Opnieuw de mmm in!

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Erikaatje, Apr 2, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Erikaatje

Erikaatje Actief lid

Sep 20, 2008
    425
    0
    0
    Ik heb PCOS, helaas reageerde ik niet op Clomid en na het spuiten van Puregon had ik steeds overstimulatie.
    Dus heb ik een LEO behandeling ondergaan. Ook daarna kwam de cyclus niet op gang, maar reageerde ik wel op Clomid.
    Met behulp van Pregnyl spuiten voor een goede eisprong en een langere LF ben ik zwanger geworden en hebben we in aug 2009 een zoontje gekregen!! Wauw we zijn super blij.
    In mei hebben we een nieuwe afspraak gemaakt in het ziekenhuis.
    Stel ik reageer weer niet op Clomid, is het dan mogelijk weer een LEO behandeling te ondergaan. Heeft iemand daar ervaring mee?
    Vind het ook leuk om verhalen te lezen van andere mensen die hopen op een broertje of zusje en daar voor opnieuw de mmm in gingen!

2. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    ik heb ook PCO en voor onze zoon ook een LEO gehad, toen Clomid en zwanger....
    nu zwanger van de 2e mbv Fostimon en Pregnyl, ik reageerde wel op de Clomid, maar geen (goeie) zwangerschap(3x MK), en bij mij wilden ze evt kijken voor een nieuwe LEO of een HSG, maar omdat ik had bewezen zwanger te kunnen worden, toch gewoon met spuiten begonnen....

Share This Page