héééééééééééééééééééééééééééééé brigth SUPERNIEUWS PROFICIAT ben zo blij, goed van jou dat je eerder getest hebt! jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa waw seg, ben zoooooooooooooo blij voor jou!!
Dames van harte gefeliciteerd met jullie positieve testen!!!!!!!! ben een tijdje op de leesstand gegaan . ik leef ontzettend met jullie mee maar jullie schrijven allemaal al zo lang op dit forum dus kennen elkaar goed en ik vind het een beetje moeilijk om me er zomaar tussen te gooien vandaar.... maar wat een geweldig nieuws dat zijn er al drie in 2 weken tijd....ik krijg morgen mn eerste echo...hopenlijk nog niet te vroeg voor hartactie maar ben bang dat we toch nog een keer terug moeten komen om het hartje te zien kloppen.... verder geen kwaaltjes alleen mn borsten zijn in de groei gegaan en soms last van maagzuur maar dat kan ook de spanning zijn voor de echo morgen hahahaha. meiden geniet van jullie zwangerschap het is voorbij voor je het weet en dan zitten we tot aan onze ellebogen in de poepluiers hahahaha.... lieve groetjes silvia
Silvia, je mag van mij gewoon meekletsen als je daar zin in hebt hoor. Alleen maar gezelli!!! Hier valt het qua kwaaltjes mee. Had verwacht dat mijn borsten het meeste zouden opvallen, maar die zijn het minste. Amper last van. Wel last van mijn darmen, moe en vlagen van misselijkheid. Liefs
hi silvia weet hoe dat is vindt het ook niet makkelijk om te praten als nieuweling! maar ik denk dat we met ze alle het zelfde vedriet en geluk delen dat het toch niet uit maakt wanneer je er bij komt je bent gewoon welkom hier en steun krijg je van alle kanten hier!! gefeliciteerd met je zwangerschap! spannend je eerste echo! liefs,
dank jullie wel meiden... ik kom heel even snel laten weten dat de echo uitwees dat ik nu 5 weken en 4 dagen zwanger ben van een tweeling we zijn dus dubbel gezegend... nog geen hartactie natuurlijk maar volgende week weer een echo en dan de week daarna nog een en dan zien we wel hartactie als alles goed is... de beebs lagen wel goed op schema dus spannende tijden.... ook zag ze een joekel van een cyste en vroeg ze of ik overgestimuleerd was maar heb geen medicijnen gebruikt.dus extra bloed moeten laten prikken om die cyste te volgen.... ik ga nu even bijkomen van de schrik en lees dan straks even jullie verhalen terug..... lieve groetjes silvia
waaaaaaaaaaaaaaaaa mijn HCG staat al op 2880, was even geschrokken omdat dat wel hoger is dan verwacht, heb het even opgezocht en zo te zien is het alleen maar goed nieuws dat mijn HCG zo hoog is, ergens las ik dat je met een tweeling hogere waarden hebt... spannend WWWWWWWWWWWWAAAAAAAAAAAAA BLIJ BLIJ BLIJ silvia porficiat meid met je tweeling!!!!!!! heb jij een HCG waarde?
jeetje gefeliciteerd met je hoge waarden zeg.... ikzelf heb geen hcg waarden heb gewoon getest en gyn opgebeld en toen mocht ik vandaag komen voor een echo.... heb nooit hcg hoeven te bepalen eigenlijk de 1e keer met Mathijs ook niet..... maar we zijn wel super blij moet ik eerlijk zeggen hahahaha...ben ook benieuwd naar jouw echo nu hoor... lieve groetjes silvia
Calani, ja nou is het echt!!! Gefeliciteerd!! Maar de hoogte van de waarde zegt niks over een tweeling hoor. Ik had ook een hele hoge waarde voor mijn termijn en ik verwacht er maar 1 Maar het kan natuurlijk nog wel!
Sylvia gefeliciteerd met je tweeling meid!!! Calani, wat een mooie hoge waarden!!! Wanneer heb je de eerste echo?? Liefs
hey!!! eerste echo waarsch rond 25 oktober, eerst volgende week donderdag nog eens een bloedname om na te kijken of het HCG wel mooi doorstijgt... Jewel, wat was jouw waarde en wanneer? vind eigenlijk mijn hcg waarde een beetje beangstigend, was er enorm van geschrokken, maar de vrouw v d ferti kliniek zegt dat dat sowieso niet slecht is... oef
Het gaat hier allemaal goed bij dit topic zo te lezen ! Gefeliciteerd dames met de zwangerschappen! Groeten Jille
Hey Calani, Hoe is het ondertussen bij jou??? Al klachtjes?? Hier gaat alles goed. Nog een kleine week tot onze echo. Heb er zo'n zin in. Liefs
hey meiden, kom hier eens kijken om wat meer te lezen over cryo behandelingen, ga volgende week voor een TP van een cryo, ben erg benieuwd wat het ons gaat brengen, woensdag een echo en bloed............. ik zien in ieder geval wel al suc6 verhalen ! gr Robing
hey bright, enorm gevoelige borsten, frequent plassen en soms beetje misselijk, jij?? en ja jij mag sneller op echo, wat goed, is toch een spannend moment hé!!! een hartje of twee of geen... waaaaa kijk ook enorm uit naar onze echo de 26e... heb jij ook klachten? robing, welkom, cryootjes zijn de moeite waard!! en jij hebt er 7 wat goed!!!