@ jordan - hoest gegaan met de ontdooiing en de tp meit? @ roos - wat leuk meitt gefeliciteerd !!! @ de rest van de dames - wat is ut hier rustig...de laatste tijd, gaat alles wel goed met iedereen???? Ik zit zelf op mijn 10e wachtdag en kan egt niet meer wachten ! Bij mijn 1ste tp, testen ik op dag 7 negatief en op dag 12 positief. Helaas kreeg ik op dag 14 een vroege mk. Wat is nou eigelijk het verschil met een gewone tp en een cryp tp?? Ik mag nu al testen va. Dag 12 terwijl ik bij de 1ste x pas op dag 14 mocht testen?? Ik wil zo graag testen maar ben zoo bang dat ik mezelf weer false hoop geef net zoals de laatste x !!! Hebben jullie advies voor mij??? Lees zovaak dat mensen gewoon testen op dag 10 en dit positief is en blijft???? Blackbarbie-25 jaar-1ste IVF-poging - 1ste kindje. ______________________________________________ 2009 - BBZ - 11 weken - Rechter-eileider. 2010 - BBZ - 9 weken - Rechter-eileider verwijderd. 2012 - 1ste IVF-behandeling (start 27 dec.2012). 2013 - 7 febr. Vroege MK gehad. *18 mrt. 2013 - 10e cyclusdag - Follikelecho. *22 mrt. 2013 - 14e cyclusdag - 10-cellige cryo TP. *03 april 2013 - 26e cyclusdag - Zwangerschapstest.
@Blackbarbie: Dank je wel. Hier nog steeds alles goed. Ik mocht met de cryo's officieel ook pas na 2 weken testen. Ik weet eerlijk gezegd niet waar het verschil vandaan komt, maar er zijn vast anderen die het weten Ik heb ooit maar 1x een verse embryo teruggekregen en dat was in 2010. Ik weet niet meer wanneer ik toen kon testen. Ook omdat ik die datum ruimschoots niet gehaald heb. Deze ronde heb ik op dag 7 al positief getest, maar dan kan het nog alle kanten op. De vorige TP's heb ik nooit positief getest. Ik hoop voor je dat je ook een mooie test zult hebben!
Hi meiden. Leuk weekend gehad? Blackbarbie, ik heb donderdag tp dus krijg do. ochtend te horen hoe het ontdooien is gegaan. Hou jij het nog uit met wachten? Morgen mag je toch testen nu? Ik weet ook niet wat het verschil is. Ik mocht idd op dag 12 met vers testen en op dag 14 met cryo. Succes nog laatste dagje en ben benieuwd morgen naar de uitslag Roos, jullie extra lekker weekend gehad? Ik heb vrijdag Pregnyl geprikt en zonder gedoe, binnen een minuut was ik klaar waar ik normaal een kwartier over zit te klooien hahaha. Dus was best trots op mij
@ jordan - ow ok nog ff 2 dgn. wachten komt goed. ik kon het natuurlijk niet laten en ik moest en zou een test doen op dag 10. helaas was deze negatief ... khad vanavond ook na het plassen ineens was slijmerig licht bloed verlies ( heel weinig). zo begon mijn laatste menstruatie ook, dus ik ben bang dat ik niet zwanger ben en dus al over een paar dgn me menstruatie verwacht helaas ik wacht daarom dus ook ff met testen weer!!! voor het geval het een innestelbloeding is waardoor het zwangerschaps hormoon waarschijnlijk nog veelste laag is... en anders zal ik al gauw mijn menstruatie krijgen!! Blackbarbie-25 jaar-1ste IVF-poging - 1ste kindje. _____________________________________________ 2009 - BBZ - 11 weken - Rechter-eileider. 2010 - BBZ - 9 weken - Rechter-eileider verwijderd. 2012 - 1ste IVF-behandeling (start 27 dec.2012). 2013 - 7 febr. Vroege MK gehad. *18 mrt. 2013 - 10e cyclusdag - Follikelecho. *22 mrt. 2013 - 14e cyclusdag - 10-cellige cryo TP. *01 april 2013 - 10 dgn. na de tp - Negatief getest met clear blue digital. *03 april 2013 - 26e cyclusdag - Zwangerschapstest.
Blackbarbie, balen zeg! Ik hoop dat het toch een innestelling is maar wel goed dat je even wacht met testen nu. Wanneer ga je nu opnieuw?
@ Blackbarbie: balen dat je nog geen zekerheid hebt. Ik hoop ook dat het nog iets van een innestelingsbloeding is geweest en geen voorbode voor. Wanneer ga je testen? @ Jordan: morgen TP toch? Dan breken er weer spannende tijden aan. Ik hoop echt op groot succes! Ik duim verschrikkelijk mee! Hier alles nog goed. Naja, best veel last van mn darmen. Ik loop met een heel erg opgeblazen buik rond. Voelt niet zo fijn. Gaat vanzelf wel weer over. Ik kon mijn broek niet meer zo goed dicht krijgen. Nu al...
