Jordan: meis, wat een rotdag zeg! Ik hoop zo dat alles goed is! Morgen echo zie ik. Gelukkig dat je er heen mag. Hopelijk kunnen ze wat aan de onzekerheid doen. Jeetje, ja, die paniekaanvallen ken ik ook wel. Maar dit is echt killing voor je. Een hele dikke digiknuffel van mij! Fiona: Ja, dat is ook wel de beste instelling die je hebben kunt. Je kunt er hoe dan ook niets aan doen. Al zullen soms de emoties ook de overhand nemen. Broed lekker verder en we duimen gewoon hartstikke hard voor jullie allebei! Kun je je wel een beetje focussen op je bruiloft? Dat is natuurlijk wel heel erg gaaf! Hier met beeb denk ik alles goed. Zelf had/heb ik vandaag een ontploffing. Ik heb behoorlijk last van het Witte Jassen Syndroom. Bij elke bloeddrukmeter die ik zie, schiet de boel omhoog. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik een thuismeter gehad en kon ik thuis meten en de resultaten doorsturen naar het ziekenhuis. Ideaal! Nu was er weer paniek: bloeddruk te hoog!!! Ben nu in een ander ziekenhuis, dus het circus begint van voren af aan. Met moeite een thuismeter geregeld, maar moest via de internist. Die ziet mij dus als nieuwe patient en wordt aan een vragenvuur onderworpen. Hartfilmpje, nierecho, 24 uur urine, bloedprikken...Ik heb gezegd dat ie mn lading MvM flessen wel mocht hebben... Nu zit ik met een 24 uurs bloeddrukmeting. Dat is super onhandig. Voordeel is dat het objectief de bloeddruk weergeeft. Nadeel, ik moet vanaf maandag beginnen met om de week een hele week 2x per dag metingen inleveren. Ben getrouwd met de bloeddrukmeter. Fiona, ik denk dat je beter af bent, door gewoon te trouwen met je lief! BAH! Heb er flink de balen van.
Roos, dat is balen. Kan het niet op vaste tijden met zo'n pols ding? Ik haat het ook hoor bloeddruk meten. Als het nou te hoog blijft, wat dan? Succes met die fijne meter :-/ voor jou ook een dikke digi-hug! Fiona, de beste instelling ever. Ik probeer het ook maar waar het me eerst goed afging wordt het steeds lastiger. De hele dag als ik naar de wc ga veeg ik bloed af. Net een test gedaan. Kon niet wachten. Uur ervoor was ik naar de wc gegaan en ik had in dat uur nog 2 glazen water op dus hij was niet zo knal als vd week maar wel een duidelijke streep dus er zit nog hcg maar met mk zal dat ook niet van het ene op het andere moment weg zijn nou ja, ik moet stoppen met mutsen en morgen afwachten... Fijne avond meiden
Jordan, ik moet de hele tijd aan je denken. Ik las in een ander forum dat je testje ietsje lichter was uitgevallen. Dat maakt het ook niet beter he. Heb je nu je echo? Ik hoop echt heeeeeeeeel erg voor je dat er gewoon een goede beginnende zwangerschap op te zien is. Ik heb pleisters op mn duimen voor je. Heb om 12 uur de bloeddrukmeter ingeleverd. Heb slecht geslapen door dat ding. Schrok elke keer wakker als ie weer begon. Ik heb nu een meter voor thuis en ik kan de waardes via internet doorsturen. Wat ik al dacht en hoopte: thuis zijn de waardes mooi en stabiel en die nemen ze als uitgangswaarde. Er was totaal geen reden tot paniek en de rest van de onderzoeken hoeven niet. Pfffff. Hele opluchting. Hoe is het met jou Fiona?
hier blijf ik wel steeds bruinverlies houden... ook wel erg spannend moet ik zeggen hoor... maar goed... we zien het wel... morgenochtend weer een testje want morgenmiddag komt moeders voor moeders en ik wil dan niet dat het ineens niet goed zou zijn ofzo... dan bel ik ze liever zelf af haha... nou ja, stom om zo te denken eigenlijk he... roos, fijn dat de waardes allemaal goed waren nu! en fijn dat je een makkelijke meter hebt gekregen... jordan, hoe gaat het met je?
