Erge buikkramp na hysteroscopie

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by r0my, Jun 20, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. r0my

r0my Actief lid

May 17, 2012
    307
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,
    Ik heb afgelopen maandag een hysteroscopie gehad in Gouda.
    De avond van tevoren moest ik een pil innemen om mijn baarmoedermond week te maken en een naproxen om alvast je bloedspiegel op te bouwen.
    1-2 uur voor de hysteroscopie moest ik weer een naproxen innemen.

De hysteroscopie deed zodra ze in mijn baarmoedermond kwamen erg pijn, de tranen schoten echt spontaan in m'n ogen en heb mijn partners hand helemaal fijngeknepen ik kon me ook echt totaal niet meer concentreren op alles wat er gebeurde. Ze zijn ook helemaal bij mijn eileiders geweest..

De dag zelf en de dagen erna zou ik wat bloedverlies/bruine afscheiding kunnen hebben, dit is ook het geval hier heb ik geen problemen mee...
    Maar... de buikkrampen!! De dag zelf zou je na de behandeling wat menstruatie achtige buikkrampen hebben maar ik heb echt heftigere buikkrampen, ik krimp gewoon van de pijn in elkaar en lig constant op de bank/bed met een warme kruik om de pijn wat te verlichten. Ook de pijnstillers die ik neem helpen echt niet..

Ben gister wel gaan werken maar dit ging niet waardoor ik halverwege de ochtend naar huis ben gegaan. Ook heb ik gister de gynaecoloog gebeld of deze krampen wel normaal waren. Als antwoord kreeg ik dat zolang ik geen verhoging of koorts krijgt ik niet langs hoef te komen.

Dit is nu dag 3 na de ingreep en ik heb nog steeds onwijs last van die buikkrampen en begin me nu toch wel erge zorgen te maken..De pijn trek ook helemaal door naar mijn rug.

Heeft iemand dit ook gehad na een hysteroscopie? :(

2. r0my

r0my Actief lid

May 17, 2012
    307
    0
    0
    Zuid-Holland
    Net temp opgemeten gister was die 37.2 en vandaag 37.9
    Nu toch weer de gyn gebeld omdat ik nu toch verhoging heb..

3. Elvira

Elvira VIP lid

Oct 6, 2005
    7,494
    0
    36
    Jeetje Romy! Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar wil je even een knuf geven vanaf hier. Hoe gaat het nu met je? Nog koorts?

4. romy90

romy90 Nieuw lid

Mar 5, 2012
    4
    0
    0
    Hoi elvira. Wat lief van je! Ik moest gister terug naar de gyn omdat ik verhoging had en ze me toch wilden prikken op infectiewaarden. Gelukkig was dit goed maar ze kunnen mijn erge buikkrampen en verhoging niet verklaren.. Ze hebben ook een kweek afgenomen voor de zekerheid alleen krijg ik hier pas maandag de uitslag van. Ik moet het tot die tijd doen met zware pijnstillers en ik moet me temperatuur goed bijhouden.. Gelukkig ben ik wel blij dat mijn infectiewaarden getest is want stel je voor als de boel van binnen ontsteekt wat voor gevolgen dit zou kunnen hebben en die wens is juist zoo groot en daarvoor heb ik dit onderzoek ook moeten doen.. Nu lig ik nog steeds met een warme kruik op de bank en me temp is nog steeds iets hoog 37.8. Dankjewel voor je lieve woorden. Groetjes romy

Share This Page