Cryo ontdooien/ terugplaatsing in Juli

Discussie in 'MMM clubs' gestart door bo1986, 17 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    Wow wat super!! hoelaat krijg je m??

2. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Om 14:20

3. visje2007

visje2007 Bekend lid

19 jan 2009
    702
    1
    0
    Wauw wat goed zeg! !! Hopelijk is dit de plakker!
    Op welke dag was jouw embryo ingevroren en weet je ook hoeveel cellig?
    Succes vanmiddag en geniet! ♡
    X visje

4. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    Oeh over een uurtje heb je een mooi klein wondertje in je buik!!
    Op naar een plakkertje dat een hele mooie baby word!

Visje, die van mij is ingevroren op dag 5. En ik hoop stiekem dat ik de 15 een tp heb want dan kan m'n vriend erbij zijn! Aangezien die veel in t buitenland zit voor zijn werk! En de 15e is de enige dag dat zeker is dat hij dan in Nederland is.

5. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Hij is op dag 5 ingevroren. Is een mola embryo cellen niet te tellen ivm bevriezing. Ws er net zo goed uitgekomen als toen hij de vriezer inging. Zag er voor een embryo goed uit.

Vooral blijven plakken ( zit nu aan die reclame te denken) ha ha .

Bo ik hoop dat het de 15e voor jullie lukt. Is nl wel leuk om met zn 2-en te gaan

6. visje2007

visje2007 Bekend lid

19 jan 2009
    702
    1
    0
    Oh spannend meiden...
    Dus beide dag 5.. hoor idd soms meer positieve verhalen daarover dan over dag 3.. hopelijk kan ik het tegendeel bewijzen :(.. Het maakt me wel onzeker!
    Maar meisje nu lekker broeden en over 2wk de spannende test! ! Zenuwslopend hoor...
    En ja dat hoop ik ook voor je Bo.. met z'n tweetjes is toch fijner op zo'n speciaal moment!
    Xxx visje

7. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    Ja als ik de 9e de echo heb ga ik als m'n bms dik genoeg is gewoon vragen of ik de dag erna mag beginnen met de utro!
    Dan zou ik uitkomen op de 15e
    want het is idd een heel speciaal moment!

Wanneer mag je precies testen?? aangezien het in je eigen cyclus is?

8. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    Meisje, hoe is t met je?? hoe is het op het wachtbankje!!

Visje, hoe is t met jou?? ook zo aan t aftellen naar de echo??

Alvast een fijn weekend meiden! xx

9. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Hoi Allemaal

wij hebben gisterochtend te horen gekregen dat als alles goedgaat we een tp hebben rond 13 Juli..spannend dus..eerste tp was ik meteen zwanger maar eindigde in een MA..maar we gaan nu voor een 2e tp..

10. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    Hoi Lieke!

Wat spannend! Lijkt me erg heftig om een miskraam te krijgen aangezien je zo blij bent dat t eindelijk gelukt is!
    Doe je het in je eigen cyclus of is deze gestimuleerd met hormonen?

11. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Ja was helemaal blij en zat op mn roze wolk..maar helaas heeft dat maar een week mogen duren en weg roze wolk..we gaan het via hormonen doen..krijg eerst primotuut N om mn menstruatie op te wekken zodat al het oude slijmvlies etc weg is en daarna nieuwe tabletten om mn slijmvlies optimaal te maken voor de TP..op de fictieve punctie dag word een cryo ontdooit en teruggeplaatst..hoop zo dat het nu wel blijft zitten..zou mooi zijn na een weg van 2,5 jaar..

12. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    Ow ja dat heb ik ook inderdaad! Ben je al begonnen met primolut of nog niet?
    ik heb dinsdag een echo om te kijken of m'n bms dik genoeg is voor een tp! Hoop de 15e een tp te hebben!

13. visje2007

visje2007 Bekend lid

19 jan 2009
    702
    1
    0
    Hoi hoi!
    Inderdaad ben ik naar volgende week aan het uitkijken en ben dan ook erg benieuwd wat ze dan zeggen. Ik moet dan nog een echo en daarna de planning van een terugplaatsing als alles goed verloopt.
    En spannend ook bo, hoop voor je dat de 15e gaat lukken!
    En lieke ook spannend zeg. .. hoop voor ons allemaal dat het mag lukken!
    Meisje hoe gaat het met jou? Voel je al iets?
    Xxx visje

14. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @bo1986: ja ben ik afgelopen donderdag gelijk mee begonnen..moet maandag mn medicijn schema ophalen en ermee starten zodra ik ga menstrueren..wauw spannend Bo..duimen dat je de 15e een tp hebt..

15. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    Ow beter dat je gelijk begonnen bent! hoeveel dagen moet je primolut slikken? 7 of 10? Hoop dat je snel daarna ongesteld word zodat je ook echt kan beginnen met de nieuwe cyclus

16. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Even een korte reactie. Ik voel erg veel ongesteldheid klachten. Ook wat beginnende pijnlijk borsten aan de buitenkant. Heb ik ook als ik ongesteld moet worden.
    Dus tja ik weet het niet

17. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    Hoi dames :)

Hier ook een cryo tp in juli! Vorige maanden ging alles heel traag. In februari punctie, vorige maand pas onze eerste (cryo) terugplaatsing gehad. Had het vorige maand ook in de natuurlijke cyclus, moest toen heel vaak voor echo's en bloedprikken komen.

We zijn nu voor echo's naar een ander zhuis gegaan (terugplaatsing nog wel in t ziekenhuis waar we al zaten) en daar ging alles ineens supersnel! Afgelopen vrijdag echo gehad, follikel was 13mm. Ik zou een telefoontje krijgen wanneer ik terug moest komen of wanneer ik pregnyl moest spuiten. Belden ze dat ik helemaal geen echo meer hoefde en ook niet bloedprikken. Moet vandaag om 22uur pregnyl spuiten en dan volgende week zondag de terugplaatsing! Het cryootje wordt dan zaterdagmiddag al ontdooid en dan zondagmiddag de terugplaatsing. Best een late terugplaatsing dus, maar dat komt omdat ze door weekenddiensten niet 's morgens ontdooien. Beetje vreemd, maar ik neem aan dat ze weten wat ze doen ;)

Vorige keer een 8cellig embryo teruggeplaatst gekregen, was op dag 4 ingevroren. Was nog niet doorgedeeld toen ik 'm teruggeplaatst kreeg, dus had niet zoveel hoop.
    Ik hoop dat deze keer het embryootje al mooi is doorgedeeld tot morula of blasto!

Heel verhaal zie ik :D Heeel veel succes voor iedereen, ik hoop dat er heel veel positieve testen mogen komen in dit topic ;)

18. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    Hoi Babyliz,

Welkom hier!! Wat spannend allemaal! wel gek dat je dan niet voor de zekerheid een echo krijgt.. Maarja ieder ziekenhuis is natuurlijk anders!

Wel spannend dat ze dag ervoor al ontdooien maar des te meer tijd heeft het inderdaad om door te groeien! Wij zitten dan ongeveer rond dezelfde dag met tp! Ik hoor dinsdag wanneer mijn tp is. Kan nu al niet wachten totdat t dinsdag is!!

Meisje1977,
    Ik hoop dat het te maken heeft met een beginnende zwangerschap! In t begin zeggen ze ook dat je vanaf de innesteling natuurlijk ongesteldheidskrampen kan voelen!
    Wanneer mag je testen?? Ik ben voor je aan t duimen!!

Visje,
    hoe is t met jou? Heb jij nog vervelende bijwerkingen van de progynova? bij mij is t gelukkig al minder geworden denk dat mijn lichaam gewoon weer moest wennen aan weer een ander medicijn!

Voor iedereen,
    Geniet van t weekend en van t lekkere zonnetje! xx

19. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @Bo: 7 dagen primoluut..dan wachten op mn menstruatie..mn eerste sinds 11 mei..afwachten hoe heftig het is dit keer..laatste keer was het niet zo heel heftig..maar een keer toen ik decapeptyl spoot was het mega heftig..

@Babyliz: Spanennd meid laten we hopen dat je een mooie cryo tp hebt..en dat het mag blijven plakken!

20. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Welkom babyliz. Spannende tijd breekt aan.

Ik hen nu al dagen ongi gevoel. Ik hoop er het beste van maar ben wel bang.
    Bij sommige lees je al na een paar dagen na de tp duidelijke klachten zoals blauwe aders etc. Dat heb ik allemaal niet. Sommige hebben juist geen klachtrn.
    Waarom kan het niet gewoon duidelijk zijn?
    Mag 17 juli testen

Deel Deze Pagina