Bedankt voor het vragen Frum . Geen verbetering, streepje was vanochtend nog vager. Na opdrogen verschillen de testjes weinig van elkaar. Ben door m'n testjes heen. Had vanochtend, net te laat, wel een helder idee. Morgen voor het opstaan gelijk even mijn temperatuur meten. Heb het tijden niet gedaan, maar als het onder de 36.4 is weet ik in elk geval genoeg . Ik heb daarvoor nu ook geen bloedtest nodig. Ik weet wel dat dit niet goed is. Heb het doorgegeven aan het ziekenhuis en verder ook niet doorgevraagd. Ik wordt ergens in augustus weer ingepland, en begin in juli weer met de pil...
Bah, toch jammer. Gelukkig wist je het eigenlijk al. Temperaturen vind ik wel een helder idee, dat zou toch echt duidelijkheid moeten geven (tenzij je vannacht ineens steeds wakker wordt ofzo). Ik blijf gewoon voor je duimen dat de volgende hem écht gaat worden!!!
Temp was laag... Vond ook nog 3 extra dipsticks in de badkamer van een andere lichting. Vandaag die geprobeerd en test was helemaal wit... Zou het dan toch een verkeerde lichting testen zijn geweest? Het is in elk geval meer dan duidelijk, helaas .