Cryo behandelingen

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Bright, Jul 12, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bright

Bright Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Calani?? En???

Hier is het gelukt. TP van een 7-cellige en 9-cellige embryo gekregen. Eski en Mo ;)

LIefs

2. calani

calani Fanatiek lid

Jul 31, 2008
    1,347
    0
    0
    België
    silvia bedankt voor het mooie nieuws, hopelijk snel goed nieuws bij jou!

bright!! bij ons hebben ze er maar 2 ontdooit en ze zijn nu allebei bij mij, goede kwaliteit en ze waren volledig intact (zei de biologe) dus nu zitten er nog 2 in de vriezer :)
    ben zooooo blij, voor de eerste keer was de tp volledig pijnloos, leuk hoor, heb er een goed gevoel bij, 9 oktober bloedname...
    en hoe is het bij jou gegaan???
    ps had de tp om 15u45, veel toevalliger kan het niet!!!

3. calani

calani Fanatiek lid

Jul 31, 2008
    1,347
    0
    0
    België
    oooo ik zie nu pas dat het gelukt is!!!!!!
    goed hoor, en hebben ze er ook maar 2 moeten ontdooien
    en jij mag een dag sneller testen...
    waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ben zooooooooooooooooooooooo BLIJ en hoopvol

4. Bright

Bright Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Hey Calani!!

Goed nieuws, gefeliciteerd!!!!

Bij ons hebben ze er drie ontdooit, eentje viel uit elkaar na het ontdooien. Hebben nu nog drie in de vriezer.

Toevallig dat jij ook om 15:45 uur de TP had, haha.

liefs

5. calani

calani Fanatiek lid

Jul 31, 2008
    1,347
    0
    0
    België
    oooo Eski en Mo, hoe leuk!! ik aarzel nog een beetje om ze een naam te geven, had dat vorige keer gedaan en had het er dan zo moeilijk mee, alhoewel dat je het er toch moeilijk mee hebt als het mislukt, of ze nu benoemd zijn of niet, toch zijn ze voorlopig gewoon de embietjes...
    en op 8 okt test je dan zelf?
    ik kijk met spanning uit naar de 7e, als ik de 7e s avonds nog geen bruinverlies heb, ga ik ook de 8e zelf testen...

6. calani

calani Fanatiek lid

Jul 31, 2008
    1,347
    0
    0
    België
    en wat goed dat je er nog 3 in de vriezer hebt zitten
    is leuk hé om nog zo'n back up te hebben!

7. Bright

Bright Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Hey meis,

Ja ik zat ook wel te twijfelen of ik ze namen wilde geven omdat het dan zo dichtbij komt, maar aan de andere kant toen ik ze op het schermpje zag..... hihi.
    Inderdaad heel fijn om een back-up te hebben.

Wij mogen 8 oktober zelf testen. Spannend dat jij dat ook gaat doen, want dat bruinverlies gaat niet komen bij jou!!!

Ben ontzettend aan het hoesten, maakt me wel een beetje benauwd. Zullen Eski en Mo dan wel kunnen nestelen als ik zo hoest? En ik mag er ook niets tegen nemen behalve stomen en op dropjes zuigen.

Zucht...

8. calani

calani Fanatiek lid

Jul 31, 2008
    1,347
    0
    0
    België
    ooo jij hebt ze op een schermpe gezien, ik niet...
    en ivm hoesten, wat een toeval, alweer, ik hoest dus ook en heb ook schrik dat dat een nadelig effect zou hebben, gebruik stodal siroop, is op basis van planten en kan geen kwaad, of het echt helpt tja, ik denk van wel...
    vind het wel geruststellend dat er 2 zijn, mss dat de ene beter tegen dat hoesten kan dan de andere...
    en ja ik hoop het ook dat ik samen met jou zal testen!
    waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nog zoooooooooooooo lang...

9. silvia009

silvia009 VIP lid

Feb 13, 2009
    6,514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    hoi allemaal ..ik heb ze ook op het schermpje gezien en heb zelfs foto's meegekregen van de twee ontdooide cryo's en eentje van toen ze in de baarmoeder terug geplaatst zijn ik kan ze hier niet plaatsen maar ze staan wel op mijn website
    -=] ons2ewondertje2010.babysite.nl [=-

veel succes met de wachtweken meiden en zet hem op.....

10. Bright

Bright Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    @Calani,
    Dat meen je niet!! Jij ook aan het hoesten? Het moet niet gekker worden.
    Ik ben aan het stomen en aan de tijmsiroop, vandaag valt het mee. Wordt meestal 's avonds erger.

@Silvia,
    Jij ook aan het wachten? Wanneer mag je testen?
    Mooie site heb je hoor!!

