Leuk vooruitzicht. Wij wilden ook in de zomer trouwen maar toen kochten we ineens een huis en hebben we haast gemaakt dus ik ben in december getrouwd, in een nogal zomerse jurk zonder mouwtjes en met open rug dus brrrr. Maar het was een geweldige dag. Toen we getrouwd werden trok de lucht open en ging de zon schijnen, serieus. Hihi. Geloof nergens in maar vond het een leuk momentje. Jullie hebben hopelijk de hele dag alleen maar zon!
Jordan, brrrr koud!! Maar wel super leuk inderdaad dat dan de zon doorkomt!! Speciaal is dat! Nou... herkennen jullie dit misschien... vannacht ben ik om 4 uur wakker geworden met heel erge buikpijn onder in mijn buik, echt achter mijn schaambot... heeft nog een half uurtje geduurd ofzo en was een heel vervelend gevoel... uiteindelijk stopte het rustig aan en vanmorgen toen ik wakker werd had ik nergens meer last van... Geen idee of het iets positiefs kan zijn, maar vond het wel apart...
Ja, klinkt herkenbaar. Ik heb dat regelmatig de dagen na tp. Schijnt erbij te horen dus hopen maar dat het voor een goed doel is
Hihi, mwaaaah het gáát. Soms wat maagzuur. Gisteren misselijk, vandaag niet zo. Wel wat buikpijn steeds en gevoelige voorgevel Verder eigenlijk weinig maar ik moet zeggen dat ik er ook zo min mogelijk mee bezig ben. Nieuwe tactiek, misschien werkt het hahaha. En jij????
ja ook allerlei kleine dingetjes, maar niks echt opvallends ofzo... heb die nacht dan die pijn gehad, verder af en toe misselijk, last van mijn darmen (maar ook dat heb ik wel vaker), borsten ook af en toe pijn maar niet echt erg ofzo... dus ja... zoals ik al zei niks echt opvallends...
Hey meiden, al druk met de mogelijke aanwijzingen lees ik. Ik had vaak ook wel even kramp na de TP. Er toch een katheter naar binnen geweest en vaak vindt de BM dat niet zo leuk. De afgelopen keer begonnen bij mij de kwaaltjes pas echt na een paar dagen. De TP was op een dinsdag en ik had de zondag erop behoorlijk kramp. Dat was de innesteling denk ik. Daarna begon ook meteen het hele circus op gang te komen. Uiteraard hoef je niets te voelen. Bij mijn dochter kreeg ik rode wangen, halverwege de wachtweken. Verder eigenlijk geen klachten tot een week of 6 in de zwangerschap. Fiona: wat leuk dat je gaat trouwen! Ik hoop dat jullie superweer hebben! Ik ben in januari getrouwd. Dikke plens regen gehad die dag. We hadden toch alles binnen gepland, dus het gaf niet. Helaas de dag erna wel een stralende dag...
Roos, ja die buikpijn is om het lekker verwarrend te maken hahaha. Nou ja, zit nu op dag 4 na tp dus als het goed is dan is hij/zij nu ingenesteld. Ik ben er behoorlijk kalm onder Geen stress, sta er niet veel bij stil en tot nu toe lukt het me aardig. Gewoon negeren... Hoe gaat het met jou? Fiona, nu hopen en duimen duimen en duimen dat het allemaal goede tekens zijn Ik heb net de uitslag binnen van de stollingswaarde Factor VIII die ze hebben geprikt en die waarde is gedaald! Van 189 naar 136. HEEEEEL klein beetje verhoogd nog (130 is de uiterste referentie) maar da's zo nihil dat het niet de moeite is om daarvoor 9 maanden bloedverdunners te gaan spuiten. Dus dat is een opluchting. Volgende week LUMC voor onderzoek auto immuun. Als daar wat uitkomt gaan we daar weer verder mee maar hopelijk komt het zo ver niet en blijft deze zij of hij op de juiste plek zitten en groeit zij of hij uit tot ons kindje. (Dromen is best leuk )
pfff bah... enorme dip vandaag... heb zo ontzettend moeten huilen straks, denk dat het niet goed is.. heb echt totaal geen vertrouwen meer dat er iets zit... misschien stom, maar heb zoiets van ik voel gewoon vrijwel niks dat "anders is dan anders" terwijl ik er zo goed op let... dus er zit niks... vl wist echt niet meer wat ie met me aan moest... hij is nu douchen dan gaan we dadelijk maar even de deur uit, want de hele middag thuis zitten was voor mij geen optie... BAH wat zijn die wachtweken toch ontzettend K*T... Sorry dames... voel me ff klote ff alles van me af schrijven...
Ah lieve Fiona, ik lees je berichtje nu pas . Klote, en zo herkenbaar die dips. Al die stomme en vooral oneerlijke onzekerheid... Ik hoop dat je het vanmiddag even hebt kunnen loslaten. Dat de afleiding je goed heeft gedaan. Weet je, het kan alle kanten op. Wij zijn erg gefocust op wat we voelen omdat we zo graag wat willen voelen, maar je hoeft niet altijd wat te voelen als het wel goed zit. Je moet volhouden meis, niet je koppie laten hangen he. Af en toe alles eruit gooien is goed maar ook proberen zo veel mogelijk positief te blijven hoe moeilijk dat soms ook is. Konden we maar in de toekomst kijken he!? Dikke knuffel meis en ik hoop oprecht dat je jezelf inmiddels wat beter voelt. Liefs!
dank je voor je lieve berichtje jordan! "gelukkig" had ik zodra we gisteren thuiskwamen allerlei klachtjes, ik was super moe, had hoofdpijn, buikpijn, rugpijn en later op de avond kreeg ik het steeds warm/koud/warm/koud of een heel warm hoofd en koude handen bv... dus dan voel je weer iets... hoewel dat natuurlijk net zo goed een griepje kan zijn he... maar goed... dat was voor mij wel ff fijn... Vandaag maar weer gewoon verder afwachten... het is zoals je het zegt... gewoon wachten... eerder dan de testdatum of dat we ongesteld kunnen worden weten we toch niks dus ja... het is niet anders, komt goed!