Ff snel via mobiel. Ze heeft gekeken maar er was niks te zien. Ze zei dat het te vroeg kon zijn maar als ze mijn verhaal hoorde was ze bang dat het niet goed zou zitten. Ze wilde geen bloedtest doen (???) ik moest over week maar nog eens testen. Maar ja, dinsdag LUMC, die gaat kijken en wil vast wel bloed prikken naar goed, ik ga er maar van uit dat het einde oefening is. Snel meer maar via mobiel wil dat niet zo
He getsie Jordan! Bah, wat naar! Ik hoop zo dat het gewoon goed komt! Al is de kans misschien klein, er is nog een kleine kans. Kun je het allemaal een beetje handelen? Je hebt de afgelopen dagen heel wat spanning te verduren gehad. Ga je nu nog door met thuis testen? Een nog dikkere digi-knuf!! Fiona, ik hoop voor je dat alles gewoon goed is en dat je de blauwe flessen vol mag pissen! Ik ben blij dat het straks weer voorbij is. Ik weet dat het voor een goed doel is, maar soms is het ook wel lastig. Vervelend dat je nog steeds bruinverlies hebt. Succes morgen!
ooo jordan, heeeeeeel dikke knuffel meid!! Hopelijk valt het mee... hier vanmorgen gelukkig een positieve test... gisteren wel veel bruinverlies gehad, maar ook met de kinderen van mijn klas vrij intensief gesport enzovoorts, dus dat zal de oorzaak wel zijn... heb gisteravond overigens ook een half uurtje geslapen na het eten en ben nu behoorlijk misselijk (eindelijk voor mijn gevoel haha) dus begin ook het een en ander echt te voelen... dat stelt redelijk gerust... roos, hoe is het verder met jou met je bloeddruk? moet je die nu elke dag gewoon thuis meten dan? waarvoor is dat eigenlijk als ik vragen mag?
hey fiona, *ik breek even in* Ten eerste Gefelicteeerd!! Ik las dat mvm langs komt vanmiddag bij jou. ik doe ook mee voor mvm en bij kwamen ze al heel snel langs, blijkt dat de test die zij doen, veel meer hcg nodig heeft dan een normale zwangerschapstest. bij mij kwam het een beetje lichtjes uit en ik dacht ? ? Maar goed even gegoogeld en weer gerustgesteld. Ik vind het wel raar dat ze hier geen info over geven. Maar misschien wist je dit allemaal al. veel plezier en geniet van je zwangerschap! liefs
dank je voor de reactie lessie!! Zit nog op haar te wachten nu, ben benieuwd haha... ze vroeg overigens wel of ik al meer dan 5 weken zwanger was omdat hun testjes niet zo gevoelig waren, dus wel een beetje aangegeven al... en gelukkig vanmorgen ook zelf nog een test gedaan en die was knalpositief, dus het zal wel prima zijn dat genieten komt helemaal goed!!
Hoe was het met MvM Fiona? Ik heb pas de 6e een afspraak, als ik die nog kan laten doorgaan tenminste Hoe gaat het verder, met bloedverlies? Roos, als ik mezelf afleid gaat het wel redelijk. Hoe gaat het met jouw bloeddruk avontuur? Beetje te doen? Ik heb nog steeds bloedverlies. Dag 4 nu. Nog steeds alleen bij afvegen na plassen. Nu ook pijn rechts onder in mijn buik dus dat houd ik in de gaten. Als het bloeden heviger wordt of de buikpijn dan ga ik naar de huisartsenpost in het zhuis voor een echo, mogen ze uitzoeken of het niet buiten mijn bm zit... Gezellie hihi. Hoe dan ook, fijn weekend meiden!!!
mvm was leuk! haha weer een knaltest, ze zei, eigenlijk mag je best vandaag al beginnen, je hebt al super veel hcg in je urine, alleen volgens afspraak mag ik pas de 28e beginnen, dus dan doen we dat maar braaf... krijg ook nog een boekje thuis gestuurd (kinderboekje) en krijg een wikkeldekentje... als bedankjes... erg leuk! bruinverlies blijft... geen bloed gelukkig... af en toe bij het afvegen en af en toe komt er een beetje zo naar buiten... tja, ik ga er maar vanuit dat het erbij hoort... het is niet anders.. wel spannend bij jou jordan!! ik duim echt voor je dat het meevalt en blijft bij wat je nu hebt... maar het is wel echt nog rood bloed dan? Of meer rose/ bruin?
Jordan wat lees ik nu!!! Meid jeetje wat een onzekerheid zeg!!! Maar er zijn best veel meiden die gewoon helderrood bloed hebben! Hoop het zo voor je! Geen kramp is goed!! Ik duim voor je!
