owh vervelend zeg Zo jammer dat je lichaam soms niet mee werkt qua tijd enzo Mijn ouders weten ook niet dat we weer bezig zijn, eigenlijk maar heel weinig mensen. Kan je niet tegen je ouders zeggen dat je voor meer informatie een afspraak hebt in t ziekenhuis?
Hallo Bol, Het is niet anders, maar soms zou je willen dat je je lijf kan sturen. Ik vertel niet dat we bezig zijn om teleurstelling bij mijn familie te voorkomen. Darnaast ben ik mensen dan geen uitleg verschuldigd als het niet lukt. Idd Bol iets van onverwachts een plek voor informatie ga ik ervan maken
Meisje, en hoe was vandaag de echo? hoop dat er nu al meer te zien was en dat je snel je tp hebt!! Visje, hoe is t met je? al ongesteld geworden? Hier, maandag laatste pil primolut genomen maar nog niet ongesteld echt irritant maaaaarjaaaa we hebben de tijd
Hoi meiden, Nee ben nog niet ongesteld helaas. Toch verwacht ik het wel in korte termijn, al zit ik nu even met een vreselijke buikgriep. We zullen zien! Meisje Hoe was je echo? Hopelijk weet je al iets meer inmiddels! En Bo, wat balen zeg dat je ondanks de primolut niet ongesteld wordt nog. .. Wat kun je dan balen van je lichaam hè? Hopelijk komt het gauw meid!!! Ik duik onder m'n wol, heb erge buikkrampen snif... Xxx
@ Visje echo was goed! Gisteren de pregnyl gezet en als cryo goed ontdooit woensdag de tp. Wat vervelend dat je buikkrampen hebt. Ben je vandaag een beetje opgeknapt? Normaliter zit ik niet op mijn ongesteldheid te wachten. Afgelopen 2 cyclussen keek ik er naar uit. Alleen balen toen het zo ontregeld was. Kon de ongesteldheid wel in mijn ondergoed kijken
meisje, wat fijn dat de echo goed was! Ga duimen voor een goede ontdooiing en natuurlijk een mooie plak cryo! Hier, vanmorgen eindelijk ongesteld geworden jeeeh! heb 8 juli Eem echo om te kijken of m'n bms al dik genoeg is!! eindelijk weer een beetje schot in de zaak! Hen gelukkig ook geen last van m'n ongesteldheid!
Ha Bo wat "heerlijk" dat je ongesteld bent geworden. Hopelijk zit er een beetje schot in de zaak. Je hebt in ieder geval weer een richtdatum en iets om naar uit te kijken
Heee meiden, Hier ook rood gespot dus kan maandag het zh bellen voor echo afspraak! Morgen starten met primolut... Ga dus gelijk op met jou Bo! En meisje wat spannend, hopelijk ontdooit jullie kleine eskimo goed en krijgen jullie woensdag de tp! Ik zal voor je duimen! Xxx visje
Jeeh Visje!! Wat fijn dat je ook ongesteld bent geworden!! maar neem aan dat je moet beginnen met progynova en niet met primolut?? Zou wel heel leuk zijn als we rond de zelfde dag een terugplaatsing hebben! ik zag trouwens dat ik een foutje had gemaakt, heb 9 juli een echo en niet de 8e! Op naar een mooi klein eskimootje voor ons allemaal
Hihi ja bo, ik zie het nu dat ik het verkeerd typte... Ik ben vandaag gestart met progynova. Maar is bij jullie ook 2x per dag 1 tablet rond 8u en 20u? Want wat ik niet snap is dat het tabletjes zijn net als bij de pil die je bijv op zo-ma-di etc moet innemen en dus vandaag zowel zondag als maandag heb moeten innemen.. snappen jullie me nog? Is dit wel goed? Ik moet sowieso maandag ff bellen voor echo afspraak die wilde het ook vragen maar misschien weten jullie dit ook? En ja bo, zal wel grappig zijn als we op dezelfde dag de tp zouden hebben! We zullen zien hoe alles verloopt. .. Liefs visje!
He Visje wat fijn. Nu kan je je lekker ergens op richten qua datum. Hopelijk hebben we allemaal een positief resultaat!
