Hey Robing, Welkom hier!! Heel veel succes met jullie cryo TP!! @Calani, Hey meis, jep die klachten komen me bekend voor. Heb met name ook last van mijn darmen, 's ochtends moet ik zorgen dat ik bij de wc komt terwijl ik 's avonds denk van pfffff. Liefs
welkom hier Robing.....en veel succes met je cryo tp, ik had er zelf ook 7 bij de eerste tp waren er twee teruggeplaatst en werd mijn zoontje geboren.nu hebben we vorige maand weer 2 terug laten plaatsen en zijn we zwanger van een tweeling.we hebben nu nog 3 cryo's in de vriezer liggen....wij hebben ontzettend mazzel gehad dat het elke keer raak is geweest hoop dat het voor jullie ook allemaal geld. cryo's zijn inderdaad de moeite waard gisteren de 2e echo gehad met 6 weken en 5 dagen... en 2 mooie knipperlichtjes te zien...dus de beebs doen het suer goed...over drie weken weer echo en controle. verder allemaal al vlagen van maagzuur en beroerd zijn..hoop dat het niet erger word hahahaha... bij mn eerste zwangerschap begonnen de klachten pas met 8 weken lijkt wel of het eerder begint nu het er twee zijn pffffffffff. maar is voor een goed doel denk ik maar hahahaha meiden succes allemaal
hoi meiden, ik hoop inderdaad dat de cryo's de moeite waard zijn, die 7 in de vriezer zitten al een tijdje te wachten om terug geplaatst te worden (2 jaar..) daar moet ik zuinig op zijn en we dan hebben gekozen om 1 cryo terug te plaatsen per "keer" en hopelijk hebben we ze niet allemaal nodig voor ons eerste wondertje...... ik ga lekker meelezen en af en toe schrijven & ervaringen delen....... fijn al die goede berichten van jullie op dit moment ! ik heb het idee dat het wel ff duurt bij ons, al is daar geen aanleiding toe, maar gewoon een gevoel, wij wachten rustig af doen we al een tijdje......... X Robing
hallo lieve meisjes, ik ga, als mijn ongi (dus vmk) is geweest, deze ronde voor de TP van de enige cryo die we van de 1e ICSI hebben. hoe zijn de ervaringen met het terugplaatsen van 1 cryo? ik weet wel dat het een topper (klasse A) is maar verder... zo bang dat ie niet goed ontdooit.. brr
Hoi meiden, Hier bloedverlies Hoop zo dat het niks ernstigs betekend en dat het komt van het persen op de wc...... Liefs
Nog geen rood weer gespot, alleen beetje bruinverlies. UMCG gaf aan dat wanneer het erger wordt dat ik dan mag bellen. Zoals het was is er waarschijnlijk niets aan de hand. Zal blij zijn als het donderdag is zeg. pffff Liefs
ooooo neeen bright, hoe eng, maar het is nu alweer gestopt als ik het goed lees?! klingel, meid, neen, zo erg, echt verschrikkelijk, en over cryo's, bij mijn overleefden de 3 ontdooide tot nu toe allemaal de dooi, en tja de eerste keer is dus gefaald van eentje, nu zijn er twee tp en weet de 26e of er een hartje is, en of het er één of twee zijn hoe weet jij dat je een mk hebt? ook bloed?
Hey Calani, Ja het is alweer gestopt. Wel een gevoelige onderbuik en last van steekjes. Brrrr, als het morgen nog zo is, dan ga ik het ziekenhuis bellen dat ik graag toch eerder een echo wil. Is allemaal zo onzeker, lijkt me ook niet goed voor onze toppertjes. Liefs
bright, nog niet panikeren hoor, je hoort zo vaak van zw dat ze nog een beetje bloeden in het begin, maar ik kan je alleen maar gelijk geven hoor, in jouw plaats zou ik morgen voor een echo willen gaan! knuff en ksssst ssst geen bloed meer op deze topic!
klingel, sterkte meid, weet zo goed hoe je je nu voelt, dikke knuf. @bright, hopelijk was het een onschuldige bloeding. @calani, nog gefeliciteerd! en silvia, ook al geweldig nieuws, een twin ik ben ook weer begonnen met onze cryo behandeling, en ik lees hier best veel succes verhalen, doet me goed afgelopen donderdag ben ik begonnen met progynova, en 5 november heb ik de echo. x lisa.
