Cryo ontdooien/ terugplaatsing in Juli

Discussie in 'MMM clubs' gestart door bo1986, 17 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    lieke, Ja met primolut is dat altijd afwachten.. ik dacht deze keer nou het word echt een hevige ongesteldheid.. nou na 3 dagen een klein beetje en dat was het.. Was eigenlijk wel relaxed aangezien ik na de vorige tp echt heel hevig ongesteld was geweest!

Meisje, Ja vervelend hè dat je zolang moet wachten en dat ieder lichaam anders is:(
    Die 14 dagen wachten vind ik echt t zwaarste omdat je toch onbewust overal op gaat letten!!

Ik zou volgende week zondag een survival dag hebben, teamuitje van mijn vriend. Nu was ik zo aan t twijfelen of ik wel mee zou doen. Weet natuurlijk niet of zoiets kwaad kan aangezien je toch intensief bezig bent enzo. Ik wil gewoon geen risico's nemen dus heb maar een smoesje verzonnen waarom ik niet mee doe. Gelukkig begrijpt me vriend me wel maar ik vond het zelf heel moeilijk om die beslissing te nemen. Want ik hoor natuurlijk dinsdag pas wanneer de tp is!!

2. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Bo weet je wanneer de eskimo is ingevroren?
    Ik heb geen restricties met wat je mag doen.
    Als je gewoon zwanger wordt doe je dat immers ook

3. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Hoi meiden,

Alweer een tijdje geleden dat k heb meegeschreven. Hoe gaat het met iedereen?

Wij hebben gister te horen gekregen, dat onze enige cryo het niet heeft gered. Zijn er echt kapot van geweest. Nu gaan we de eerste week van augustus weer met de hormonen beginnen voor IVF2.

Heel veel succes voor iedereen.

4. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    Taatje,

Jeetje meis.. das echt zwaar K*T zeg:( je weet dat er een kans is dag hij niet goed ontdooit maar je hoopt zo erg dat t wel goed gaat!! Heel veel sterkte meis! snap heel goed dat je er ff kapot van bent!!

5. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Vanochtend te horen gekregen dat onze 2 overige cryo's zijn ingevroren op dag 4..zodra ik ongesteld ben ga ik beginnen met Progynova..en na de tp Utrogestan..blijft altijd spannend zoiets..

Wat jammer Taatje..:(

6. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    @bo1986: Soms wel vervelend dat elk ziekenhuis anders is ja! Spannende dag voor jou morgen, hopelijk je tp ook eind deze week :) Lang duren de dagen dan soms he. Survival zou ik inderdaad zelf ook niet heel snel doen als je net een TP hebt gehad, is toch wel erg intensief. Hier zeggen ze in t z'huis ook dat je alles mag doen, maar intensief sporten wordt wel afgeraden

@Lieke86: Dankjewel! Ik hoop het ook. We hebben nog 3 cryo's, maar het ontdooien is toch wel heel spannend! Hopelijk hoeven ze er niet meer dan 1 te ontdooien. Zie dat je een MA hebt gehad, wat vreselijk :( Ben je eindelijk zwanger en dan gebeurt er dat. Spannend straks weer met de cryo's zeg.

@meisje1977: Lastig, wel of geen symptomen... het is bij iedereen anders. Ik heb elke maand weer andere 'symptomen' en ben nog nooit zwanger geweest ;) Je lijf kan je soms behoorlijk voor de gek houden. Sterkte in de laatste wachtweek!

@taatje: Wat rot zeg:( Logisch dat jullie er kapot van zijn. Alvast heeel veel succes met IVF2!

De pregnyl zit er weer in en nu maar afwachten tot zondag! Voelt een beetje als een doelloos weekje zo ;) Laat die maar snel om zijn!

7. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    @babyliz. Het wachten na de pregnyl herken ik wel. 6 dagen niets, anders had je nog de echo's waar je mnaar uit kon kijken.
    Ik vond het wachten op het telefoontje wel/niet goed ontdooit wel erg zenuwslopend

8. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    :( Net de echo gehad maar m'n bms was nog maar 5,9
    Nu moet ik zaterdag weer terug komen pff had dit eigenlijk niet verwacht!
    Ik zit eigenlijk te twijfelen om er stiekem nog een pilletje progynova bij te slikken! Had ergens gelezen dat je bij sommige ziekenhuizen er 4 moet slikken

9. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Taatje, even een dikke knuf voor jou. Wat een rotnieuws :(

10. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    @ Babyliz, wat een teleurstelling. Ik had dat ook de eerste keer. Bms moet gemiddeld 6,5 zijn om. Dus je bent er bijna.
    Op hoeveelste cd zit je nu?

11. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    Ja bij ons moet t 7mm zijn. Ik zit nu op cd 12 en zaterdag dan op cd 16! Ben benieuwd of het dan iets gegroeid is!

12. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Bo soms kan het in 1x een groeispurt hebben. Dus dat hoop ik voor jou

13. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @Babyliz: ja klopt 20 Juni een MA gehad..denk je eindelijk dat het gaat lukken..vlieg je zo weer van je roze wolk af..soms denk ik van.."Gaat het nog wel gebeuren???"

@Bo1986: Jij gebruikt ook progynova? Ik moet ook daarmee beginnen als ik ongesteld wordt..heb een heel medicijn schema gekregen en op bepaalde dagen indd 4 pilletjes slikken..heb het nog nooit gebruikt..dus ben er nog niet mee bekend..hopelijk gaat je bms snel dikker groeien!

14. visje2007

visje2007 Bekend lid

19 jan 2009
    702
    1
    0
    Hoi meiden,
    Ik was afgelopen donderdag voor m'n 1e echo en m'n baarmoederslijmvlies was al op 8.6 dikte dus konden direct al terugplaatsing plannen!
    Nu zijn we ingepland voor donderdag 18 e!! Ik moet maandag starten met Lutinus en dan is donderdagochtend de ontdooiing. .. zo spannend! ! Als het dan goed gaat hebben we om 16u de terugplaatsing.
    Duimen draaien dus!

En hoe is het verder hier?

15. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    visje, wat super nieuws zeg!! ik moet vandaag weer terug en we zullen zien of t nu wel dik genoeg is. Helaas is mijn bms nooit echt dik. Bij de punctie was die ook nog maar 8 mm :( Mn duimen draaien voor je!!

Lieke, Ja ik gebruik ook inderdaad progynova. heb stiekem 2 dagen wel 4 pillen geslikt Hihi. nu gewoon weer trouw 3. Ik heb om 11.10 m'n echo dus we zullen zien!

Meisje1977 , Hoe is het inmiddels met jou? Hoop dat t nog goed gaat!

16. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @Bo: als het werkt gewoon stiekem doen hihi..en hoe was je echo? hoop dat je bms nu wel dikker geworden is!

Hier nog steeds wachtende op mn menstruatie..moet 1 deze dagen komen..van mij mag het nu wel zodat ik kan starten met Progynova..

17. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    Mn echo was nog niet goed genoeg pfff echt irritant dat me lichaam er weer eens zo langzaam is maarja.. vorige keer was t blijkbaar gemiddeld 4,3 en nu 5,9
    Maar ik ga er toch echt gewoon 4 slikken hoor jammer dan voor hun!

18. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    erg is dat he als je lichaam niet doet wat je wilt dat het gaat doen..:( Zou ik ook gedaan hebben hoor..even een extra zetje erbij kan best..mij laten ze er gegeven moment ook 4 slikken en das niet voor niets..wanneer moet je weer terug?

19. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Trouwens..bij mij heet het geen progynova maar estradiol..

20. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    @visje: Spannend!! Thumbs up voor donderdag, hopelijk gaat het ontdooien goed.

@bo: He wat frustrerend zeg, lijkt me heeel vervelend. Wanneer is je volgende afspraak?

Hier slecht nieuws en goed nieuws. Het slechte nieuws is dat het ontdooien bij 2 embryo's niet goed is gegaan. Alleen de derde heeft het overleefd, dus hierna hebben we ineens geen cryo's meer :( Was wel even een klap, want we dachten toch nog 3 kansen te hebben.
    Het goede nieuws is dat er vanmiddag een hele mooie blastocyst is teruggeplaatst, volgens de labmedewerkster zelfs zeldzaam mooi ;) En nu maar hopen dat die wil blijven plakken!

Deel Deze Pagina