Cryo ontdooiing - duimen jullie?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Zuske, 22 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    oké haha... ja ik denk dat we toch pas zeker weten hoe of wat als we weer bij de gyn zijn geweest... ;)
    Pfff ben trouwens wel echt super onzeker hebben jullie dat ook (gehad?) het ene moment heb ik er wel vertrouwen in dat het goed is en blijft, en het andere moment denk ik weer van ik heb veel te weinig kwaaltjes dus dan zal het wel niet goed zijn.
    Heb namelijk alleen maar last van vermoeidheid, warm/koud steeds en ben super verkouden sinds een paar dagen... maar heb verder helemaal geen last van mijn borsten, ben niet echt misselijk (ja soms een heeeeeel klein beetje) eigenlijk niks echt...

2. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Heel herkenbaar. Vandaag heb ik bijv een betere dag dan gisteren, toen was ik de hele dag kotsmisselijk en vandaag gaat het redelijk. Ik probeer zo te denken, zolang ik niet heftig bloed of vers bloed verlies (heb af en toe nog een mini beetje bruinverlies) en zolang ik geen heavy buikpijn heb is het goed. En wat je voelt zegt niet veel hoor. Mijn zusje was geen seconde misselijk ofzo en een collega van me fietste er ook zo doorheen dus het kan alle kanten op.
    Heb er vandaag wel hoofdpijn bij gekregen maar kom maar op met al die kwaaltjes hoor :D

3. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    bij mij vandaag gelukkig ook weer een betere dag... gisteren mijn moeder gesproken en die had alleen maar van week 6-10(12) last van kwaaltjes als misselijkheid en vermoeidheid... verder helemaal niks... dus hopelijk lijk ik gewoon heel veel op mijn moeder...

Daarnaast vanmorgen nog een testje gedaan, en écht een enorme knaller! Streepje was meteen zichtbaar en is zo ongeveer donkerder dan de controlestreep :)

4. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Hahahaha dan is het goed toch. Mooie bevestiging. Rustig aan doen en proberen te genieten, hoe moeilijk ook. Ik heb geen testen meer en expres niet meer gekocht ook. Morgen bloedtest en dan hopelijk snel nog een bevestiging, daarna wil ik geen bloedtesten meer hoor. Ik moet alleen kappen met wc papiertjes checken op bloed hihi.

5. Roos25

Roos25 Niet meer actief

Zo, van hot naar her gereden dit weekend. Leuk, maar vermoeiend. Nu even tijd om bij te lezen :)
    Oh die twijfel...Dat gaat niet weg hoor. De eerste weken was ik warm/koud, had hoofdpijn, vermoeid!!, rugkramp (wordt nu pas minder), zere borsten en toenemend misselijk (neemt nu ook af). Alle kwaaltjes komen en gaan per dag. Soms was alles weg en ik onzeker. Net op het moment dat ik dacht van, nou dit was het dan, was alles er weer. Je bent pas gerustgesteld met de echo. Daarna weer 3 weken wachten en in die laatste week sloeg de twijfel weer hard toe.
    Nu ben ik nog steeds onzeker. Eerst voelde ik veel ploepjes op een dag. Nu krijgt de baby veel vruchtwater en voel ik niet zo heel veel. Af en toe een trapje. Nu ben ik er ook weer onzeker van geworden.

Bij mijn dochter had ik bijna geen kwaaltje. Alleen tot 14 weken vermoeidheid. Verder niets. Dat maakt ook onzeker. Had het idee bijna niet zwanger te zijn. Met een week of 17 voelde ik haar, dus dan heb je bevestiging.

Ik heb na de NOD niet meer getest. Ik had het idee er alleen maar onzekerder van te worden. Stel er valt een test door wat voor reden dan ook lichter uit, dan zit het je niet lekker. MvM heb ik pas gebeld na de eerste echo. Die doen ook nog een zwangerschapstest. Willen jullie eigenlijk meedoen straks?

6. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Ff via mobiel. Net weer beetje oud bloedverlies en ook beetje buikpijn alsof ongesteld zeg maar qua pijn. Weet dat het kan maar word er zó onzeker van :(

7. Roos25

Roos25 Niet meer actief

Ik had ook veel rugpijn dat leek op een naderende ongesteldheid. Kan je onzekerheid niet wegnemen helaas. Duim alleen heeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard dat alles gewoon goed is met je kleintje.

8. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Thanks Roos, ik ben weer wat geruster. Net een test bij mijn zusje opgehaald, ik had anderhalf a twee uur voor de test geplast, was natuurlijk avondurine en ik had best wat water gedronken dus goed verdunt maar echt een knaltest. Ik heb nog nooit zo'n duidelijke test gehad.... Dus ik ben weer wat meer gerust. Het blijft spannend en eng. Sorry voor mijn ego bericht ff tussendoor vanmiddag.

Hey Roos, je blijft dus altijd die twijfel houden? Jammer is dat he? Ik ben wel blij dat het bij jou echt goed lijkt te gaan allemaal. Je zit alweer op 14 weken. Gaat snel he. Voor jouw gevoel ook? Ik heb me opgegeven bij MvM, ik dacht, laat ik het maar meteen regelen, hoe eerder hoe beter hahahaha. Alle beetjes helpen en ik hoef niet te plassen op de zaak dus ik vind het ok. Heb je een lekker weekend gehad?

Fiona, jij lekker weekend gehad na je super test?

9. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    hee jordan,
    ik heb hetzelfde als jij... ook bruinverlies een beetje... vanmorgen weer een test gedaan maar nog steeds een knaller net als gisteren inderdaad... ben wel echt zooo ontzettend bang weer... eerst gister overdag genoten van dat het goed voelde en toen tegen de avond dat bruinverlies... super moeten huilen en vannacht nauwelijks geslapen... maar ja... dalijk maar ff het ziekenhuis bellen...

10. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Morning. Ik lees overal dat het vaak voorkomt. Probeer hoop te houden dat het goed is. Heb je heel erge buikpijn? En is het gestopt? Bij mij was het daarna klaar en geen erge buikpijn. Ik heb ook slecht geslapen. Nu al weer onderweg naar LUMC want straks ook werken -_- Mijn test vanmorgen was trouwens ook top. Hopelijk kan het zhuis je gerust stellen!

11. Roos25

Roos25 Niet meer actief

meiden, wat weer een spanning zeg. Fiona: niet leuk dat je bruinverlies hebt gehad. Je hoort aan alle kanten dat het heel vaak voorkomt. Toch wil je het liever helemaal niet zien! Heeft het doorgezet of is het er bij gebleven? Heb het zelf niet gehad, dus kan je ook geen advies geven. Blijf in je kleintje geloven!

Jordan: Bloed al ingeleverd? Ben heel erg benieuwd! Als je test een knaltest was, dan neem ik aan dat je ook een goeie hoeveelheid hcg hebt :) Hopelijk bellen ze snel!

12. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    #252 Jordan, 21 mei 2013
    Laatst bewerkt: 21 mei 2013
    Ja hoor, ben weer een buisje lichter. De uitslag is na een uur al bekend maar ik moet geduld hebben tot de arts tijd heeft mij te bellen... Spanneeeeend! Als het foute boel zou zijn dan zal het waarschijnlijk zijn afgenomen of iig niet verdubbeld maar die test zag er top uit. Hoe was je weekend?

Update kwartier later, weer wat bloedverlies net met afvegen.

13. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Fiona, hoe gaat het met jou? Toevallig (en helaas) dat we met hetzelfde probleem zitten :( Ik bloed nog, roze, niet rood. De arts vroeg me of ik nog symptomen had en die heb ik dus ze gaf aan dat het dan nu gewoon goed zat. Kwam je vraag tegen op het forum maar het is zo verschillend, het kan gewoon echt alle kanten op. Zolang het niet veel is, niet vers, geen erge buikpijn en geen stolsels, niet té gek om maken (en ik weet het, makkelijker gezegd dan gedaan ;)) Dikke knuff!

