Op 27 juni kregen we een embryo (uit icsi) teruggeplaatst en op 10 juli ben ik ongesteld geworden . Uit de bloeduitslag (12e geprikt) bleek er een kleine hoeveelheid zwangerschapshormoon in míjn bloed (24). Niet genoeg voor een zwangerschap dan had ie al minstens 80 moeten zijn, maar goed dat was wel duidelijk met mn menstruatie en negatieve testen. Blijkbaar heeft het embryo dus wel willen gaan innestelen maar is het niet goed gegaan. Gisteren weer bloed moeten laten prikken en toen was het hormoon een beetje gestegen (43). Waarschijnlijk zit er nog een restje van het embryo, dat moet eigenlijk het liefste vanzelf weggaan. Volgende week dus weer een bloedcheck. Ben trouwens in totaal 12 dagen aan het menstrueren geweest. Ik ben er een beetje warrig van en vroeg me af of er nog meer meiden waren met een soortgelijk verhaal? Of is het alleen ij mij zo wazig?
Hoi zuuske, Ik kan er over mee praten ik heb reeds hetzelfde gehad, en het is inderdaad uit zichzelf weggegaan. hopelijk geeft het wat troost dat je niet de enige bent, Sterkte meid.
Balen Zuuske . Ik heb hetzelfde meegemaakt, was ook ongesteld geworden, maar 3 weken later bleek ik toch zwangerschapshormoon in mijn bloed te hebben en een leeg vruchtzakje in mijn baarmoeder te hebben. Bij mij zit het er nog steeds 6 weken na de eerste dag van de menstruatie, want ben in de tussentijd niets meer verloren... Ga vrijdag naar de gyn om te kijken hoe nu verder. Ik zou het als ik jou was in de gaten laten houden. Het moet er wel allemaal goed uit namelijk voordat je weer verder kunt, ook het hcg hormoon. Heel veel sterkte meis, hopelijk komt het er vanzelf nog uit. Knuffel!