Jammer visje en gaan jullie weer verder? Wij hebben vandaag onze Cryo TP gehad..en zitten dus weer in de spannende wachtweken! Hard duimen dat deze beeb blijft plakken!
Visje mijn cryo tps zijn beide in natuurlijke cyclus teruggeplaatst. Deze tp cryo is helaas geëindigd. Vorige week nog positieve test, maar sinds deze week ingesteld en negatieve test. Ik baalde enorm en vooral mijn man kan er minder goed mee om gaan
Maar visje wij hebben al twee wondertjes, dus heb geen recht op klagen. Ga jij nu verder? Ik wel, laatste rietje. Nog een kans. En anders laten we het erbij. Zelf zou ik wel een kindje erbij willen adopteren, maar dat vindt mijn man niks. We zien wel wat de toekomst ons brengt. Nu op naar de volgende poging. Ik gun je dat je snel je wensen vervult ziet worden.heel veel succes!
Visje sterkte meid. Lieke dond terugplaatsing gehad,volgens artsen een mooie dat al bijna uit zn schulpje komt. Spannend allemaal.
Spannend Gezegend! wij ook dond een TP gehad..zag er goed uit zeiden ze..nu hopen dat ie blijft zitten
Dank jullie lieve meiden Mamavancene- lief van je. . Jij dus al 2 prachtige wondertje. Heerlijk zeg! Maar ook verdrietig dat de 3e nog niet wil lukken. Mijn mannetje kan er redelijk goed mee omgaan omdat ik zelf vrij sterk blijf nu. Heb even 1 rot dag gehad-afleiding gezocht en van me af gepraat en nu gaat het wel weer. Al voelt het wel soms alsof er "niks" gebeurd is -of dit dan weer struisvogel politiek van mijn kant is? Heb daar wel snel de neiging toe waar ik dan later weer tegen aan ga lopen.... En ik heb contact gehad met het ziekenhuis en hebben 27e gesprek. Waarschijnlijk doen we nog een poging nummer 4 al word ik al misselijk bij het idee om weer te moeten spuiten-punctie etc. Maar goed ik begin sowieso ook niet direct. Wacht minstens 2 menstruaties af. Ben sinds zaterdag al flink ongesteld geworden dus dat was vrij vlot aangezien ik donderdag pas gestopt was met progynova. En Lieke: succes meis Ik hoop dat het bij jullie wel gaat lukken! !! Xxx visje
@ Visje, wat verdrietig dat het zo gelopen is! Echt balen! Ik begrijp dat jullie na een pauze weer verder gaan voor een 4e. Inderdaad weer spuiten en alles. Maar ook nieuwe kansen. Betekent dat ook dat jullie die poging zelf moeten betalen?
Nou dat weten we pas na het gesprek van de 27e wat we eventueel zelf zouden moeten betalen minigirl want wij zitten nu bij pno zorg en die vergoedt waarschijnlijk de 4e poging. Maar hoe het precies verder gaat weet ik niet want er schijnt wel wat geregeld moeten worden eerst vanuit het ziekenhuis geloof ik. . We zullen zien ... Dank je voor je berichtje. . Xx
klachten nemen toe..opgeblazen buik en rommelemde darmen..opgezette (.) (.) en menstruatie achtige krampen..en gister een bloeding gehad..en vandaag is dat zo goed als nix meer..vorige keer werd het erger met de dag..en toen ging het mis..maar we wachten af..he stiekem een test uitgevoerd..hartstikke positief..maar we juichen niet te vroeg..en hoe ist bij jou?
Zo dat klinkt goed toch wel een testje gewaagd? Oeee spannend!! Ik heb tot nu toe he-le-maal niets gevoeld..terwijl ik de vorige keren zoveel heb gevoeld dat ik dacht dat ik dik zwanger zou zijn.. Pff heb gister stiekem gedacht om een testje te gaan wagen.. Maar wacht er mee tot maandag.. Vanaf wanneer kan je testen? Ik gebruik progynova en utrogoston.
Ik gebruik ook progynova en utrogestan en vorige keer na 9 dagen ook positieve test en die keer ervoor had ik ook utrogestan maar toen bleef ie negatief. .dus ik test morgen nog een keer en dan vrijdags nog een keer en als dat positief blijft ga ik het langzaam geloven spannend he
Oh Lieke gefeliciteerd! !!!!!!!! Super leuk! Geniet ervan en dan is die bloeding de innesteling geweest. . Kan niet anders. . En gezegend Hoe is het met jou? Xxx visje