ja echt ROT dagen moet nu utrogestan opsteken, benieuwd of er iets bruinig op de inbrenghuls gaat hangen...
Gelukkig maar meid. Wit is altijd goed Zal ik zo ook eens gaan doen. Laat het je zo weten.. Heb wel last van mijn darmen zeg vandaag, pfff. Liefs
hey bright, wat goed dat het bij jou ook nog wit is zou het kunnen mijn krampjes zijn weer weg en had daarnet steken in 1 borst, maar goed dat het ik soms wel eens, nu let ik er gewoon meer op... waaaaaaaaaaaaaa en intussen is het al avond, bijna dag 11 na tp... en jij test dan voor echt dezelfde dag als ik want heb de 9e bloedname...
Hey hey, FIjn dat je krampjes weer weg zijn meid. Bij mij komen ze af en aan. Bah deze onzekerheid is killing gewoon!! Nou ja, deze dag is bijna voorbij... Jij gaat morgen testen? Liefs
bright!!!!!!!!!!!!! ongelooflijk, er is een tweede streep op mijn test verschenen, heb gewoon geweend, eerste keer in mijn leven dat ik ween van geluk! nu bloedname afwachten te bevestiging... hoe gaat het met jou?
CALANI!!!! GEFELICITEERD!!!!! Meid wat een supergoed nieuws!!!! Ga er lekker van genieten! Hier gaat het wel ok. Ben erg blij dat het weekend voorbij is, zodat ik gewoon mijn gedachten weer ergens anders op kan zetten. Heb het hele weekend wat kramp gehad en dacht gisteren echt dat ik ongi zou worden, maar niks.... Oh meid, wat geweldig voor jullie. Ik hoop heel erg dat ik je vrijdag mag volgen. Liefs
hey bedankt voor de reacties heb net nog eens getest, nu met een duurdere test (clearblue) en jaaaaaaaaaaaaaaaaa POSITIEF en neen het mannetje moet nog thuis komen, zit op hem te wachten, heb me al mooi gekleed, en heb een geschenkje verstopt dat hij moet zoeken, is een rompertje van winnie the pooh, zijn we nl allebei fan van... waar blijft hij nu???? bright ik hoop heel hard voor jou dat jij even positief zal testen vrijdag!!! ps kan je nog wel zolang wachten?
Jeetje Calani, Ook die test positief! Geweldig! Hoeveel dagen na tp zit je?! En laat je mannetje maar gauw thuis komen! Ben benieuwd wat hij ervan vindt! Misschien komen er wel een paar traantjes! Liefs
Ah Calani wat een mooie verrassing is dat voor je vriend!! Hij zal er heel erg blij mee zijn!!! Ik vind het wel lastig om te wachten, helemaal omdat jij al een positieve test hebt. Maar, ik ga braaf zijn en luisteren naar het ziekenhuis Liefs
hey bright, jij moet doen waar je je het beste bij voelt maar nog geen bruinverlies, dat is al een goed teken!! en nog steeds gevoelige borsten? ik heb trouwens behalve iets gevoeligere borsten, wat ik anders ook heb voor de ongi, geen enkel teken... ben benieuwd of ik misselijk ga worden, zou het wel leuk vinden, bevestiging van een beebje in mij... loesie, we hielden elkaar zo krampachtig vast dat ik zijn gezicht niet kon zien, was wel leuk
Awh wat lief van jou en je mannetje!!! Hier gaat alles goed. Afgezien van de kramp die af en aan er is, geen tekenen van ongi. Liefs
Hey hey, IK BEN ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Heb gisteren en vandaag positief getest!!!!! WOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Liefs