Blij om te lezen dat het weer beter gaat. Ik hoop dat je grieperige gevoel geen griepje is maar iets héél anders. We blijven duimen
Ik kon ons eerst niet weer vinden! Op een of andere manier krijg ik geen berichten als er wat nieuws is gepost. Verplaatst dus. Maar heb jullie weer. @ Fiona: mijn laatste TP was echt een hel qua wachtweken. Ik had het niet meer en ik wist ook zeker dat het niet zou lukken. Het hele idee maakte me al misselijk dat het niet ging lukken. Heb ook echt huilbuien gehad. De vorige keren dat het niet gelukt was, was ik een stuk rustiger. Hou vol meid! @ Jordan: wat fijn dat je stollingswaarden richting normaal gaan. Het is geen fijn idee om veel bloedverdunners te moeten spuiten. Dat gaat je veel blauwe plekken opleveren. We hopen op een goede afloop deze keer! Hier morgen weer controle. Aangezien we de vorige keer 3 dagen zijn teruggezet, ben ik wel nerveus voor morgen. Mijn BM is mooi gegroeid voor de termijn waar hij moet zitten, maar toch. Moet eerst de bevestiging maar weer hebben dat alles goed is. Verder gaat het beter qua vermoeidheid en misselijkheid. Soms steekt het nog even de kop op, maar ach. Ben blij als we weer buiten staan en alles is goed. Ik duim echt heel erg hard voor goed nieuws binnenkort voor jullie!!!
Roos, succes vandaag. Gelukkig dat je ons gevonden hebt Ik kijk zelf altijd bij statistieken in mijn profiel en dan zie ik of er een reactie is op de topics waar ik in zit. Anders was het voor mij waarschijnlijk ook een zoektocht geworden hahaha. Hey, waarmee heb jij moeten stimuleren in DD? Met Menopur of Puregon? Hoop dat alles in orde is vandaag! Fiona, hoe voel jij je nu? Nog grieperig of toch een beetje anders? Over griep gesproken, het is er wel echt weer voor. Dan lekker, dan drama. Bluh. Doe mij maar een Spaanse lente en zomer Hier doe ik nog steeds mijn uiterste best om alles wat ik voel of wat ik denk te voelen, te negeren. Sommige dingen zoals maagzuur, een opgeblazen buik en vermoeiheid zijn moeilijk te negeren maar goed, het gaat me nog best goed af tot nu toe Woensdag testen, morgen naar het LUMC om te praten over de mogelijkheid voor auto-immuun onderzoek... In mijn natuurlijke cyclus had ik gisteravond ongesteld moeten worden (altijd exact 28 dgn) maar dat is niet helemaal eerlijk omdat ik zondag 2 weken terug Pregnyl heb gezet en mijn eisprong dus ca. 2 dagen later was en in dat geval zou ik di. avond ongesteld worden waar ik uiteraard niet op hoop.
Hier alles goed gegaan. Zit weer gewoon op mijn oude uitgerekende datum. Beeb was lekker druk. We konden al mooi de werveltjes zien zitten. Nu zijn we de 13 weken gepasseerd, dus we kunnen het nu gaan vertellen aan wie maar horen wil Ik heb DD toen in combinatie met NL gedaan. Het stimuleren ging via NL. Nu weet ik het niet meer zeker, maar de 1e keer heb ik met Puregon gedaan. Daar reageerde ik maar matig op. Weinig follikels. De 2e ronde heb ik dan Menopur gehad en daar reageerde ik veel te heftig op, met overstimulatie tot gevolg. Wel 21 follikers en 20 eitjes. Uiteindelijk waren er 10 bevrucht en meteen ingevroren. Ik mocht geen TP vanwege gevaar voor mij. In DD vriezen ze alles in. Tot nu toe hebben we een ontdooiingsscore van 100% (Nu nog 1 in de vriezer). Ik snap niet dat ze in NL niet alles willen invriezen. We hebben inderdaad ook wel matige kwaliteit teruggehad, maar ontdooien deden ze en er is altijd een kans. Spannend hoor, je klachten negeren! Pffff, ik zou op zijn van de zenuwen. Naja, ik wil je nu ook niet zenuwachtig maken. Je doet het al zo goed! Zet hem nog even op en Fiona ook!
Gelukkig!!!!!!! Goed nieuws en je bent buiten de 'gevarenzone'. Schreeuw het van de daken hihi. Ik ben niet zenuwachtig trouwens, totaal niet, als ik 's nachts wakker word omdat ik moet plassen schiet het wel door mijn hoofd maar ik zie wel. word vanzelf ongesteld... of niet Jij lekker genieten he, gelukkig minder misselijk ook dus nu komen de leuke maanden er aan
balen jordan!! Ik denk ook ongesteld... bruinverlies vandaag en voel eigenlijk wel dat het eraan zit te komen helaas... zondag nog een (heel) licht positieve test gehad, maar ja... roos, fijn dat het bij jou allemaal weer goedgekeurd is en ontzettend leuk om het aan iedereen te mogen gaan vertellen!! nou... ik ga dalijk nog maar weer een keertje kijken of er al meer uitkomt hier... haha het zal wel niks worden ben ik bang, maar goed... dan morgen maar weer op naar de volgende cryo poging...