Cryo ontdooiing - duimen jullie?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Zuske, 22 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Hey Roosje, even kort berichtje want wil nog proberen te slapen (gaaaap hihi). Net getest, kruidvat 2 voor 5. Die blijven bij mij altijd spierwit bij negatief, zelfs geen inloop streepje. Ik netjes 5 min wachten en had eigenlijk besloten dat ie negatief was toen ik een meeeeega vaag 2e roze lijntje dacht te zien. Dus goed in het licht en jawel, een tuur streepje. Het zegt nog niets maar ik hoop dat ie woensdag duidelijker is ipv weg dus ik hou nog hoop, helaas weet ik momenteel nog niks hahaha.

2. Roos25

Roos25 Niet meer actief

Je maakt het spannend!!! Oh oh oh wat zou het gaaf zijn!! Nog ff volhouden tot NOD en dan zien we graag een knaltest!
    Bij de Kruidvat maken ze het spannend. Die oude testen kregen veel sneller streepjes (2 jaar geleden). Wij hebben 2x een hartverzakking gehad dat er pas na 4 min een streep op kwam zetten. Wij hadden ze ook al bijna aan de kant gegooid, zo van shit, toch ongi. Je moet bij deze testen echt pas op de 5 min het resultaat aflezen.

Ik hoop dat je nog een beetje hebt kunnen slapen. Ik moest werken, dus alweer fris en fruitig al lang op :)

3. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Helaas niet meer geslapen maar filmpje gekeken en vanmiddag 2 uur gelopen samen. Was ff lekker. :) Werk je in de zorg? Knap hoor vroeg er uit. Ik heb al ruzie met mezelf als ik er voor 7 uur uit moet en 7 uur is eigenlijk al te vroeg hahaha. Ja echt pfff....spannend. Ik heb nog 2 testen dus misschien morgen testen maar. Fototje staat trouwens in mijn album, kun je mee turen als je zin hebt ;) Zit de kat nog steeds bij je?

4. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Vanmorgen weer getest en ook al leek het streepje een mini fractie duidelijker, het was nog steeds staren, dus echt niet dat het er uit springt van wauauauw positief. Had vanmorgen ook weinig tijd dus ik heb de foto maar gelaten :) Dus nu ga ik pas wo. testen.... weet nog niks nu hihi. Normaal blijven die testen trouwens wel spierwit, zelfs geen voorgedrukt iets te zien dus wat dat betreft denk ik wel dat er hcg is, de vraag is, neemt het toe of af.

5. Roos25

Roos25 Niet meer actief

Met de laptop onder de arm ben ik richting tuindeuren gelopen. Daar heb ik, in het licht, inderdaad een lichte streep ondekt :) Dat hij vandaag niet heel veel duidelijk is, kan natuurlijk. Je HCG verdubbelt geloof ik pas na 48 uur ofzo. Inderdaad, woensdag weer proberen en hopen dat ie duidelijker is. Je weet gewoon nu nog niets, alleen positieve moed houden!

Ja, ik werk in de zorg. Ik ben het wel gewend om vroeg op te staan. Sinds we een dochter hebben, kan ik ook veel beter tegen slaapgebrek. In het begin was dat zo verschrikkelijk wennen. Ik was ook wel een uitslaper. Dat is nu al heeeeeeeeeeeeel lang geleden. Ach als ze puber is, kunnen wij ook weer uitslapen ;)

6. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Hahahaha, er zijn weekends waar ik heel vroeg klaarwakker ben maar ook waar we allebei gewoon tot 12 uur in de middag pas wakker worden hihi. Heerlijk. Ik hou van slapen. Ben niet lui maar slapen is gewoon heerlijk. Ben nu wel ontiegelijk moe dus goed excuus om er vroeg in te springen ;) Vriendin van mij werkt ook in de zorg. Heeft nu alleen nog dagdiensten maar had ook een tijd de nachten en mijn nicht zit op de ambulance dus ook ploegendienst en die is er ook helemaal aan gewend. Ja dat hcg dat maar eens in de 48 uur stijgt...ik had graag een mooie streep gezien hahaha. Maar ja, ik wacht tot wo. en wie weet ben ik morgen al ongesteld ;)

7. BlackBarbie

BlackBarbie Actief lid

21 jan 2013
    101
    0
    0
    Hallo @ alle dames,
    Mag ik hier met jullie mee kletsen ...
    Ik ben weer terug na een miskraam die ik in febr. Doorgemaakt hebt.
    Aanstaande vrijdag 22 mrt. Is mijn 1ste cryo terugplaatsing
    deze is in mijn eigen cyclus zonder medicatie.
    Vandaag ben ik geweest voor een follikelecho...
    waarbij ik ook bloed moest laten afnemen.
    Ik ben vanmiddag hierover opgebeld en er word aanstaande
    vrijdag al een embryo ontdooit waardoor ik 's middags
    al een terugplaatsing zal krijgen.

