Cryo behandelingen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Bright, 12 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Hey Loesie,

Nog 3 uurtjes en dan zit jullie Uk in zijn/haar nieuwe huisje. En hopelijk blijft ie daar de komende 9 maanden!!!

Ik heb net gebeld voor de echo en mag op de 13e CD komen. Dat is 9-9-9 om 10:00 uur. Mooie datum he? Had beter om 9:00 uur kunnen doen, haha. Brengt vast geluk ;)

Liefs

2. enne

enne Actief lid

21 apr 2008
    229
    0
    16
    Loessie,
    Spannende weken voor jou nu dus lees ik. Heb je al eerder een cryo tp gehad die niet ingenesteld was? Was deze cryo die je nu terug geplaatst hebt gekregen al goed doorgedeeld na de ontdooiing? De cryo die ik terug geplaatst kreeg was staat 'goed' en had zich die nacht nog weer doorgedeeld. Afwachten maar weer he succes veel afleiding zoeken.

Bright,

Goed nieuws voor jou, baarm.slijmvl ziet er vast goed uit. Hoor je waarschijnlijk ook wanneer de tp plaats gaat vinden.
    Ik heb de 1e echo op 17 sept.

3. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hey meiden,

bright, dat is een mooie datum, brengt inderdaad vast geluk!

Enne, ik heb alleen een 'verse' poging gehad en die is mislukt. Nu krijg ik dus de 1ste cryoterugplaatsing...Spannend he?!
    Ik weet niet of hij doorgedeeld is, we werden gister gebeld en toen zei die man nog wel, in principe is morgen de terugplaatsing, als hij de nacht niet overleefd, proberen we die andere nog te ontdooien (heb er nog één in de vriezer), toen vroeg ik of dat nog kon, toen zei hij: Het gebeurd wel af en toe dat hij het toch niet haalt, maar op dit moment is er geen aanleiding om dat te denken...

Maar we hebben nog niks gehoord en denk dat als het toch niet goed was gegaan, we wel een telefoontje hadden gehad.
    Zal weleens vragen bij de tp vanmiddag of hij zich nog doorgedeeld heeft!
    Ik werk met kleuters, dus heb lekker veel afleiding...ook aankomend weekend zit helemaal vol! Dus dat komt wel goed!

Hoe is het met jou?! Al kwaaltjes?! Zie dat je 17 sept. de 1ste echo hebt! Wat lijkt dat nog lang te duren he?!
    Ik zou als ik jou was een supermooie banner aanmaken!
    Hoe heb je trouwens uitgerekend hoelang je zwanger bent?! Is het dan als je 2 weken na de tp test, dat je 4 weken en 4 dagen zwanger bent?! (omdat het cryootje al 4 dagen oud is?!)

Liefs Loesie

4. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Hey meiden,

@Enne,
    Hoop ook dat we de datum volgende week al horen, ben erg benieuwd.
    Nog iets meer dan twee weken en dan hebben jullie de echo. Spannend zeg!!

@Loesie,
    Wat zie ik nou?? Twee ukkies teruggeplaatst??

Liefs

5. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    bright, wat een mooie datum, moet wel goed nieuws brengen!!

enne, jij ook deze maand een cryo, hoe gezellig!

loesie, hmmm lekker 2 teruggeplaatst, hoe knus! en extra spannend nu!

ik ga morgenavond voor echo en bloed...

6. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hey meiden,

Jaaa...ze hebben er 2 teruggeplaatst...we kwamen daar en toen zeiden ze dat de 1ste cryo het wel overleefd had, maar dat sommige celletjes nu niet meededen, dat kon straks in de baarmoeder wel weer veranderen, maar ze hadden toch die ander er 's ochtends ook bij ontdooid. Die was ook goed ontdooid, maar ook wat celletjes die het minder deden...maar ze wilde de kans wat vergroten...

Van de ene kant, dubbel kans, of tweeling of eentje...van de andere kant...als het mislukt, dan moeten we helemaal weer overnieuw beginnen met ICSI 2, want we hadden 'maar' 2 cryo's!

Maar goed, ze zitten nu lekker bij mama! En ze zijn alletwee van harte welkom!

Calani, had in het andere topic al gevraagd hoe het was gegaan, maar je moet vanavond! Dan wacht ik het nog even af!

Ik ga weer, ben ziek! (misselijk joh, maar dat zal wel een griepje zijn, zou wel heel snel zijn als het van een evt. zwangerschap komt, haha!)