lisa success!!! bright, ik heb ook in dat termijn bloedverlies gehad en daarna nog best lang bruin verlies...was niks aan de hand....maar ik snap heeeeeeeeeell goed je gevoel.....sterkte
wij gaan deze ronde onze enige cryo ophalen, iemand ervaring/tips met 1 cryo? @bright: ik denk nog steeds aan je en duim voor de 22e! liefs
@ Klingel ik heb alleen ervaring met 2 cryo's tp en alletwee de keren succesvol. wel moet ik erbij zeggen dat ik bij alletwee de keren Assisted hatching heb laten doen in dusseldorf kost 160 euro meer dus komt een cryo tp in totaal uit op 360 euro (als je zelf moet betalen) verder kan ik je alleen meegeven wat ik gedaan heb. en dat is vanaf de tp geen sex gehad tot aan de testdatum... voor mn man wel vervelend maar voor mijn gevoel elke keer wel het juiste geweest. en klinkt mischien heel stom maar vanaf de dag dat de cryo's ontdooit werden tot op heden nog zeg ik elke avond mn gebedjes op en vloek ik niet meer...is mischien bijgeloof maar zo heb ik dat bij de 1e ook gedaan en ook al had ik heel veel problemen met bloedingen en vroege wee activiteiten is alles toch goed gekomen en heb ik een gezonde zoon.dus vandaar dat ik het nu weer doe. en dit keer zijn we dubbel gezegend met onze tweeling Beste advies is gewoon doen wat je hart en gevoel je ingeeft Heel veel succes ik duim met jullie mee lieve groetjes silvia
thanx silvia! ik ga ook een sexverbod instellen tot (ver) na NOD, helaas voor klingman. af en toe spookt nl door mn hoofd dat het deze x mis is gegaan doordat we in het weekend van mijn posi test (dag13 na puntie) gesext hebben.. ach ja daar moet je jezelf niet mee kwellen, maar toch... assisted hatching gaan we zeker doen. ik hoop zo dat het cryootje goed ontdooit! gaat dat meestal wel goed? en, is het verstandig om in de ronde na je vmk ervoor te gaan? mijn gyn vindt t prima, zeker omdat het verder zo'n rustige ronde is dan zonder hormonen. maar is je lijf er ook klaar, of juist klaar voor? de berichten daarover spreken elkaar beetje tegen. nog een vraagje, je wacht dus tot je eigen ei is gesprongen, en begin je dan meteen met de progesteron? en zijn er voordelen voor de bolletjes ten opzichte van 2x pregnyl zetten (los van dat spuiten vervelend is)? vragen vragen..... thanx
Hey meiden, @Lisa, Welkom hier meis. Succes met je behandeling. Ben je ook begonnen met Progynova?? @Pekske, Thanx meid. Vandaag amper bruinverlies, heel minimaal. Wel gevoelige onderbuik. Gelukkig zitten we al weer op bijna de helft van de dag @Klingel, Wanneer mag je je alleentje ophalen?? @allen, Vandaag iets beter met me, goh wat zit de schrik erin zeg. Ga ontzettend vaak naar de wc nu. Gelukkkig tot nu toe alleen minimaal bruinverlies. Pffff Liefs
hoi klingel zal even vertellen hoe het bij mij gegaan is. op cyclusdag 10 voor een echo naar het ziekenhuis werd mijn maand eitje opgemeten en mijn baarmoederslijmvlies.eitje was 16mm en baarmoederslijmvlies was 8 mm. toen moest ik contact opnemen met dusseldorf.dat was donderdag 10 september. ik moest zaterdags om 20.00 uur pregnyl 5000 prikken. en op woensdag 16 september moest ik langskomen voor de tp. in dusseldorf gaat 90 procent van het ontdooien goed. veel beter ook dan in nederland. verder hoefde ik niks te doen geen bolletjes of wat dan ook gewoon lekker helemaal in mijn eigen cyclus. heerlijk 2 weken later een posi test zelf na 8 dagen al een licht posi test. toen wist ik al dat ik zwanger was omdat ik verder geen medicijnen gebruikte die de test konden beinvloeden hoop dat ik het je zo goed uitgelegd heb als je nog meer vragen hebt dan hoor ik het wel
Klingel, ik lees hier dat je voor je cryo gaat deze ronde. Moet je nu niet eerst je normale menstruatie afwachten? Ik ben na mijn miskraam nog in afwachting van mijn menstruatie en dan mogen we weer verder van dr.P. Dat is bij jullie niet zo, begrijp ik?
@bright: snap dat de schrik er ontzettend in zit.. brrr... nog even wachten en dan heb je duidelijkheid, ik duim zo voor je!! en ik denk dat het allemaal goed zit eigenlijk! @silvia: thanx! ik snap t helemaal nu. dag 10 moest jij melden? ik dag 11. die pregnyl is om je eigen ei gegarandeerd eerder te laten springen he. wat zat er dan nog veel tijd tussen de preg en de TP, eigenlijk op dag 16 dus voor jou? ik denk dat ik wel graag de bolletjes wil; lijkt me wel een extra steuntje in de rug misschien. en bijgeloof omdat dat deze ronde ook hielp? (... of juist tegen werkte?? ) @miep: ik mag deze ronde, na ongi/vmk cryo ophalen ja. misschien omdat bij mij al met 4 weken en een paar dagen al duidelijk was dat de zwangerschap mis aan t gaan was? jij was langer zwanger he, kan me voorstellen dat lijfje dan langer moet bijkomen...?