Cryo ontdooiing - duimen jullie?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Zuske, 22 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Ziet er goed uit hoor!!!!!!!!

2. Roos25

Roos25 Niet meer actief

Fiona: zo zagen mijn testjes er ook uit in het begin. Zelfs op de NOD had ik geen knaller hoor. Dusss dat ziet er heel mooi uit!

Jordan: Wat een spanning zeg. Ik zou haast zeggen dat het wel de goede kant op gaat. Zeker als je test ook ietsie donkerder is geworden. Nu eerst morgen afwachten op de bloedtest...Ik heb blaren op de duimen staan voor jullie beide!

3. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Hihi thanks Roos. Mijn test is een beetje zoals de eerste van Fiona. Licht streepje maar wel een streepje :)

4. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    hihi dank jullie wel dames!
    Blijft wel spannend!!

Jordan: duim duim duim duim duim duim duim :)

5. Roos25

Roos25 Niet meer actief

Succes morgen!!!

6. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Thanks meiden :)

Fiona, wanneer test jij nog een x?

7. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    ik ga vrijdag weer testen en dan zondag nog

8. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Oh nog een dagje nog. Maar ik heb er goed vertrouwen in hoor!!!! We weten de spanning er goed in te houden. Zullen we het verfilmen hahahaha.

9. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Check mijn banner :D :D :D Nog steeds onwerkelijk maar het is vedubbeld. Zit nu op HCG 52. Heel mooi zei de arts dus dat geloof ik maar dan. Morgenochtend vroeg nog een keertje prikken om het verloop te zien (ook in het geval dat het toch fout zou gaan) maar ze zei dat ik echt zwanger ben dus dan maar een banner erin. Mocht het mis gaan heb ik dat ook eens gehad, een banner ;) De test was geen knaller maar zij gaf aan dat het heel goed mogelijk is omdat het nog beginwaarden zijn en dat het waarschijnlijk vanzelf goed komt.

10. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    Jeeeeejjjjj jordan super super super!!! Echt helemaal geweldig meid!!

Ik begin het hier zelf ook steeds meer te geloven dat het echt goed is... heb toch wel de nodige kwaaltjes die steeds meer naar boven komen... super snel moe, last van mijn borsten begint nu eindelijk te komen haha, misselijk als ik niet op tijd wat eet, maar ook weer niet veel kunnen eten want dan heb ik snel geen honger meer ;) morgen maar weer eens testen en dan hopen dat het de komende 8 maanden goed vast blijft zitten daarbinnen ;)

Jordan super meid echt wowww en ja die film die zou nog wel eens hoge kijkcijfers kunnen halen hahaha

11. Roos25

Roos25 Niet meer actief

Whaaaaa!!! Jordan! Ik zag het meteen al: je banner! Kon mn ogen niet geloven. Eindelijk, na al die tijd. Ik vind het echt heel erg gaaf. Heb vertrouwen nu. Wat kan je lichaam je voor de gek houden zeg, wel een ongi en toch zwanger. Hoe ongelofelijk, maar gelukkig waar :)
    Ik zeg ook verfilmen die handel!

Fiona: ik ben ook voorzichtig al heeeeeeeeeeeeeeel blij voor jou. Het ziet er goed uit hoor. Jeetje, wat zou het toch gaaf zijn als we hier kunnen verder kletsen als zwangeren!

Echt, ik vind het echt super!

Update hier: alweer beginnende BI. Kom net van de fysio. Heb oefeningen meegekregen en waarschijnlijk krijg ik een bekkenband.
    Naja, lastig, pijnlijk, oefeningen doen en dan zien hoe lang ik kan werken.

12. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Fiona, ik duim de blaren op mijn vingers dat je morgen weer een positieve test heb! Zet 'm op he!!!!!!!!!! Ja ik ben echt nog steeds wel verbaasd maar ook voorzichtig blij. Mijn man ook. Ik zei altijd, zodra ik zwanger ben en ik wordt niet ongesteld (nu wel bloeding maar het HCG zegt genoeg voor nu) dan koop ik meteen iets, een rompertje ofzo... Maar ik durf nog niet nu. Ik wacht nog even toch maar.