Liefs Loesie

7. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Hey meiden,

Hoe is het hier?? Nog nieuws? ;)

Hier alles ok. Merk helemaal niks van de Progynova gelukkig. Volgende week komt al snel dichterbij.

Ik wil ook een Uk en Puk, hihi.

Liefs

8. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Hoe gaat het met jullie meiden??

Wij hebben de TP datum te horen gekregen vandaag. Het wordt de 24e!! Nog twee weken wachten....
    't was erg druk in het UMCG, dus er was niet eerder plek.

Liefs

9. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa bright, ik dacht het al en idd
    jij hebt ook de 24 een tp, en ook van 2 eskimootjes, kunnen we samen aftellen,
    ben zoooooo ongelooflijk blij dat ik eindelijk een spontane eisprong heb gehad, moet wel morgen al utrogestannen... bah maar toch ben zooo blij en vind het geniaal dat we gelijk oplopen!!

10. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    aaaaaaaaaaaahhhhhhhhh, dat meen je niet Calani!!!!

Wat een toeval!!! Ik moet morgen beginnen met de Utrogestan.

Hoe laat moeten jullie donderdag? Wij om 15:45 uur.

Liefs

11. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    hey
    wij moeten donderdag om 11u bellen om het uur in de namiddag te weten... pickups gaan voor en daarom plannen ze geen uur...
    waarsch ook rond 15 a 16 uur!!!
    ongelooflijk hé dat we op dezelfde dag vallen
    dat moet toch wel iets goed betekenen...

12. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Moet niet toevalliger worden hoor Calani!!! En jullie ook twee ijsdwergjes??

Spannend he? Heb er zo'n zin in. De tijd kan met niet snel genoeg gaan.

Liefs

13. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    ja bright, ook 2 ijsdwergjes :) heb 4 cryo's dus hoop dat het lukt om er 2 levend van te houden :)
    en ja ik wil nog meer toeval... allebei zwanger zou toch wel heel mooi zijn droom droom...
    en jaaaaa ENORM spannend, ben zo blij dat het eindelijk nabij is :)

14. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    even email terug inschakelen

15. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Bij mij was de email er ook af. Raar....

Ja allebei zwanger!!! Daar gaan we voor meid. Ik hoop dat we donderdagochtend allebei goed nieuws krijgen en dat onze toppertjes goed ontdooid zijn. Vind het wel heel spannend worden hoor... Is natuurlijk onze eerste TP, weet niet zo goed wat ik allemaal moet verwachten, helemaal qua wachtweken. Brrrr.

Liefs

16. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    hier ook nog een succes verhaal...

ik heb 5 ivf/icsi behandelingen gehad...
    in totaal 8 keer een tp en de laatste tp van 2 cryo`s is er 1 embryo blijven zitten....

ik heb dat allemaal in eigen cyclus gedaan dus heb geen meds hoeven gebruiken....

ben nu inmiddels bijna 28 weken zwanger van ons meiske...

succes met jullie tp`s

17. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Pekske, dank je wel voor je verhaal!! En natuurlijk GEFELICITEERD!!!

Liefs

18. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    pekske BEDANKT voor je verhaal, doet deugd!!

bright, het is bijna zover hé, en jij krijgt ook pas morgen te horen hoe de dooi verlopen is, ik moet om 11u bellen...
    BIJNA BIJNA BIJNA BIJNA
    succes morgen bright, en een tp is veel vlotter dan een pu, knuffel en probeer te ontspannen, dat zou helpen...
    ben benieuwd naar je nieuws en ook heel veel naar mijn eigen nieuws...

19. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    hier nog een succes verhaal na een mislukte icsi in 2006 9 cryo's in de vriezer...2007 2 eskimo's terug geplaatst 1 blijven zitten en die heerlijke man ligt nu heerlijk op bed te slapen. 16 1/2 maand is ie nu...
    afgelopen woensdag weer een tp gehad van twee eskimo's dus zit nu op het wachtbankje we hebben bij allebei wel gebruik gemaakt van assisted hatching en in mijn eigen cyclus alleen pregnyl gebruikt voor het bepalen van mijn eisprong.....dus in ieder geval 1 postief cryo verhaal kan ik je vertellen en mischien woensdag een tweede

groetjes silvia

20. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Silvia dank je wel!! Hopelijk wordt dit voor jullie weer een successtory!!

Calani,
    Spannend spannend spannend. Wij gaan zo op weg naar Groningen. Ze hebben nog niet gebeld, dus het lijkt erop dat het doorgaat. Heb er heel veel zin in.

Post straks wel even of het is gelukt.

Succes meid.

Liefs

Deel Deze Pagina