Cryo behandelingen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Bright, 12 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Inderdaad erug spannend!!! Denk dat ik zaterdag ga testen als ik dan nog niet ongi ben.

Pff, raar vrouwenlichaam hoor.....

Hoest met jou? Wanneer mag je weer beginnen?

Liefs

2. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    Belgiƫ
    hey bright
    hoe spannend!!!!!!
    en ja ik ga morgen voor een bloedname en start dus direct opnieuw met een cryo :)
    duimen draaien voor vrijdag!!
    calani

3. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Wauw Calani, dat gaat snel. En nu maar hopen dat dat eskimootje blijft zitten!!

Liefs

4. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Hey Calani,

Ik kom er ook bij hoor. Net ongi geworden :( helaas, had goede hoop.

Straks bellen voor een eerste echo afspraak en over een kwartiertje de eerste progynova slikken.

Liefs

5. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    Belgiƫ
    hey bright
    spijtig nieuws, maar goed op naar een betere cyclus met dubbele kansen (natuurl en cryo)!!!
    wel leuk dat we bijna gelijk opgaan, vooral ik heb meestal relatief laat mijn eisprong dus zullen we dicht bij elkaar eindigen voor de wachtweken!
    calani

6. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Hey Calani,

Bij ons wordt het in een gestimuleerde cyclus gedaan, dus het heeft een vast schema. Is dus niet afhankelijk van mijn eigen eisprong. Denk inderdaad dat we ongeveer gelijk op zullen gaan.

Spannend zeg...

Liefs

7. enne

enne Actief lid

21 apr 2008
    229
    0
    16
    Hier een succesje/ wondertje!

Na de eerste icsi poging ( in juni )zwanger geraakt, helaas geeindigd in vroege miskraam. Gelukkig 7 Embryo's in de vriezer.

En nu ( vanmorgen getest ) ZWANGER van de 1e cryo terugplaatsing, die 10 aug was teruggeplaatst.

Als alles goed mag gaan, 17 september de 1e echo.

Als iemand wat wil weten of een oppeppend woordje nodig heeft. Dan hoor ik het graag.

Ik ga voor mezelf doorduimen en hoop heel erg met jullie allemaal mee.

Enne

8. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Enne Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!

Wat een mooi nieuws!!! Ik duim voor je dat alles goed blijft gaan!!!

Liefs

9. enne

enne Actief lid

21 apr 2008
    229
    0
    16
    Hoi Bright,

Dank je wel. Ga ervan genieten, mijn eeneiigetweeling zus is nu net drie maanden zwanger. Extra bijzonder nu.

Hoe staat het bij jou? (Heb niet alles terug gelezen vandaar)

Enne

10. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Wauw, dat is helemaal speciaal zeg!! Samen ook nog zwanger!! Extra mooi!!

Ik ben vandaag begonnen met mijn schema voor onze eerste cryo tp. Heb nog geen tp gehad wegens overstimulatie, dus ben benieuwd. Hopelijk over een tijdje ook een succesverhaal te vertellen ;)

Liefs

11. enne

enne Actief lid

21 apr 2008
    229
    0
    16
    Oke, doen ze het in een natuurlijke cyclus. Bij mij in een gestimuleerde. Mijn eigen cyclussen zijn zo onregelmatig. Moest eerst drie weken aan de pil, toen progynova en na de start echo utrogestan erbij. Beide grebruik ik nu nog tm 8 weken.
    Lees dat je overstimulatie hebt gehad. Heb ik net NA de verse terugplaatsing ook gehad. Kwam doordat ik de hormonen van de injecties nog in mijn lichaam had en zwanger was en hcg aan maakte. Kwam vaker voor zeiden ze mij.
    Had allemaal vocht in mijn buik en mocht twee weken niks doen. Toen bleek ik dus zwanger maar is een miskraam geworden.
    Succes, heb je er vertrouwen in?

enne

12. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Hey Enne,

Bij mij ook in de gestimuleerde cyclus hoor. Ben vanochtend begonnen met de eerste Progynova. En inderdaad vanaf de start echo Utrogestan erbij.

Mag maandag bellen om een afspraak te maken voor die echo. Vandaag waren ze niet aanwezig wegens een feestdag en morgen is het weekend.

Liefs

13. Jille

Jille Bekend lid

26 aug 2007
    669
    0
    0
    Enne: gefeliciteerd! Hoop dat hij/zij mooi warm blijft zitten!

Groeten
    Jille

14. enne

enne Actief lid

21 apr 2008
    229
    0
    16
    Jille, Thanx!!! Daar hopen wij dit keer ook erg op.Maar het voelt beter dan vorige keer. Mijn borsten zetten behoorlijk op, af en toe een vlaag misslijkheid en wat steekjes onderin de buik. Vorige keer had ik er een overstimulatie bij en kreeg ik een week na de test al bloedverlies.

