Cryo ontdooiing - duimen jullie?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Zuske, 22 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Balen Fiona. Gewoon echt de 13e vandaag dus. Shit, bluh! Hoop voor je dat je volgende cryotje bij je blijft. Ik moet helaas weer het circus opstarten. Yuk.

2. Roos25

Roos25 Niet meer actief

Shit, meiden dat is geen leuk nieuws hoor. Hoe gaat het met jullie nu?
    Wel een grote teleurstelling natuurlijk.
    Jordan, moedig dat je meteen doorgaat voor ICSI 2. Ik wens je heel veel succes en ga nu duimen voor een mooie voorraad follikels en eitjes.
    Fiona: misschien nog een klein kansje? Of is het nu echt doorgebroken?

3. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Hi Roosje. Met mij gaat het goed. Ik baal als een stekker dat ik opnieuw moet beginnen maar aan de andere kant ben ik wel opgelucht ook want nu weet ik waar ik aan toe ben. Vanmorgen wel weer een tuurstreepje maar aangezien ik echt ongesteld ben kan ik me niet voorstellen dat die nog donkerder gaat worden dus ik start gewoon vanavond. Zometeen eerst naar LUMC ivm auto immuun verhaal...

Fiona, hoe gaat het bij jou?

4. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Fioan, hoe gaat het bij jou?

Ik ben bij LUMC geweest en wat bleek uit de reeds door MCK uitgevoerde bloedtesten? Er was al geprikt op auto immuun en dat is dus in orde. Ik ben nog wel geprikt op mijn schildklier. Als daar iets uit komt dan kan ik worden uitgeloot om deel te nemen aan e.o.a. onderzoek met medicijnen die een zwangerschap dan moeten bevorderen. Over 3 weken krijg ik die uitslag. Ook ben ik geprikt op HCG omdat ze zeker wilde zijn dat ik echt niet zwanger ben voor ik ga starten en daar kan ze me ieder moment voor bellen. Ik heb ook de medicijnen meteen gehaald...pfff. Hele lading hahaha. Tas vol maar ik kan er tegen aan ;)

5. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    oké, nou het blijft dan toch wel een beetje spannend jordan! Dat ze nu prikken op je schildklier is ook wel fijn... en natuurlijk HCG ook even afwachten... wanneer weet je de uitslag? En fijn dat auto immuun allemaal in orde was!

hier is de menstruatie nog steeds niet doorgezet... blijft dus nog even spannend... voel me helemaal niet fit en heb steeds een heel warm hoofd en dan weer koud... dus lijkt wel of ik de griep krijg... het blijft bij héél af en toe een beetje bruine sliertjes bij het afvegen, maar dat is in de afgelopen 2 dagen denk ik 5 keer geweest ofzo... normaal gesproken heb ik als ik bruinverlies heb toch snel genoeg ook wel mijn menstruatie (dezelfde dag nog zeg maar)... dus ja we wachten maar gewoon af... heb wel echt het gevoel dat het niet zo is, maar goed... beetje spannend blijft het wel ;)

6. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Even een berichtje van een verward figuur want echt, ik ben volledig van de kaart nu.... Ik kan wel huilen maar ik weet niet of het van ellende of van blijdschap is want ik ben back in business. Ik ben net gebeld door de arts van het LUMC...er is HCG in mijn bloed aangetroffen. Een waarde van 25 IU. Dit zou overeenkomen met een zwangerschap van 4 weken! Ik mag dus absoluut niet starten vanavond en donderdag moet ik opnieuw laten prikken!! Ik had me voorbereid op een nieuwe poging daarom ben ik totaal van de kaart nu. Ook omdat ik zo bang ben voor de uitslag donderdag. Pffff.... hoe overleef ik dit in godsnaam? Aaarg. Maar ja, heb nog maagzuur en ben nog misselijk maar wie had zo'n twist kunnen bedenken?? Ik ga ff ergens zuurstof regelen...

7. Roos25

Roos25 Niet meer actief

Jeuuuumigggg Jordan!!!!!!!!!!! Wat hou je het spannend! Maar wat zou het gaaf zijn dat je HCG gaat stijgen. Ga je thuis nog testen? Ik was ook even helemaal van de kaart dat ik het las. Wat zou het toch mooi zijn! Ik ga wel zo hard hopen dat je geen ICSI 2 hoeft!

Fiona, voor jou is er dus ook nog een beetje hoop??? Ik zou het voor jou ook heel erg mooi vinden als het toch een zwangerschap gaat worden. Er zijn veel vrouwen die bloeden of bruinverlies hebben in het begin.

AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH! Dames! Spanned!!!!!!!!!!!!!!!

8. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Roos hellup. Als ik nu 25IU heb, ik zit nu op dag 10 na tp, dan is dat toch een mooie score en dan kan dat toch niet zijn van een mk en toch ook niet meer van Pregnyl? Ik heb 28-4 Pregnyl geprikt.

9. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    oooooooo jordan wat ontzettend spannend!!! jeetje... heb je ook nog een thuistest gedaan ofzo? Overmorgen nieuwe bloedtest... nou we gaan hier flink duimen voor jou meid!!

10. Roos25

Roos25 Niet meer actief

MK lijkt me niet. Dan had het als een dolle moeten innestelen, even groeien en meteen weer afstoten in zo,n korte tijd. De KV testen 2 voor 5, reageren bij vanaf 25 EH hcg dacht ik. Ik heb toen al licht positief getest op wachtdag 7. Het lijkt me dan dat je best een zwangerschap kunt hebben nu. Het hangt er vanaf hoeveel eenheden Pregnyl je hebt gespoten, maar volgensmij moet dat ook wel eruit zijn. Daar is zo'n halfwaardetijd lijstje van.
    Morgen thuis ook testen? Op wd 10 moet dat toch wel kunnen. Spanning alom!

11. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Fiona, ik had vanmorgen een thuistest gedaan met een niet heel duidelijk streepje. Maar omdat het meestal zo gaat bij mij heb ik er geen aandacht aan besteed en gedacht, het zal wel weer. Ongesteld betekend einde oefening... Oops. Had ik bijna vanavond Pregnyl gezet. Hihi. Zitten we weer saampjes in spanning hihi.

Roos, hihi thanks. Hoe wanhopig kun je zijn he? De Pregnyl is er inderdaad al uit maar er ging van alles door mijn hoofd. Ik twijfelde zelfs of ze wel echt gebeld had whahaha. Ik ga morgen weer een thuistest doen, ik hoop dat die ook duidelijker is. We zouden ons geluk niet opkunnen.

Net even wat gaan eten samen, moesten echt allebei alles op een rijtje zetten :)

12. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    vanmorgen een test gedaan weer en kv 2v5 gaf een donkerder streepje dan afgelopen zondag... nog geen enorme knaller, maar wel duidelijk donkerder en echt goed zichtbaar...
    Daarna clearblue met weken indicatie... ZWANGER 1-2 WEKEN!!!! :):):)
    Het is wel nog ontzettend spannend vinden we omdat het streepje nog niet echt knalt, maar wowwwww er zit gewoon iets!!

13. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Fiona, wat super goed!!!!!!!! Wow. Ik durf me niet te wagen aan die clearblue digi test. Beetje gefeliciteerd dan maar? En nu volhouden he daar :D

Ik heb vanmorgen weer getest. Nog altijd geen knaller maar wel ietsieminibeetje duidelijker dan gisteren, gelukkig. Maar goed, het is licht roze. Ook verlies ik nog steeds bloed dus ben echt in de war... Was het maar al morgen.

14. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    ooo wat ontzettend spannend jordan!!
    Worden je testen wel donkerder of niet?

Hier echt wel aan het genieten, maar ook wel een beetje bang voor hoe en wat het verder zal zijn hoor!

15. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Pfff ik ben zo blij als het donderdag avond is, dan weten we tenminste wat. Test was wel een KLEIN beetje donkerder maar niet om al dolgelukkig om te zijn. Nog steeds licht roze hoor. Heb getest met die dingen van Action. Ga zo kruidvat 2v5 halen en die morgenochtend ook nog doen.

Goed zo dat je geniet. Dat moet je ook doen. En natuurlijk is het spannend maar een positieve vibe is beter dan een negatieve voor je beeb ;) We blijven hopen hopen hopen en mag jij ook geen bloedtestjes?

16. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    nee volgens mij mag ik geen bloedtest doen... ik mag ook in principe aanstaande dinsdag pas testen haha...

Bij mij was de kruidvat 2v5 ook nog best licht hoor, maar wel een duidelijk streepje en tja... zwanger op clearblue is ook duidelijk ;) ik ga vrijdag weer testen en hoop dat het streepje dan weer wat donkerder is... en dan zondag weer... als het dan nog steeds allemaal goed is dan gaan we het de gezinnen vertellen... spannend!!

Duimen draaien voor je meisje!! Heb je trouwens nog wel bloedverlies of niet meer?

17. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Het is wel apart want die digitale dingen van CB pakken volgens mij pas HCG vanaf 25 en kruidvat vanaf 25 al, die zijn dus gevoeliger. Aan de andere kant, als die CB wat pakt is het gewoon duidelijk en hoef je geen streepjes te staren. Ik verlies nog steeds bloed. Zo weer checken hoe het er nu voor staat sinds half 11 ;)

18. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    hihi oo jee wat blijft het toch ontzettend spannend!!
    Ja er stond ook wel een streepje op mijn kruidvat test hoor, maar niet zo donker... geen knaller... toen clearblue gelukkig wel duidelijkheid ;)
    Zal wel s kijken of ik straks een fotootje in mijn album kan zetten...

19. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Foto's zijn altijd leuk, kom maar op :D

20. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011