Net gebeld door de arts. Mijn HCG is nu 234. Volgens de arts helemaal perfect. Vanaf donderdag gerekend kom ik ook uit op ietsje minder dan een verdubbeling in 48 uur maar het zit in de buurt en er wordt 48 tot 72 uur aangehouden. Afwachten... Gezellig :) Volgende week di. in LUMC al een echo.

14. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    jordan, super super meid! Komt helemaal goed met ons haha...

Roos, het is inderdaad heeeeel spannend allemaal hier... pfff

Ben nu al een stuk geruster... heb vrijwel niks verloren vandaag... echt maar een heel klein veegje 1 keer bij het afvegen zeg maar... echo staat gepland, helaas pas op 11 juni want hier in het ziekenhuis doen ze dat pas 3 weken na de positieve test, die je dus ook weer pas 16 dagen na de tp mag doen... pfffff lang wachten!! Maar goed, voel me alweer een stuk beter! :)

15. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Gelukkig, super blij om te lezen. Ik heb gezien dat van plassen of hoesten of niezen enz ook een adertje kan kapot gaan in je baarmoedermond. Ach, zolang we ons misselijk, duizelig enz voelen... Maar ik schrik me ook kapot steeds hoor. Jammer dat je zo lang moet wachten hey. Kun je niet op een andere manier aan een vroegere datum komen?

16. Roos25

Roos25 Niet meer actief

Meiden, wat fijn om te lezen dat het weer beter gaat. Jordan, fijn dat je hcg gewoon goed stijgt en Fiona dat klinkt gewoon als een goede zwangerschap hoor. Gewoon proberen van de kleine momentjes te genieten. Je bent al hier en vol goede moed gaan jullie gewoon elke dag een dagje verder.
    Fijn Jordan dat je echo volgende week al kan. Ik had mijn eerste echo met 6+6 en toen zag je al een boontje met hartslag.
    Fiona, pfff, voor jou is het even uitzitten. Dat is niet leuk! Mocht het roze/bruin toenemen (wat ik niet hoop!!), zou ik gewoon weer even bellen. Dat staat gewoon vrij om te doen...

17. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    :( het is nogal een lading ego vanaf mijn kant momenteel maar ik heb er geen vertrouwen meer in. Ik bloed aardig door. Nog niet zoveel als ongesteld zijn maar het is nu ook rood. Ik ben alle vertrouwen dat het goed zou zitten kwijt. Ik geloof echt dat het er wederom niet in zit dat dit goed gaat.

18. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    Oo nee jordan, hou vertrouwen meid! Vriendin van mij heeft ook echt gebloed tijdens zwangerschap van de 1e...kan echt...en je hcg stijgt toch heel mooi steeds...ik duim voor je!!!

19. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Thanks Fiona, lief! :) Ik heb echt een drama avond gehad. Ben nooit zo van de drama maar was volledig in paniek, overtuigd dat het fout zat en dat het nooit goed zou komen. Tot hyperventileren toe, niet normaal en voor mijn doen bizar. Ik ben nu kapot maar da's mijn eigen schuld. Ben wel gewoon aan het werk. Ik weet niet wat ik moet denken en ga van positief naar negatief. Ik moet het maar afwachten tot volgende week dinsdag ben ik bang.

Jij nog bloedverlies? En Roos, alles goed?

20. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    oo meid, wat herkenbaar die paniekaanval... had ik maandagavond dus ook... vl wist echt niet meer wat hij met me aanmoest... hij was echt helemaal ondersteboven van mijn verdriet en paniek... en dat heb ik eigenlijk toch ook niet zo snel...
    hier nog steeds af en toe bruinverlies, maar goed ik ga er maar vanuit dat het er gewoon bij hoort bij mij... en tja, heb nu ook zoiets van als het niet goed is, dan is het toch niet goed en dan kan ik er toch niks aan veranderen. Die instelling heb ik nu maar een beetje...

roos, hoe is het met jou inderdaad?

Deel Deze Pagina