Liefs

11. silvia009

silvia009 VIP lid

Feb 13, 2009
    6,514
    0
    36
    twente
    @bright dank je wel wou het allemaal een beetje bijhouden voor later en op zon manier kunnen andere mensen ook mee kijken

ik mag woensdag testen maar heb op dag 8 en vandaag op dag 11 al positief getest :D precies zoals de laatste keer...woensdag test ik alleen met een clear blue omdat ik die nog nooit gebruikt heb en wel eens wil zien hoeveel weken die aangeeft :D ik ben echt helemaal in de wolken ik heb gewoon 2x een cryo tp gehad en alletwwe de keren positief.... de kans dat dat gebeurd is zo klein zei mn gyn en ik heb gewoon dat geluk..... ik kan niet anders doen dan god op mn blote knieen danken....:)

12. calani

calani Fanatiek lid

Jul 31, 2008
    1,347
    0
    0
    België
    hey bright, ik gebruik dus ook siroop en verder spoel ik mijn neus met fysiol serum, mijn neus zit nl ook verstopt... maar het begint stilletjes aan beter te gaan, oef,

silvia, idd een mooie site, en mooie fotoos van je cryootjes!! jij mag vast bijna testen! gezien je tp 8 dagen voor de onze was... test jij waarsch 30 sept al, juist?

13. calani

calani Fanatiek lid

Jul 31, 2008
    1,347
    0
    0
    België
    waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sylvia, zie nu pas je laatste post!
    gewoonweg al positief getest, mooi hoor, jij lucky girl!!
    en hou oud zijn je cryootjes?
    om te kunnen vergelijken hé, die van mij zijn op de lft van 5 dagen ingevroren... dus is, al dan niet, de innesteling bij mij ook al achter de rug denk ik zo, maar ja nu nog wachten...
    waw seg, wat een hoopgevend nieuws!!

14. Bright

Bright Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Silvia GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!
    Wat een ontzettend fijn nieuws meid!!

Calani,
    Mijn neus zit gelukkig niet verstopt, maar dat stomme kriebelhoestje wil maar niet weggaan. Als het morgen nog niet over is, dan ga ik het UMCG bellen of ik Tussistin mag gebruiken van VSM. In de apotheek zeiden ze van niet, dus heb ik het maar niet gekocht.

Liefs

15. silvia009

silvia009 VIP lid

Feb 13, 2009
    6,514
    0
    36
    twente
    dank je wel allemaal ;) we hebben echt gewoon super geluk gehad deze ronde dat het meteen raak is ik weet niet hoe oud de embryo's waren toen ze ingevroren werden...wel dat ze al twee jaar en een maand in de vriezer zaten..volgens dokter scholtens zijn er mensen die goed vriezen :( wat dat betekende was volgens hem dat je met icsi niet zwanger wil worden maar na een cryo tp wel....er was een vrouwtje die van 3 cryo tp ook 3 x een kind had gekregen maar het was wel heel bijzonder zei hij zelf....dus ikzelf had er een zwaar hoofd in ton we de tp hadden gehad...... ben zooooo blij dat het toch gelukt is.....

ik wens jullie ook alle succes en hoop dat de eskimo's mooi blijven plakken :D

16. Bright

Bright Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Calani?? Hoe is het met jou meis??

Hier twijfel twijfel!! Begin ongi-tekenen te krijgen..... :(

Hoop zo dat het iets anders betekend....

Liefs

17. calani

calani Fanatiek lid

Jul 31, 2008
    1,347
    0
    0
    België
    hy bright, hier geen tekens, voorbije week soms wat steekjes gehad, nu niets meer,
    vervelend hé die onzekerheid,
    en ongi-tekens willen niets zeggen hé, allé welke tekens bedoel je?
    en ik ga morgenvroeg testen, kwestie van niet teveel beginnen te hopen zo ben ik voorbereid op vrijdag en het is dan ook dag 11 na tp (morgen)...

18. Bright

Bright Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Hey Calani,

Ja ontzettend vervelend, wordt met de minuut spannender. Ik dacht vanochtend wat bruinigs te zien bij het afvegen, maar niet weer gespot vandaag.

Tja welke tekens:
    - gevoelige borsten
    - pukkeltjes
    - ongi pijn
    - irritatie
    - lage rugpijn

Meestal betekend dit bij mij ongi worden, maar aan de andere kant...... kan alle kanten op natuurlijk.

Dag 10 na TP, dag 14 na (eigenlijke) eisprong. Pffff

Liefs

19. calani

calani Fanatiek lid

Jul 31, 2008
    1,347
    0
    0
    België
    hey bright
    krijg net mijn eerste ongi krampen, verdorie toch, hoop zo dat het niets betekent
    en bij jou, wat je zegt, kan alle kanten nog uit
    ga jij eerder testen?

20. Bright

Bright Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Oh Calani,

Ik duim voor je meid. Het kan alle kanten uit!!!
    *duim duim duim duim*

Nee, wij gaan niet eerder testen, zelfs een dag later ;) Moet de 8e nog werken en ik wil niet op het werk zijn als ie negatief is. Ook niet als ie positief is trouwens, haha.

Wat een rotdagen he? Bah...

Liefs

Share This Page