@Jane, ik vond het wel even heel erg spannend vanmorgen. Bij de zwangerschap van mijn dochter heb ik voor het eerst op wd 9 getest en dat was ongeveer dezelfde uitslag als deze op wd 9. Daarna hebben we er 2 dagen later nog 1 gedaan, die was wel duidelijker, maar ook niet heel knal ofzo. Moet hoe dan ook gewoon wachten en hopen dat er geen ongi doorbreekt.
Roos, dat is toch wel echt goed!? Je zit nu 8 dagen na de tp toch? Met mij gaat het goed. Ik had gisteren onwijze buikpijn wat in de avond nog erger werd. Dus lekker warme douche genomen en op tijd m'n bed in gesprongen. Nu is de buikpijn weg gelukkig. Verder rustig afwachten en ik heb me voorgenomen: Geen stress, op tijd slapen en vooral veel leuke dingen doen buiten werken om Zuske, dank je wel Hoe gaat het bij jou?
@Jordan: Goed om veel leuke dingen te doen, zodat de tijd snel gaat. Ook slapen is een goeie Ik ben de laatste dagen rond 5 uur wakker. Niet leuk, maar niet veel tegen te doen. Ik zit op wd 9. Aangezien in ik eigen cyclus heb teruggeplaatst, weet ik niet helemaal wanneer mn NOD is. Maar als ik dinsdag (2 wk na TP en de door Dr. S. opgegeven testdag) haal zonder ongi, dan verklaar ik mezelf helemaal zwanger.
En Roos, de verleiding nog kunnen weerstaan? Hoop zo voor je dat het helemaal klopt en doorgang vind! Ben nog steeds aan het duimen voor je hoor. Je weet maar nooit of het helpt Ik heb pijn in m'n kop. Pfffff.... Echt niet grappig. Maar ja, nog maar een dag werken en het is weer weekend dus nog ff doorbijten
Nou, Jordan, we konden hier vannacht de zenuwen niet meer bedwingen en we hebben de laatste test opgemaakt. Vandaag is mijn NOD en de test was nog donkerder als die van donderdag. Wij zijn voorzichtig blij! Hoe voel jij je? Fijn weekend!
Gefeliciteerd @Roos. Het lijkt er hierop dat het niet goed gaat. De streepjes worden niet donkerder en de vage klachtjes nemen af. Afgelopen donderdag was mijn hcg (maar) 50, maandag weer prikken maar ik heb er een hard hoofd in. pfff.... killing dit.
Oh Zuske! Wat een naar bericht! Ik hoop heel erg dat het stiekem toch allemaal goed gaat komen. Ik stuur je in ieder geval een dikke knuffel.
Zuske, he meid dat is niet fijn. Je testen worden niet lichter toch? Dat is in ieder geval wel iets. Heb je nog getest? Ik hoop zo dat het toch allemaal in orde is!! Dikke knuffel! Roos, gefeliciteerd! Wat super goed. Nu dit volhouden he, dat ze maar steeds donkerder worden hihi. Ik voel me goed maar heb wel wat aparte dingetjes. Ik zat gisteren op een verjaardag lekker te kletsen over niet belangrijke dingen en toen kreeg ik ineens een rode kop, ik voelde het gewoon warm worden. Echt een opvlieger. Mijn man was net weg en toen hij terug kwam kreeg ik er weer 1. Hij zei dat m'n hoofd én hals rood waren hahaha. Dus maar even afgekoeld in de keuken met de deur open. Ik heb hartkloppingen (??) en soms wat lichte misselijkheid. Boven alles de hele dag een wat trekkerig gevoel en dan met name rechts onder in mijn buik. Ah well, het zegt nog weinig allemaal maar het voelt alsof er iets gaande is. Let's hope so!
