woehoe elin van harte gefeliciteerd, echt geweldig,je bent harstikke zwanger, geeft goede moed voor mij en de andere meiden.
Elin, GEFELICITEERD!!! Wow wat een goed nieuws!!! Dat wij allen maar snel mogen volgen! zodirect weer naar het zkh voor 3e echo (bij dr. T. .... jouw grote vriendin, Lisa...), bms was gister 7, dus in principe genoeg. Ben benieuwd hoe het vandaag is. Laat het jullie zsm weten!
nee echt?! SHIT! ... klote!!! ik weet niet wat ik meer kan zeggen nu dan een dikke knuffel lieve hypo.. knuffff..
Hypo, k*t! Dikke knuffel voor jou!!! Lindinha, bij bms van 7 mm. Dat had ik ook afgelopen maandag en vandaag dus de tp. Ben benieuwd wat jullie plan wordt. Succes!
grrrrrrrrrr hypo wat ***** dikke knuf meid, elin van harte meid gefeliciteerd en nog wel met 1 cryo helemaal geweldig.
Heh Hypo, wat shit nou weer zeg!! Kan me goed voorstellen dat je ontzettend baalt en boos bent momenteel. Vooral ook niet opkroppen meid!!! Vanmorgen 3e echo gehad en het is eindelijk zover!!! Joehoe.... ik moet vanmiddag om 16 uur de Ovitrelle spuiten en wordt dinsdag rond 11 uur gebeld of de cryo de ontdooiing goed overleefd heeft, zo ja dan 's middags de terugplaatsing!! De follikel was vandaag 18 mm en bms was 8mm, dus toch nog 1 mm gegroeid in 1 dag. Het wordt weer spannend!! Moet dinsdag evt. wel alleen naar Utrecht, manlief heeft hele dag afspraken staan op zn werk en kan ie niet verschuiven.... maar goed, maakt ook niet zoveel uit, kan altijd mn moeder nog meevragen.
Lindinha, super, eindelijk is het weer zover! Spannende dag dinsdag! Het grote wachten is alweer begonnen! Hier zijn er 2 Yeti's aan boord. Eentje was goed, de ander was matig. Gelukkig nog wel 2 over in de vriezer. Ik durf er niet te veel hoop op te hebben. We zullen zien.
Meiden, bedankt voor de knuffels en lieve reacties! Sikki: 2 aan boord; fijn joh! Succes met die irritante wachtweken meid! Lindinha: Wat fijn dat jij nu ook voor een tp kan gaan, succes!
Nog even iets wat mijn gevoel beschrijft............ Dag kindje . Dag kindje van mij Ik moet je laten gaan Mag nog niet van je houden, Je mag nog niet bestaan. Dag kindje van mij Dat uit liefde zou beginnen Om van jou te houden Zoveel pijn te overwinnen. Dag kindje van mij We blijven van je dromen Ooit lig je in mijn armen Ooit zal je bij ons komen. Zo, nu is het klaar....wachten op ongi en met goede hoop verder! xxx hypo
heh hypo heel veel sterkte meis. Mooi gedicht trouwens, zo voel ik het idd ook sikki op naar een mooie posi test Hier is vandaag de miskraam echt begonnen, op mijn werk beginnen te bloeden en uiteindelijk in tranen mijn ass manager alles verteld en mocht ik vroeger naar huis. Morgen ook vrij gekregen. Enigste lichtpuntje stapje korterbij onze laatste cryo!
Hey Elif, hoe is het nu? Heeft het ook doorgezet? Wat fijn dat je eerder naar huis mocht afgelopen week van je manager. Sterkte meid!!
Cryo-ervaring-dames: Voor de dames die ook utrogestan en progynova hebben gebruikt: hoeveel dagen na het stoppen kwam bij jullie de ongi (na negatieve test natuurlijk)? Ik vind t wel erg lang duren..... xxx hypo
mooi tekstje hypo! bij mij duurde het ook een dag of 3, 4 (!) na stoppen met die rotbollen. op die manier word je cyclus ook langer, boeh!