Daar zit ik dan, in de wachtkamer van het ziekenhuis al voor 1,5 uur. Netjes vanochtend om 9 uur het sperma ingeleverd, en dan zou ik om half 11 de inseminatie krijg. Wordt ik al op de stoelen gezet, (voor de deur dat je de volgende bent die aan de beurt is) Komt mijn gynaecoloog de deur uit gevlogen dat hij even snel een bevalling moet doen. Inderdaad dat gaat voor... Maar zo duurt het wachten nog wel extra lang. Zal het nog wel op tijd zijn? Is niet alles inmiddels afgestorven...
Onee wat vervelend zeg! Ik hoop dat je snel aan de beurt bent. Heb er helaas geen verstand van, geen idee of alles is afgestorven. Maar ik neem aan dat ze je niet met dood zaad gaan insemineren.
Verloskundige heeft even een kopje koffie gebracht. Kind moet bijna geboren zijn. Meteen de zaadresultaten gevraagd. Vcm 5 voor de bewerking Vcm 0.7 erna. Dat is dus iets onder het gemiddelde.
Ik weet niet zo goed wat die getallen inhouden. Maar iets onder het gemiddelde is niet heel slecht toch? Gaat vast goedkomen, heb er vertrouwen in!
Nee nog steeds niet. Dit is dus al 2,5 uur na me eigenlijke afspraak. Moet nu elke keer bellen voor me werk dat het nog... wat later wordt
Jeetje sterkte met het wachten. Ik snap dat een bevalling voor gaat maar wel een rare policy van het zh. Dat ze niemand anders hebben zeg maar.
Er zouden vandaag twee gynaecologen dienst hebben, maar 1tje was er ziek.. Maar ben nu eindelijk geholpen. Hup de wachtweken in.