Cryo in kunstmatige cyclus

Discussie in 'MMM clubs' gestart door MariaC, 18 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MariaC

    MariaC Fanatiek lid

    4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Ik zit in een kunstmatige cyclus met progynova. Vandaag had ik een echo. 9 mm baarmoederslijmvlies, dus ik mag terug plaatsing die zou idealiter vrijdag zijn.
    Maar... het is VOL. Dus ik mag maandag pas. Kan dat echt wel?
    Wat mij betreft heeft het meteen geen zin meer nu. Iemand anders een soortgelijke ervaring?
     
  2. Fennec

    Fennec Fanatiek lid

    30 dec 2016
    2.480
    2.972
    113
    ICT-er bij overheid
    In theorie zou dit niet uit hoeven te maken in een kunstmatige cyclus. In de natuur kan de bevruchting en de reis van de eileider naar de baarmoeder ook best ietsje langer duren namelijk.
     
  3. MariaC

    MariaC Fanatiek lid

    4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Ja alleen 3 dagen later vind ik ook weer zo wat... ze zullen t wel weten maar het voelt niet okee
     
  4. Fennec

    Fennec Fanatiek lid

    30 dec 2016
    2.480
    2.972
    113
    ICT-er bij overheid
    Logisch. Als je je er echt niet goed bij voelt zou ik het afblazen. Elke cryo is er een en je wilt niet als het straks niet tot een zwangerschap leidt gaan denken dat het hierdoor komt. Daar krijg je spijt van.
     
  5. lynole

    lynole Fanatiek lid

    22 nov 2014
    1.373
    560
    113
    Vrouw
    Als je in een kunstmatige cyclus zit maakt het moment van terugplaatsen niet uit mits het baarmoederslijmvlies dik genoeg is.

    Mijn baarmoederslijmvlies was tijdens de terugplaatsing van de cryo 1 keer 17 mm en 1 keer 13 mm.
     
  6. MariaC

    MariaC Fanatiek lid

    4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Maar was dat de poging dat je zwanger raakte? Ik las laatst dat dat te dik is
     
  7. lynole

    lynole Fanatiek lid

    22 nov 2014
    1.373
    560
    113
    Vrouw
    @MariaC bij mijn dochter was mijn baarmoederslijmvlies 16 mm (verse terugplaatsing) bij mijn zoontke was hij 13 mm (cryo).

    Bij de 1ste cryo was het 17 mm en heeft embryo wel ingenesteld maar liepen mijn testen niet op.
     
    MariaC vindt dit leuk.
  8. MariaC

    MariaC Fanatiek lid

    4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Oehhh!!! Dat geeft moed!! Dankjewel.
    Dit is denk ik waarom kunstmatige cyclus standaard is daar. Om het juist over het weekend geen te kunnen tillen. Alleen ik lees haast nergens vrouwen waarbij het ook zo is gegaan
     
  9. Champetter

    Champetter VIP lid

    5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Het maakt echt niet uit in een gestuurde cryo cyclus,wel in een natuurlijke cryo cyclus.

    Ik had ooit ook zo’n dilemma maar dan vanuit mijzelf, vanuit werk mocht ik mee naar Brazilië en dan was ik 2 dagen te laat thuis voor tp. Gezien het met progynova en utro was zei de arts meteen, ga mee en dit komt goed! Dat kwam het ook, ik werd zwanger van onze tweeling.
     
    MariaC vindt dit leuk.
  10. MariaC

    MariaC Fanatiek lid

    4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Oh geweldig!
    Hartstikke bedankt voor je reactie!!
    Nu kan ik met een goed gevoel naar maandag!
     

Deel Deze Pagina