Hai hai, Het sperma van mijn partner is 2,5 jaar geleden voor het laatst gecheckt, toen had hij een topscore. Vandaag mijn eerste IUI gehad en hij had maar 3,2 miljoen. Op het forum lees ik dat veel partners van dames hier veel hoger zitten. Het valt me nogal tegen aangezien de uitslag 2,5 geleden zo goed was. Zegt dit iets over het slagen van de IUI?
3.2 miljoen is best veel voor een iui.... wij hadden laatst 2.2 miljoen en dat was juist erg goed voor een iui behandeling alleen waren we te laat met me eisprong die was de dag ervoor al geweest helaas.... ze heeft hem wel door laten gaan maar niet als een poging op geschreven ...
Ik denk dat wij toch wel een behoorlijk succesverhaal hebben. Ik ben bij onze eerste IUI zwanger geworden. Vriendlief had (plotseling) een lage aantal zaadcellen. Vcm-score was 0,35. Wat echt erg laag is!! Wonderen zijn de wereld nog niet uit!
Jaaaaa papallona ik moest gelijk aan jou denken idd de opbrengst zegt niet zo heel veel wens. Ik vind 3,2 milj erg netjes en mooi aantal! Het wisselt gewoon heel erg. Hier met onderzoek een vcm waarde van 278 milj en iui gehad met 1x 12 milj 1x 155 milj 1x 9 milj en 1x 0,6 milj dus het wisselt per x zie je wel
Manlief had dit keer score van 5,5 miljoen. Ook geen topscore dus, aangezien ik ook wel eens getallen zie als 30 of 50 miljoen. Maar wel succesvol!
Wat fijn om te leze meiden! Heel erg bedankt kan ik dat ook weer loslaten! Mijn partner had met het onderzoek 247 miljoen dus ik dacht huh 3,2?? Schrok er echt van Hihi. Wat apart he dat het zo uiteen kan lopen! Maar wat fijn dat het met een lagere waarde ook kan lukken!
Oke, laag was het bij ons zeker niet.. Maar de eerste IUI was met 11 miljoen, de tweede met 23 en de derde met "slechts" 9 miljoen.. En laat nou die derde tot een zwangerschap geleidt hebben... Bij ons hebben ze als onderwaarde voor IUI een VCM score van 2. Alles wat daarboven zit is gewoon prima, zonder een verlaagde slagingskans. Niet te druk maken dus Dat je vriend nu ineens een lagere score heeft, wil ook echt niet zeggen dat hij sowieso een mindere kwaliteit heeft nu. Het kan per keer verschillen.. Ook afhankelijk van oa eerdere zaadlozingen, evt griepje/koorts, sauna, maar ook het eten en drinken.. Het is dus echt niet per definitie al mislukt met dit aantal.. Succes met de wachtweken en duimen voor een positieve test over 2 weken!
Een lage score betekent niet meteen dat er geen kans is. Daarnaast van die aantal miljoen heb je er maar 1 nodig! Mijn vriend zat altijd boven de 200 en uiteindelijk slaagde de laatste iui pas. Misschien en griep of verkoudheid. Of te warm of broeierig geweest 😊
Lage hoeveelheden zaad zijn het niet. Ik ben zwanger geworden van 3,6-2,2-2,6-2,1milj. Alles onder de 2,0milj is mislukt. Voor iui willen ze minimaal 1,0molj voor een goede slagingskans.
ik mag ook een succes verhaal schrijven... vanmorgen geheel onverwachts positief getest op 13dpo ( voor mijn doen al 2dg overtijd) van onze 7e en vooral ook slechtste iui met maar 0.7milj zaadjes we hadden de hoop al tijdens de inseminatie opgegeven omdat dit een bar slecht aantal was...
toen we dat aantal te horen kregen zonk de moed onder in onze schoenen.. omdat dit de laatste poging was toch doorlaten gaan en 23feb stond de afspraak voor intake ivf... dit is nu puur geluk.. ♡