Bright; Hoeveel progynova slik jij? Ik moest al die tijd 2x daags 2 tabl. van 2mg. Nu 2x daags 1 tabl. van 2mg. Utrogestan nog steeds 3 keer daags 2 tabl.
    Heb je er ook last van? Ik merkte er niks van gelukkig. Het zal nu binnen twee weken waarschijnlijk al worden teruggeplaatst of niet? Je 1e tp toch? Spannend.

15. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Hey Enne,

Ik moet 2 maal daags 1 tablet van 2mg slikken. Tot aan de eerste echo en dan waarschijnlijk 2 maal daags 2 tabletten.

Ik hoop inderdaad ook binnen twee weken de TP. Mijn eerste, vind het erg spannend. En heb er ontzettend veel zin in.

Fijn dat het voor jou dit keer beter voelt meid.

Liefs

16. enne

enne Actief lid

21 apr 2008
    229
    0
    16
    Hey Bright,

De tp is een hele bijzondere ervaring, zo bizar ook daarna. Je weet dat er een embryo in je baarmoeder zit.
    Blijft allemaal spannend, ik zelf vind ook deze tijd weer heel spannend....afwachten maar weer. Succes. En heb het vertrouwen, is volgens mij het toverwoord in het hele zwanger worden/zijn.

17. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Hey Enne,

Ja dat geloof ik direct dat het een bijzondere ervaring is. En inderdaad ook bizar. We zullen zien. Heb er goed vertrouwen in hoor.

Wanneer heb je je eerste echo? Of heb je die al gehad?

liefs

18. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hoi dames,

Klets toch maar even mee hier...zie dat er al 2 zwanger zijn geraakt door 1ste cryo-tp, geweldig, van harte gefeliciteerd!
    Enne, ik hoop dat je straks een heerlijk kloppend hartje op de echo mag zien.

Ik ben nog flink in spanning. Ik krijg vandaag een telefoontje of de cryo goed ontdooid is...zo ja, dan heb ik morgen de tp. Ben nu ontzettend zenuwachtig! Dan bellen ze ook nog zo laat! ('t is nog niet zo laat, maar het duurt gewoon lang!)
    De vorige keer met de uitslag hoeveel eitjes er bevrucht waren, belden ze tussen 12.00 en 13.30...kreeg tegen 12.04 een telefoontje...Ik hou gewoon aan dat ze pas na 12.00 bellen...
    Ik sleep overal die telefoon mee, niet te geloven!

Heb vanmiddag verjaardag van mijn zwager en we gaan tegen 13.30 weg, omdat het nog een uurtje rijden is...hoop echt dat we dan al gebeld zijn hoor, anders moeten we het telefoontje daar afhandelen...als het niet goed is gegaan heb ik eerst even voor mezelf (en vriendje) nodig!

Ik zag ook al dat iemand bevallen was van een cryowondertje! Super zeg! Goed nieuws kunnen we zeker gebruiken he!

Ik hou jullie op de hoogte!
    Liefs Loesie

19. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Hey Loesie,

Welkom hier!!

Ik lees in je onderschrift dat het gelukt is met het ontdooien en dat jullie morgen de TP hebben!! Spannend meid!!

Ik ga voor jullie duimen!!

Ik kan morgen naar het UMCG bellen voor een eerste echo afspraak. Hopelijk is het slijmvlies goed en mag de TP snel, hihi.

Liefs

20. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hey Bright!

Bedankt! Gister na een hele lange ochtend, heeft vriendje tegen 13.30 gebeld, we hielden het niet meer en wisten ook niet wanneer we gebeld konden worden! En i.v.m die verjaardag wilden we het snel weten.
    Maar toen waren ze er nog mee bezig en ze zouden ons terug bellen. We zaten net in de auto tegen 14.00 toen we het telefoontje kregen!
    Vanmiddag om 13.30 mogen we onze uk ophalen! En dan maar weer afwachten! De vorige keer had ik na 8 dagen al bruinverlies...hopen dat ik het dit keer langer volhoud.
    Al weet ik van Calani dat langer volhouden ook niet altijd wat zegt!

Weet je al wanneer je je 1ste echo hebt?!
    Fijn dat dit zo snel kan he, eigenlijk! Geeft toch veel minder rompslomp dan een hele poging!
    Jullie hebben er ook nog 6 in de vriezer! Dat is een superaantal! Kun je weer even lekker mee door!

Succes!

Liefs

Deel Deze Pagina