Vanmorgen 2e echo gehad, ging goed, maar mn ei is nog niet groot genoeg, heb ook bloed laten prikken, dus wordt tussen 13-15 teruggebeld over de uitslag en of ik morgen of vrijdag nog terug moet komen. Bij ons bellen ze altijd 's morgens of het ontdooien goed gegaan is of niet en dan 's middags de terugplaatsing. Oehhhh Elin wat spannend!!! Klinkt toch allemaal heel erg goed en je gebruikt geen Utrogestan die je ongi tegen kan houden. Ohhh ik zou echt niet kunnen wachten om dan morgen pas te testen.... weinig geduld he...zucht!! Succes in ieder geval!!
sikki spannende dag voor je morgen, bij ons gaat het net zoals bij jou,de tp word ingepland en je moet er vanuit gaan dat er dan dus een tp is zo niet bellen ze op die dag pas op erg zenuwslopend. jee elin je bent dus echt overtijd,!!! spannend, duim duim dat je morgenvroeg harstikke positief test..
hier ook positief over cryo tp 1e x 2 cryo tp geboren een zoontje in april 2008 2e x 2 cryo tp momenteel 21 weken zwanger van een tweeling Sikki is de volgende op de lijst samen met Klingel
@silvia: amen! @hypo: ik duimmmm voor jou! en ook voor elin! voor iedereen trouwens, cryo-powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Hey Sikki, Hoop dat het nog goed met je gaat! Ben nog druk voor je aan het duimen! Wij hebben alleen de bevruchting en tp in Zwolle, had idd ook al gehoord dat Zwolle streng is met invriezen. Maar het zegt helaas niet altijd wat, want de eerste x is er bij ons ook niks goed ontdooid. Wij waren dan ook erg verbaasd dat nu gelijk de eerste wel goed is ontdooid. @ Lindinha, Hebben ze al gebeld? En hebben ze nog gezegd wanneer ze ong. de tp verwachten? Spannend hoor! @ All, dank jullie wel! Heb net even vier kv testen gehaald, kan ik er even mee vooruit! Ik kom het jullie morgen vroeg gelijk laten weten. Duim ook voor jullie allemaal!
Hey meiden! Wat een gezellig geklets hiero! Elin: pffff, dat wordt wel heel spannend! Nou, de kansen lijken me groot (die bloeding toch innestelen geweest misschien?) aangezien je ook nog niet ongi bent. Ik kan hier t nog niet weten, omdat utrogestan idd mijn eigen ongi uitstelt (en ik slik ook nog progynova). Dus.....we zullen zien. Spannende dag morgen Elin voor ons allebei! Lindinha: weet je al iets? Sikki: wel spannend idd, vooral dat ze bellen als het NIET goed is; dan zit je bij elk rinkelen van de telefoon in de stress. Maar goed, als ze nu nog niet gebeld hebben zal t wel goed gaan toch??? Wat waren je schildklierwaardes precies (ben zelf schildklierpatient)? Klingel: hoe beviel een eerste nachtje met Ken en Barbie??? Mag jij bloedprikken voor de uitslag? Hier nog even een avond en een nacht doorkomen......pffffffff...wat een ramp!
Volgens mij houdt die progynova vooral de ongi tegen. Ik ben zelf in een verse poging altijd ongi geworden ondaks de utrogestan. TSH was 2,81, de rest was goed (weet de waarden daar niet van, krijg morgen bij de cryo tp een kopietje). Ze zeiden dat ie iets verhoogd was, maar volgens mij valt dat wel mee toch? Het advies was om met een internist contact op te nemen, maar ik vraag me af of dat niet een beetje overdreven is.
Ik vind je TSH niet super hoog hoor! Volgens mij mag ie tot 5! Met verse poging hield de utrogestan mijn ongi ook tegen, dus t zal een combinatie zijn van beiden!
Ik moet morgen om 8.30 weer terugkomen voor 3e echo. Blijkbaar was mn LH toch wel vrij hoog in mn bloed, dat ik toch morgen alweer terug moet komen. We zullen het zien morgen.... kan me bijna niet voorstellen dat mn ei na 1 dag ineens groot genoeg is, maar goed....afwachten... maar weer! Het wordt weer spannend hier!! Succes met wachten iedereen...
Lieve meiden, Ik heb het gedaan! Ik heb getest! Ik kon gewoon niet meer tot morgenvroeg wachten! Zou dan helemaal alleen zijn en nu is mijn man in huis. Het resultaat zag ik al na ong. 10 sec. verschijnen en werd alleen maar duidelijker! Zie hieronder de foto! (foto is niet heel duidelijk heb ik gauw even met mijn mob gemaakt)
hier ook nog een keertje elin, WHAAAAAAAH, je bent hardstikke zwanger meid, gefeliciteerd!!! lindinha, wat spannend weer meis, dus morgen weer terug voor echo, dan bij dr. b. zeker? hoop dat morgen de tp gepland kan worden, ik duim lieverd klingel, tp weer gehad, nu goed voor je eskimootje zorgen sikki, morgen de tp, spannend meid, ik duim voor je hypo, morgen testen, je moet gewoon elin volgen, net zoals we dat straks allemaal gaan doen gaat goed hier met de cryo zwangerschappen dames, dat doet me echt goed elif, hoe gaat ie meis, dikke knuf voor jou extra
Wauw; Elin is zwanger!!!!!!!!!!!!!!!! Ik wist t! Meid; gefeliciteerd! Ik hop ook nog ff snel naar jouw eigen topic! Lindinha: Wat gek idd dat je voor een 3e echo terug moet. Geen idee hoe ze dat bekijken als je in natuurlijke cyclus doet. Was je baarmoederslijmvlies wel dik genoeg?
Lieve meiden, dank je wel! Ik gun het jullie allemaal. Zit nu met tranen in mijn ogen van jullie lieve berichtjes. En ik weet ook dat ik zo ontzettend dankbaar mag zijn. Voor jullie allemaal een hele dikke knuff. Zou jullie allemaal met liefde een beetje hcg mee geven!
Elin van harte gefeliciteerd met deze zeer duidelijke test!!!!!!!!!!!!!!!!!! nu op naar de spannende verlengde wachtweken met aan het einde een of twee mooie knipperlichtje(s)
Elin!! Ik vroeg me al hoe het jou lukte om zo lang te wachten GEFELICITEERD MEID!! Overduidelijk positief!!! Liefs
Dank jullie wel! Ik heb eigenlijk zo lang gewacht omdat ik bang was voor een negatieve test! Had ook extra niets in huis gehaald, om niet in de verleiding te komen. Want ik ken mijzelf, net als vandaag nog maar een paar uur die testen in huis en ik kan t gewoon niet laten. Ben zelf eigenlijk ook wel verbaasd dat ik zolang heb kunnen wachten.