Iemand wat adviezen voor me???

Blackbarbie-25 jaar-1ste IVF-poging - 1ste kindje.
    * 7 febr. 2013 - miskraam gehad.
    *18 mrt. 2013 - 10e cyclusdag - Follikelecho.
    *22 mrt. 2013 - 14e cyclusdag - Cryo ontdooiing & terugplaatsing.

8. Roos25

Roos25 Niet meer actief

Hoi BlackBarbie,

welkom en natuurlijk mag je meekletsen. Gezellig! Wat ontzettend jammer dat je een MK hebt gehad en de rest van je geschiedenis.
    Ik heb mijn cryo TP's allemaal in eigen cyclus gedaan. Ik moest thuis met ovutesten mijn ovulatie opzoeken en dan doorbellen naar Dusseldorf. Na de TP ging alles helemaal op de natuurlijke manier. Echt advies heb ik niet. Het zijn gewoon 2 wachtweken, zoals ook met hormonen. Afleiding zoeken misschien. Spannend dat je vrijdag je cryo mag ophalen!

9. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Hi Blackbarbie, gezellig :) wat rot van de mk! En spannend dat je nu voor een cryo gaat! Ik heb ook cryo tp in mijn eigen cyclus en net als Roos moest ik me t ovulatietesten aan de gang alleen bij mij werkten ze niet. Daardoor 2x eisprong gemist maarrrr ik zit gewoon raar in mekaar dus sta daar vooral niet bij stil hè hihi. Het enige advies dat ik je kan geven is gezond leven en rustig aan. Geen stress :) succes.

Ik heb vanavond toch nog even een foto van de geste vanmorgen gemaakt, ik en mijn man als bewijsstuk A waren het er over eens dat hij niet was veranderd sinds vanmorgen dus hieronder de foto. Ietsje donkerder dus maar we zijn er nog niet, woensdag afwachten...zucht ;)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      6,3 KB
      Weergaven:
      60
  10. Roos25

Roos25 Niet meer actief

Hij is zeker ietsje donkerder! Spannend, morgen weer een test! Duurt lang he. Wachten...Wie heeft dat bedacht. Ik moet nu wachten tot 8 april. Duurt ook lang. Mimi ligt nog steeds bij mij op schoot. Ze kan niet wachten tot ik 's avonds ga zitten. De vermoeidheid begint nu ook te komen. Ik val nu al een paar dagen in slaap op de bank 's avonds, terwijl we een hele spannende serie kijken. Verder gelukkig niet misselijk. Hoe voel jij je?

11. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Beter te zien he, yeeey. Maar morgen D-day! ;) Wel heel goed dat Mimi nog steeds jou opzoekt en tijdelijk je man links laat liggen wat voor hem ook wel weer sneu is, hij zal d'r missen haha. Oh en dat wachten he. Maar jij hebt 29-3 je echo toch al? Of 8 april? Dat vermoeide is vervelend. Ik heb daar de laatste week vooral echt extreem veel last van. Om 8 uur stort ik in en als ik om 10 uur niet op bed lig heb ik de volgende dag geen leven terwijl ik er normaal gerust pas half 12 of half 1 in lig. Vandaag wat misselijk maar kan ook van vermoeiheid komen omdat ik vannacht geen oog dicht deed omdat er iemand in het huis van de buurvrouw leek te zijn terwijl zij er zelf niet was. Geen braakschade maar ik was klaarwakker hihi. Verder voel ik me wel ok. Voor jou nog even spannende dagen nu tot de echo, maar wel leuk vooruitzicht! :)

12. Roos25

Roos25 Niet meer actief

Nou, ik heb mijn echo inderdaad eerder dan gepland :) Ik blij :) :)
    Ik was vergeten dat ik nog naar Dusseldorf moest bellen om het resultaat door te bellen. Dat heb ik net gedaan. De Mw aldaar vertelde dat ik bij de gyn onder behandeling moet blijven en dat ze met 6 a 7 weken een echo willen vanwege de hartactie. Die moet ik dan ook weer doorbellen. Dat was de vorige keer niet zo, dus ik had al mooi een afspraak gemaakt bij de vk.
    Heb dus net een afspraak gemaakt bij de gyn hier en kan dus de 29e al terecht!