Dag meiden Ik heb zh gebeld en heb 11 juli 1e echo. . Spannend hoor! Toch blijf ik het een raar idee vinden dat ik nu begin zonder te hoeven spuiten oid.. Dit is voor het eerst in alle behandelingen ooit dat we en cryo hebben! Dus een beetje onwennig nog hihi. Verder erg ongesteld en heerlijke bijbehorende klachtjes.. dus gaat lekker Xx visje
*breekt even in want heb mijn cryo denk ik pas augustus* Visje, lijkt me ook heel onwennig, gaat het wel in eigen cyclus gebeuren of moet je ook utrogestan gaan gebruiken??? Ga zo voor je duimen! Moet je nu ook minder vaak voor echo's of niet? Ben echt een onbenul op dit punt.. nog geen ervaring mee.. P.s. op welke dag is jouw cryo ingevroren?
Hi lief poppetje, Wilde net even op onze andere topic reageren hihi maar dat doe ik later nog wel even want we zijn net terug van vakantie en heb het druk met wasjes haha Ik ben dus in onze vakantie ongesteld geworden... precies zoals ik verwachte die mijn cyclus heeft zich weer hersteld gelukkig... Voor mij is het ook nieuw hoor, ik belde dus en moet tussen dag 10 en 12 m'n 1e echo gehad hebben... dat is dus voor mij 11 juli. En dan heb ik nog een echo en dan moet ik geloof ik ook starten met lutinus (hetzelfde middel als utrogestan alleen andere naam en samenstelling op waterbasis ipv oliebasis).. En dan als de ontdooiing goed verloopt de terug plaatsing. Onze cryo is op dag 3 ingevroren en was toen 10 cellig. Dat was erg goed voor een dag 3 embryo... We moeten maar weer flink duimen op een goed resultaat maar vind het tegelijkertijd ook vreselijk spannend door alle teleurstellingen die we al gehad hebben! Jij ergens augustus dus je cryo lieverd, je moet dus ook even een cyclus overslaan... Heb ik nu ook gedaan en voelt eigenlijk wel goed nu. Had ik niet gedacht... maar je komt echt even weer tot jezelf zonder gekke hormoon kwaaltjes e.d Nou ik ga gauw weer even verder hier! Liefs xxx visje
Meisje, Morgen eindelijk de tp!! Ben echt voor je aan t duimen dat je cryo goed ontdooit!! Visje, Ik moet 3 keer per dag progynova slikken, merk dat ik de laatste 3 dagen echt niet te genieten ben en echt m'n eigen gevoelens niet onder controle heb heel vervelend ben ik echt niet gewend van mezelf!
Ah 3x slikken? Waarvoor als ik vragen mag? Kan me voorstellendat je je dat wel'n lopende hormonenbom gaat voelen!!! Met 2 heb ik dat al een beetje... terwijl ik nu 3dgn bezig ben en gigantisch ongesteld ben. .. Meisje morgen dus hopelijk de tp... mijn duimen draaien ook voor jou hoor! Xx
Dat zijn bij mijn ziekenhuis de regels van een terugplaatsing. Vanaf t moment dat je ongesteld bent geworden moet je 3 keer per dag progynova slikken. Dus ik neem ze om 7.00/13.00/19.00 maar de eerste 2 dagen nergens last van en zondag ineens uit t niks zwaar sago. Gister huilbuien en mezelf niet onder controle.. met als gevolg natuurlijk dat ik m'n vriend overal de schuld van gaf.. pfff en daarna dacht ik ineens waar ben ik mee bezig zeg! Gelukkig gaat t vandaag wel beter want het is het niet waard dat m'n relatie eronder lijdt. Dus ik probeer zoveel mogelijk positief te denken en dat helpt gelukkig wel!!
hallo lieve meiden, begint nu wel spannend te worden. Voor zelfbescherming ga ik ervan uit dat cryo niet goed ontdooit @ Visje wat fijn dat er een datum is. 11 juli dat is zo voorbij Ik vind het heerlijk in eigen cyclus, geen afspraak met de kloK. Geen klachten van de hormonen. Ik hoef ook geen utrogestan bollen
ik zou tussen 11 en 12 gebeld worden. De telefoon ging al om 10:20 dacht dit is foute boel. Maar ik mag voor tp