Nou meisjes, wij gaan met z'n drietjes de toekomst in. Het hcg is gedaald en dat is natuurlijk niet goed. Heb het er toch even moeilijk mee, we waren er zo dichtbij. Maar goed wij hebben al het leukste kindje van de hele wereld en dat is iets om heel dankbaar om te zijn. Meiden, ik blijf jullie volgen. X
Ah zuske nee Geen leuk bericht. Had echt zo gehoopt voor je dat het allemaal wel goed zou zitten. Ik kan me heel goed voorstellen dat je het er moeilijk mee hebt hoor! Niet zo raar ook. Hele, hele heeeeele dikke knuffel!!! Xx
Zuske, wat vreselijk. Ik had ook stiekem heel erg gehoopt dat je emmie nog een groeispurt zou maken. Dit moet je echt even een plekje geven. Ook een hele dikke knuffel van mij! Heb je nog cryo's? Of moet je weer aan de IVF? @ Jordan: Bij mij begon het ook zo. Warm, koud, snelle hartslag en daarna rugpijn. Die heb ik nog steeds. De kwaaltjes komen en gaan en dat maakt me heeeeeeeeeel onzeker. Ik heb niet weer getest. Ik durf niet meer. Ik wil volgende week de MvM eens bellen en dan moet ik toch weer een test doen. Ik hoop heel erg voor je dat je emmie lekker gaat nestelen!
Roos, toevallig zit ik nu echt met hetzelfde gevoel. Het is pas dag 6 na de dag van de tp. Ik ben er niet teveel mee bezig (dat probeer ik, in je hoofd zit het er natuurlijk best een beetje) maar er zijn wat dingen waar ik niet omheen kan dus waar ik mee geconfronteerd word als ik het voel: Trekkerig gevoel in mijn liezen, lage buikpijn, misselijk over de dag, ochtend en rond avondeten meer maar niet zo erg dat ik niks binnen houd, erg snel moe en als ik te moe word maagzuur (heb ik ook echt nooit), ik word sinds 3 nachten wakker rond 4 uur omdat ik naar de wc moet, opvliegers en schitterende duidelijke aders op m'n borsten Opzich allemaal te herleiden naar zwanger kunnen zijn maar: 1. het kan ook ergens anders aan liggen 2. het zegt niets want voor hetzelfde geldt was er wel een innestelling maar deelt het verder niet door 3. ik werd vannacht weer wakker voor het plas ritueel haha, was lekker misselijk en toen dacht ik, leuk al die dingen die er mee te maken KUNNEN hebben, maar maak jezelf nou niet gek want dan is de teleurstelling straks weer zo super groot. Aan de ene kant wil je er op hopen maar je durft het niet. Zucht...
Zal ik je mijn pre NOD lijstje geven: - opvliegers -gevoelige eierstokken -wakker tussen 4 en 6, warm en met een versnelde hartslag - adres op de borsten -licht gevoelige borsten -rugpijn, soms bijna als een soort wee-gevoel - bij vlagen misselijk, 1x maagzuur. - emotioneel over de gekste dingen. - gloeiwangen Ik heb dat normaal nooit. Ik wilde mezelf ook niet gek maken. De vorige TP's voelde ik ook vanalles. Dat draaide op niets uit. Voor mij was de grootste indicatie de rugpijn. Dat was namelijk precies op de plek waar ik de vorige zwangerschap ook zo'n last van had (alleen pas later in de zw). Het is moeilijk om je niet gek te laten maken, maar ik kan je vertellen dat we de laatste test (zaterdag) om 5:30 hebben uitgevoerd. Zelfs mijn man lag er wakker van. We hadden eigenlijk afgesproken die test vandaag te doen. Ik ben ook nog steeds heel erg bang om een miskraam te krijgen. Nu moet ik me daarom niet gek laten maken. Het blijft gewoon zo spannend!
In ieder geval veel overeenkomsten hahaha. Ik was de meest charmate vergeten btw, boeren als een bouwvakker whahahah. Nou, ik heb 3 vmk'en gehad, de langst lopende heeft tussen de 10 en 12 weken geduurd. Toen had ik dezelfde kwaaltjes. Vorige tp wel opgezette buik maar dat was 't. Maar wil je nog een keer testen? Ik mag oorspronkelijk pas woensdag volgende week maar vrees dat ik zondag al een poging waag.