Lastig he, dat slechte slapen...Ik heb vannacht voor het eerst in weken weer goed geslapen. Alleen droom ik nog zo raar. DOe het rustig aan! En ik duim verschrikkelijk voor morgen!

13. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Oooh je hebt de afspraak pas net op de 29ste gezet? Wat goed!!! Nog maar 10 dagen dus. Ik ben wel heel benieuwd hoor maar als ik het zo hoor dan moet het wel goed zitten. :)
    Ik heb deze tp echt bewust super relaxed gedaan. Mijn man is van het stressen en ik totaal niet maar hij is er veel last van heeft wil ik er nog wel eens in mee gaan qua gevoel. De afgelopen 2 weken is het me bijzonder goed gelukt om het ene oor in andere oor uit aan te houden. Heb gewoon met hem gepraat enzo maar niet mijn probleem van gemaakt (juk, dat klinkt onaardig maar zo is het niet hoor hihi) en ik ben mega kalm, dat vind ik wel lekker eigenlijk. Alleen dat moe zijn is inderdaad minder, 's avonds kun je me opvegen! :)

14. BlackBarbie

BlackBarbie Actief lid

21 jan 2013
    101
    0
    0
    Bedankt Roos & Jordan,
    Trouwens wat raar dat jullie zelf met ovulatietesten het in de gaten moesten houden. Ik zou steeds terug moeten voor follikelecho's en bloedafnames
    Maar gelukkig was dat niet nodig.. bij de eerste echo en bloedonderzoek werd er al een TP gepland.

En wat spannend allemaal voor jullie zeg!

Blackbarbie-25 jaar-1ste IVF-poging - 1ste kindje.
    2013 - 7 febr. miskraam gehad.
    *18 mrt. 2013 - 10e cyclusdag - Follikelecho.
    *22 mrt. 2013 - 14e cyclusdag - 1e Cryo ontdooiing & terugplaatsing.

15. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Blackbarbie, naast testen kreeg ik ook vanaf dag 10 in mijn eigen cyclus om de 2 dagen een echo. Geen bloed prikken...gelukkig :) De testen waren als extra ondersteuning maar voor mij geen succes.

16. Roos25

Roos25 Niet meer actief

Ik heb helemaal geen ondersteunende echo's gehad. Echt puur en alleen ovutesten. Ik moet zeggen, dat leverde ook wel stress op hoor. Deze TP wist ik zeker dat ik een positieve ovutest had. Ook mijn man was er heilig van overtuigd. Ik heb naar DD gebeld en we kregen een afspraak voor de TP. Nu voel ik mijn eisprong altijd en dat was ruim 2 dagen na de positieve ovutest. Ik dacht dat we dus veel te vroeg een TP zouden hebben. We hebben het maar door laten gaan en gelukkig kwam het goed. Er staat in de gebruiksaanwijzing van de testen dat er een ovulatie optreedt, binnen 24 tot 48 uur. Ik zat al over de 48 uur. In die zin is het wel beter dat je ondersteuning hebt met echo's. Dan weet je zeker dat je goed zit.

17. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Lijkt me ook wel stressy idd om op de testen af te gaan. Gelukkig is het goed gekomen. Ik vind de echo's prettig maar ook veel druk leggen op je leven. Moest steeds 2 uur van mijn werk weg voor de echo's, soms 3 x in een week. Best heavy. Maar ja voor mij het meest veilig :)

18. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    ....Helaas :( Ongesteld en negatieve test.

19. Roos25

Roos25 Niet meer actief

NEEEEEEEEEEE!!! Wat ontzettend verdrietig! Waarschijnlijk wel een innesteling geweest, maar niet doorgezet dus. Ik was al een paar keer wezen kijken of je een berichtje had geplaatst. Ik had zo gehoopt dat het goed was gegaan.
    Je krijgt een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele dikke knuffel.

20. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Dank je wel :) Ik heb dit al vaker gehad. Dat ik positief testte en het dan niet doorzette. Ik vraag me af of het met autoimmuun te maken kan hebben dus dat wil ik nu laten uitzoeken. Volgende week vrijdag weer de eerste echo voor een nwe. cryo tp.

Deel Deze Pagina