Roos, nou he. Hadden we dat verwacht toen we hier 3 maanden terug begonnen hihi. Ja hoe dan ook blijven we hier verder gezellig door kletsen en hopelijk zeker zwanger en wel. :D Voor jou wel minder zeg, BI. Hoop dat de bekkenband je nu meteen al genoeg helpt!

13. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    testen zie album!! :) clearblue nu 2-3 weken en kruidvat weer donkerder!! YESSSSS OOK IK BEN ZWANGER!!!!!

14. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Yeaeaeaeaeaeaeaeah Fiona gefeliciteerd meid! :D Is het toch helemaal goed gekomen gelukkig :) Geniet ervan. Heb je al een echo gepland staan? Ik mag 6-6 maar geloof het nog steeds niet hahaha.

15. Roos25

Roos25 Niet meer actief

Joepie! Gefeliciteerd Fiona!!! Geniet ervan meid.

Bij jou ook nog alles goed Jordan? Hebben we samen echo zie ik. Wat spannend allemaal! Ik mag ook 6-6. Op 3 juli hebben we 20 weken echo.

Meiden, een heeeeeeeeeeeeeeel erg fijn weekend!!! Moet wel lukken toch ;)

16. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Fijn weekend gaat hier ook echt lukken. Ben toch echt zwanger. Begin het nu ook wel te geloven. Di. hcg 25, do. 52 en vandaag 84,7! Dus in een dag met 32.7 gestegen dus als dat zo doorgaat is het morgen meer dan verdubbeld t.o.v. do. Ze garandeerde me dat het mooie cijfers zijn, niet te laag. Pffff. Zou het dan echt eens eindelijk zo gaan zijn? En op dezelfde dag een echo... Moet goed komen ;) Fiona, jij ook 6-6? :D

17. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    goed bezig jordan!!
    Haha ja ik zal eens vragen of ik 6-6 echo mag haha... zou wel grappig zijn!
    Ik ga dinsdag pas naar het ziekenhuis bellen dat ik positief getest heb, dat was ook de officiele datum, dus dat zal ik maar aanhouden...

roos, wow ja jij al de 20 weken echo in het vooruitzicht, super hoor!

jordan ff een vraagje... hoe heb jij jouw bevaldatum uitgerekend, want ik kom uit op 20 januari als ik tel vanaf de laatste dag van mijn menstruatie haha... maar jij hebt een dag eerder tp gehad dus dat zou wel vreemd zijn haha...

18. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Nou, ik kom bij de site van Freya op 22-1 vanaf de tp, maar op een andere site kwam ik op 20-1 en dat lijkt me redelijker als ik zelf reken vanaf mijn eisprong. Dus denk dat ik de 22e ga aanpassen naar de 20e. Ik heb trouwens gisteren nog even met de arts van LUMC gesproken en ik krijg de 28ste daar ook een echo :D moet dinsdag mezelf nog een x lek laten prikken maar voor een goed doel. Ik wilde niet meer testen maar toch ook wel graag eens een duidelijke lijn zien....en die staat er nu dan ook echt. Niet zo donker als de controle streep maar geen tuurstreep of vage lijn. :)

19. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    oké, ja ik kom inderdaad ook uit op de 20e nu... haha even lang zwanger dan ;)
    Geniet lekker van je streep meid! Doe ik hier ook... vind het wel echt heel spannend, maar goed...dat genieten doen we ook zeker!

20. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Bij de site van Babyboom kom ik uit op 19-1 bij een berekening op of je rookt, eerdere mk hebt gehad enz enz... Haha hoezo verwarrend. Heb hem op 20 gezet.

Deel Deze Pagina