Dat je uitgerekend de belangrijkste bent vergeten te melden Het ziet er dus wel hoopvol uit. Jeetje, 3 vmk's. Dat is heel heftig. Ik heb er nog nooit 1 gehad, maar uiteraard is het wel mijn angst. Ik probeer nu ook maar gewoon te genieten, dat heeft het kleine beebje ook wel verdiend. Ik ben ook nog een symptoom vergeten, eigenlijk voor ons de belangrijkste bevestiging: Mimi, onze kat. Die is normaal alleen dikke vriendjes met mijn man. In de vorige zw had ze vlak na de innesteling ineens interesse in mijn schoot. Ze gaf zelfs mijn man's badjas er voor op. Toen mijn dochter begon te bewegen in mijn buik was het over. Na de geboorte werd ik genegeerd. Tot na deze innesteling. Daar kwam ze weer Nog voor we getest hadden, zeiden we al tegen elkaar, zou het raak zijn??? Elke avond is weer spannend welke schoot Mimi kiest... Jij kunt je dus ook niet inhouden met testen Hahaha, nou ik ook niet. Had je nog hormonale ondersteuning bij je TP? Ik hoop wel zo verschrikkelijk dat je ook positief test! Ik heb geen test meer gedaan. Heb nog steeds symptomen die wijzen erop dat alles goed is. Ik ga maar gewoon genieten.
Je hebt echt groot gelijk, je moet er ook echt van genieten!!! Een beter gevoel is er toch eigenlijk niet? En dat je kat nog maar vele avonden (tot het schoppen begint) gezellig jouw schoot opzoekt hihi. Ik heb 3 aangetoonde vmk'en, gelukkig kunnen ze geen enkele oorzaak vinden wat inhoud dat het gewoon mogelijk moet zijn een doorgaande zwangerschap te kunnen hebben. Ik ben er 2x echt kapot van geweest. Zo blij met een positieve test maar ook een onbestemd gevoel dat het niet zo kloppen en dan gelijk hebben. De eerste x is als een soort onwerkelijkheid aan me voorbij getrokken. Had toen ook zoiets van ach, het was nog eigenlijk niets. Ik heb op Pregnyl na geen hormonen gebruikt tijdens deze tp. Ook geen utro (gelukkig hahaha). Nou, lekker door genieten jij he!
Hier alles nog prima. Wel nog steeds een zeurend gevoel in mijn onderrug. Verder eigenlijk niet al te veel ongemakken. Oh jawel: verkouden tot en met! Eerst sliep ik niet door de zenuwen en hormonen en nu hoest ik mezelf wakker. Heb gisteren maar een afspraak gemaakt voor de 1e echo en intake. Kan uiteraard niet wachten tot die tijd. Dan valt er hopelijk weer een stukje spanning weg. Hoe is het met jou Jordan? Heb je het gevoel dat het wel eens raak kan zijn? Ik vind het heel spannend! Ik duim heel erg hard voor je. Nog last van gekke dingen?
Verkouden en rugpijn hoor ik vaker van zwangere vriendinnen (en zusje die al 4 kids heeft hihi) dus het zal er bij horen maar wel balen dat het je nachtrust verstoord. En 8-4 echo zie ik! Zo spannend maar ook heel leuk je kindje te gaan horen Mijn gevoel wisselt maar dat komt denk ik ook doordat ik bang ben mezelf te blij te maken. Mijn buik zwelt nog steeds op, zeker einde van de dag en ik ben zo moe! Maar ja, het kan van alles zijn. Ene moment denk ik....Ik ben zwanger. Ander moment denk ik...Ik ben niet zwanger. Hihi. Het is ook vooral dat ik me niet kan voorstellen dat het zo zou zijn. Dus ja, we wachten nog rustig (ahem) af hahaha. Ik hou je op de hoogte!!
Killing he, die wachtweken. De eerste week gaat nog, maar de laatste week is echt niet grappig meer. Mijn 1e positieve test was op WD 7. Dat is best wel erg vroeg denk ik. Helemaal omdat er voor de NOD nog zoveel mis kan gaan. Toch is het ook fijn om te weten dat de kwaaltjes toch ergens vandaan kwamen. Ga je er morgen al een testje aan wagen? Ik ben heel erg benieuwd! Hier alles nog rustig gelukkig.