Cryo - ongesteld - waarom tuurstreepjes?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Pien15, 13 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Hoe is het nu?

2. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Bedankt voor het vragen Frum :).
    Geen verbetering, streepje was vanochtend nog vager. Na opdrogen verschillen de testjes weinig van elkaar. Ben door m'n testjes heen. Had vanochtend, net te laat, wel een helder idee. Morgen voor het opstaan gelijk even mijn temperatuur meten. Heb het tijden niet gedaan, maar als het onder de 36.4 is weet ik in elk geval genoeg ;).
    Ik heb daarvoor nu ook geen bloedtest nodig. Ik weet wel dat dit niet goed is. Heb het doorgegeven aan het ziekenhuis en verder ook niet doorgevraagd. Ik wordt ergens in augustus weer ingepland, en begin in juli weer met de pil...

3. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Bah, toch jammer. Gelukkig wist je het eigenlijk al. Temperaturen vind ik wel een helder idee, dat zou toch echt duidelijkheid moeten geven (tenzij je vannacht ineens steeds wakker wordt ofzo). Ik blijf gewoon voor je duimen dat de volgende hem écht gaat worden!!!

4. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    :(:(:(
    Wat zei je temp?

5. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Balen pien. Wat zei je temp inderdaad?

6. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Temp was laag...
    Vond ook nog 3 extra dipsticks in de badkamer van een andere lichting. Vandaag die geprobeerd en test was helemaal wit... Zou het dan toch een verkeerde lichting testen zijn geweest?
    Het is in elk geval meer dan duidelijk, helaas :(.

Deel Deze Pagina