goed is ontdooid. Het kan dan natuurlijk wel zijn dat het nog stopt met delen, dan bellen ze wel weer, maar volgens hun is die kans heel klein. Snap niet dat ze je niet standaard bellen. Bah, wat killing dat wachten, heb je vandaag nog wel een beetje afleiding? Was je schildklierwaarde wel goed?
TSH was iets verhoogd, maar zou niet direct van invloed mogen zijn. Volgens de arts wel goed om eens contact met een internist op te nemen. Vandaag de hele dag werken. Maar ben helaas erg snel afgeleid We moeten er maar vanuit gaan dat er van de 4 wel íets goed ontdooit. Toch? De vorige cryo was niet goed ontdooid en toen hebben ze wel gelijk 's ochtends vroeg gebeld. Ik ga er dus maar vanuit dat als ik vandaag niet gebeld word het wel goed komt... En als het net zoals de vorige keer mis was, dan had ze het nu al geweten. Loop jij voor alles in Zwolle of gedeeltelijk in een streekziekenhuis? Wel bijzonder dat je zoveel cryo's hebt. Ik heb begrepen dat Zwolle heel streng is vwb invriezen.