Fiona, klinkt echt super!!!!!! Leuk hey. Das je mag jezelf nu officieel op de bekende MvM flessen storten, hihi. Gelukkig dat de testen blijven knallen, geen zorgen meer nu toch? Lekker proberen te genieten oh ja, het is rose/bruin, vandaag dag 4 maar continue bij het naar de wc gaan is het er weer 'gezellig'! Sammy, ja helaas om gillend gek van te worden. Het is geen helderrood, gelukkig, oud, maar wel de hele dag door. Gisterochtend was mijn test lichter dan van de week wat in deze periode nog niet echt zou moeten gebeuren ennnn ik twijfel of mijn symptomen nog wel zo heavy zijn al ze waren. Onduidelijkheid ten top. Oh ja en gister tijdens een echo om even te checken hoe het er nou voor staat was niks zichtbaar, ook geen zwangerschapsring. De arts zei dat het nog te vroeg kon zijn maar ze werd ook niet echt enthousiast van mijn verhaal.... Nou ja, afwachten. Dinsdag LUMC en dan kijken wat zij denken en vinden ohja, kramp, ik heb wat pijnscheuten rechts onder in mijn buik, als dat erger word moet ik laten kijken of het dan toch niet bbm kan zijn. Gezellig hier hoor hahahaha. Gelukkig is het weekend met jou alles goed? Bijna tp toch?
Aahh jeetje zeg!! Niet leuk allemaal.. Pfff zenuwslopend!! Ik hoop dat je dinsdag meer duidelijk heb!!! Ik heb vandaag tp gehad van 2 cryotjes!! Spannend weer!
Ohhh super spannend. Ga keihard voor je duimen. Niet teveel over na proberen te denken en relaxed je 2 weekjes door proberen te komen. Ik duim voor je!
hee jordan, hoe gaat het met je inmiddels? hier de afgelopen 2 dagen weinig tot geen bruin verlies gehad, maar vanavond wel weer wat Blijf het toch wel echt heel eng vinden allemaal...
Hey meiden, hoe gaat het met jullie? Fiona, dat blijft ook niet leuk zeg. Steeds bruinverlies. Dat maakt erg onzeker. Ik neem aan dat zolang het bij bruinverlies blijft, er niets aan de hand is. En morgen met de blauwe flessen beginnen? Ik doe deze week voor het laatst mee. Eerlijk gezegd ben ik er dan ook wel weer blij mee. Elke keer in dat emmertje piesen en overgieten. Mijn dochter geeft me 's morgens de fles al aan. Ook vindt ze het leuk om met de "verse" flessen te gaan stapelen en dan de toren omgooien. Voor haar zal het nog het meeste wennen zijn dat het klaar is. Jordan, hoe gaat het met jou? Hoe zijn je testen? Binnenkort echo toch? Ik hoop zo dat er een ieniemienie vruchtje op te zien is, die het gewoon goed doet. Wat een spanning zeg. Moet vaak even aan je denken. De duimpjes gaan weer flink draaien en dan hopen we op goed nieuws.
Fiona, positief blijven hoor meis. Als het maar kleine beetjes zijn. Kun je geen vervroegde echo krijgen? Roos, hoe is je bloeddruk? Hier is nu duidelijkheid. Er groeit geen kindje meer. Het is weg en ik geloof ook dat het vanmorgen af is gekomen want het bloeden is nu echt veel. Op de echo was te zien dat er inderdaad niets te zien is. Ik ga helaas weer op naar een nieuwe echo. Had graag het gevoel van zwangerschap met jullie willen delen. Aangezien dit mk nummer 8 is heb ik daarentegen het gevoel dat het niet voor ons is weggelegd. Ik doorloop de laatste 2 pogingen wel, om onszelf nooit wat kwalijk te hoeven nemen en dan gaan we ons leven maar inrichten op een kinderloos leven en daar het beste van maken. Ik geloof gewoon niet dat het ooit echt anders zal zijn dan dit. Als ik van de week weer wat vrolijker ben kom ik weer een leuk stukje typen ipv dit depressieve gedoe. Roos, hoop dat je bloeddruk ok is en Fiona, hoop dat jij snel voor een echo kunt en van die onzekerheid af bent. Xbox
He gatverdamme Jordan. Wat een baalnieuws zeg. Ik had zo gehoopt voor je dat het allemaal goed zo komen. Ik kan me voorstellen dat je wereld even helemaal instort. Ik lees nu dat je al 8 mk's verder bent. Waren daar al die onderzoeken ook al voor? Ik zou haast nog zeggen, probeer toch een intake in DD. Die hebben alweer een hele andere benadering dan de NL-artsen. Ik kan me voorstellen dat je nu even helemaal er doorheen zit. Neem je tijd meis, en ren het strand 10x op en neer en schreeuw tegen de golven. Van mij krijg je een dikke vette knuf en later meer over mij. Nu even jouw tijd. KNUF!!!!