Robing ja gelukkig begint het weer op te schieten. Ben wel erg bang dat hij niet ontdooit, en we hebben er nog maar 1 dus dit moet hem worden!!! We wachten maar rustig af, ondertussen droom ik wel al van mijn babykamer enz
Wauw Robing wat gaaf.. we duimen dat je een *klingel* gedaan hebt en ook gewoon lekker laat genesteld hebt
ROBING, WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, wat spannend!!!!!!!! Ik duim mega-hard!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dit klinkt goeddddddddd. Elif (mestreechtenaar), voor jullie wordt het ook weer spannend!! Ik hoop op een mega goede ontdooiing voor jullie mupke! Als het ontdooiproces goed verloopt hebben we vanmiddag om 15:45 uur een TP van 1 of 2 captain iglo's!!!!!!!!! Ben zooooo superrrrrrrr zenuwachtig, niet normaal. Kusssssss
aaaaaaaaaah sabrien jao us mupke klinkt zo lief heh hihihi. Maar sabrien jij moet dan lang wachten met teste, ik las laatst van maastricht 21 dagen?!?!?! Pffffffff ik werd gek!
Joa, heeel lang wachten! 3 Weken staat in de papieren, wil strakjes nog eens vragen of dat echt zo is en waarom. Heb wel met hubbie afgesproken echt NIET eerder te testen, ik weet het wordt heeeeel moeilijk maar ga het toch proberen vol te houden. Eerst moeten de mupkes nog maar eens goed ontdooien vandaag!!! Tot straksssssss
Wat spannend meid ik duim heeeeeeel hard voor je!!! Dadelijk mag je tegelijk met mij testen bijna dan hihihi als je zolang moet wachten.
Morning! Was helemaal vergeten hier nog neer te zetten dat we gisteren een TP hebben gehad van Frank en Ronald de Boer, 7- en 9 cellig!!!! Het 2e rietje is nog ingevroren en dit geeft me zoveeeeel rust, nog een kans. Wauw, eindelijk weer eens goed nieuws. Nu geduldig 3 weken wachten, ja Sabrien blijft heeeeel gehoorzaam en heb aan arts beloofd niet eerder te testen. En wat ik beloof daar houd ik me aan . Robing, ik duimmmmmmmmmmmm nog steeds onwijs hard. Wanneer moet je weer bloedprikken? knufffff
Dag meiden, ik ben ook bezig voor een cryo tp. Ben nu met Gonal f bezig om een mooi eitje te creeren! 1e FM 5 maart gehad maar nog geen groei te bekennen. Nu 11 maart een 2e FM dus ben benieuwd. Wie spuiten er nog meer Gonal f? Ben namelijk benieuwd hoe dit alles gaat aangezien het mijn 1e x cryo is! Ik kon ook kiezen voor Clomid ipv Gonal f maar heb toch voor het spuiten gekozen omdat ik in het verleden heb gehad dat Clomid niet aansloeg.
Helaas waarschijnlijk niet zo goed nieuws Voor de eerste keer in mijn leven kreeg ik te horen dat mijn bms te dun was eigenlijk op dit moment ( 3,8mm tegenover 8mm de vorige keer)Of het komt door de miskraam ,volgens haar niet maar ik heb dit nog nooit gehad dus?? Er zat wel een eitje ( of misschien cyste maar dat zien ze in het bloed) van 15mm. Dus het is nog maar de vraag of er een tp komt deze maand Pfffff ik baal er echt van, volgende maand geen kans dan gaan we net die tijd op vakantie dus jammer maar helaas... Ik word straks nog gebeld of ik evt toch voor een 2e fm moet komen of dat deze ronde helaas al voorbij is xxxx Een droevige Elif
@eliff82; jeetje wat balen voor je zeg! Hoe kan het dan..was je BmS bij iedere controle en vandaag? Jij bent toch ook bezig voor een cryo tp? Heb je moeten spuiten voor een eisprong? Ik wel. Ik spuit iedere dag 37,5 Gonal F.
Hoi Hanied, nee ik hoef me niet daarvoor te spuiten vorige keer ook niet. Ik snap er eerlijk gezegd ook helemaal niks van! De vorige keer was het op cd 11 8mm en vandaag cd 10 3,8 Ik geloof zelf toch door de miskraam. Hoe kan het ineens na 4,5 jaar zo slecht zijn??? Dinsdag moet ik weer terug voor een echo. En morgen progynova halen met een recept. We wachten maar af Hoe gaat het met jou? xxxx
Hoi Elif, Goh, het blijft spannend dus... Hoop echt dat alles door gaat voor je! Ikzelf moet spuiten (had ook de keuze om Clomid te slikken maar ben resistent hiervoor). Ik spuit echt het laagste van Gonal f. Na een week spuiten was er niks aan groei. Nu moet ik zeggen dat ik toen ook niks voelde. Moet nu een week doorgaan met spuiten en voel nu wel mijn eierstokken! Inshallah komt alles goed voor ons! Moet donderdag weer terug voor FM! Hou je taai meid!
wat spannend donderdag!! Ik heb net naar het zh gebeld en die faxen het recept binnen 1 uur door naar de apotheker. Dus kan ik het dadelijk ophalen dat is wel erg fijn! Hanied ben je ook moslim Insha'Allah krijgen we toch nog goed nieuws!
Fijn Elif dat je het recept zo kan gaan ophalen en dan meteen beginnen. Wel snel dat je morgen al terug moet he? Ik ga voor je duimen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hanied, spannend!! Donderdag FM en wanneer denk je dan ongeveer de TP? Robing, hoe is het met jou? Nog getest/bloedgeprikt???? Die onzekerheid is echt killing he!!!! Hoop dat je snel duidelijkheid hebt! Hier alles goed!!! Kus Sabrien
Ja sabrien is echt snel vond ik ook!!! Vraag me af of die progynova dan wel tijd heeft voor te werken??? Mag je die hele tijd doorslikken nu?? Mijn ei was wel al 15 mm misschien daarom al zo snel weet het niet??
Ik slik de Progynova al van 6 februari en mocht ik zwanger zijn, moet ik die blijven slikken tot 12 weken!!!!!
Oh wat goed! Ik weet niet hoeveel ik er mag gaan slikken? Hoorde iets van 2 per dag, is dat niet weinig??? Ik ben iig benieuwd of het helpt. Ik voel wel echt steken in mijn rechterlies ( eileider) van het ei. Misschien daarom zo'n haast ik weet het neit??
@ Elif, waarom moet je progynova gaan slikken? Dat is toch om een bloeding op te wekken??? Ik snap er niks meer van..hahaha! Je hebt toch bijna een TP? En ja ben ook een moslim! @ Sabrien; Ik moet donderdag voor een FM. Als het naar wens is, mijn ei dus groot genoeg is en mijn BMS dik genoeg, krijg ik 4 dagen later 2 eskimootjes (als ze het ontdooiproces overleven!) terug geplaatst!