Roos, oh dat opgeblazen gevoel hoor ik ook van veel zwangere vriendinnen, collega's en van m'n zusje, dat wordt later ook weer minder maar komt toch door je darmen die verplaatsen? En verder ook last van maagzuur enzo of valt dat wel mee? Blackbarbie heeft het nog niet doorgezet? Ik ben daarnet gebeld met de mededeling dat er weer 1 is ontdooit en dat die helemaal ok is. Dus nu nog 1 in de vriezer. Vanmiddag krijg ik tp en gaan we weer gezellig wachten
Embryo zit er weer. Vorige tp was het een 8 cellige, deze was gisteren 12 cellig envandaag niet eens meer te tellen onder de microscoop en ik geloof dat dát wel goed is
Jordaaaaaaaaaaan!!! Wat een goed nieuws! Dat is een mooie emmy En dit is gewoon een hele mooie plakbeeb. Ik ga heel hard duimen en de 15e heb jij ook een mooie positieve test en een plakker. Voel jij je na de TP ook altijd een beetje plechtig? Hahaha, ik wel Volgensmij komt het dat mijn darmen lui zijn geworden. De activiteit is een stuk lager als normaal. Ook moet er ruimte gemaakt worden. De vorige keer moest ik met 12 weken al andere broeken aan. Nu heb ik maar even een wat ruimere broek uit de kast gepakt. Misschien komt het stiekem ook van het meer trek hebben en dus ook meer eten als normaal...Ik probeer me in te houden, maar als ik niet eet, gaat mn maag op de hobbel. Van maagzuur heb ik geen last gelukkig. Wel van vermoeidheid. Ik ben 's middags echt een dweil. Gelukkig slaapt mijn dochter tussen de middag nog, dus ik kan ook even relaxen. Ik doe een proost (met thee) op jullie emmy!
Rooooooos hihi. Ja hè. Ben ook echt happy happy joy joy ermee. En ik heb al meteen na de tp dat ik altijd denk...zo, nu is het jij en ik ukkie, wij gaan dit samen wel toch? En dat ik in mezelf denk 'blijf je bij mij? Ik ben best leuk hoor!' Hahaha. Nou ja, je kan er maar mee bezig zijn toch? Het klompje cellen heeft nog geen idee maar wie weet voelt het dat het welkom is hahahaha. Kun je geen kleine beetjes eten? Of doe je dat al? Vermoeidheid is vervelend hè. Wel lekker dat je nog kunt slapen. En dat je wijde broeken in je kast hebt liggen is ook wel lekker nu. Doe lekker rustig aan hè. Over 2 weken weer een echo!!!! Leuk
Wat goed dat je zo lekker positief bent. Ik denk dat je lichaam zich ook beter voelt als je zelf ontspannen bent. Dat kan het innestelingsproces alleen maar ten goede komen. Ik vind het echt fijn voor jullie, dat het ene toppertje is. Dat heeft toch de meeste kans. Ik heb net heerlijk gewinkeld en heb een hele leuke positiebroek gescoord. Hij was in de aanbieding, dus ik heb hem maar meegenomen. Ook heb ik een mooie jurk gekocht. Moet toch iets hebben voor als het ooit nog eens wat warmer gaat worden... Het gekke is, dat ik last heb van avond/nachtmisselijkheid. Gisteravond lag ik net in bed en toen kwam het opzetten. Ik had geen zin meer om uit bed te gaan, maar ik had zo een boterham kunnen eten. Ik denk dat ik nu maar soepstengels mee naar boven ga nemen. Misschien helt het iets. Ach ja, inderdaad, steeds een beetje is misschien een goede tip. Ik zal straks ook eens even een lading sultana's kopen. Ik kan de hele dag wel aan eten denken...Vooral dingen die je beter niet te veel kunt eten. Ik ga nooit naar de Mc, maar nu zou ik er zo heen kunnen fietsen. Ga ik niet aan toegeven hoor Hormonen doen rare dingen met je. Fijn weekend alvast en klets een bult positieve dingetjes tegen je ieniemienie!
Dus jij bent lekker aan de shop geweest? Leuk En inderdaad, jurkje is heerlijk voor de zomer en nu misschien met een legging? Wel balen van die avondmisselijkheid. Waarschijnlijk omdat je ligt. En tussendoortjes helpt wel hoor. 6 kleinere maaltijden per dag. Hou je hongergevoel en gewicht redelijk mee onder controle Ik ben van nature sowieso wel positief/happy figuur, gisteravond had mijn man alleen weer wat onenigheid met zijn ouders en daar krijg ik wel de zenuwen van dus daar had ik stevig de pest in. Ik wil relaxed zijn en dan gebeuren dat soort dingen precies nu. Inmiddels ben ik alweer aardig zen alleen gister was ik het echt een uur flink zat Bijna weekend, plannen? Blackbarbie hoe gaat het met je?
Stress is beter te vermijden, alleen soms ontkom je er niet aan helaas. Heb je een leuk weekend gehad? Genoten van de zon? Dat doet ook altijd goed. Wij hebben zondag gezwommen met mijn zusje, zwager en de kids. gezelligheid alom. ' s Middags heb ik heerlijk in de tuin gezeten. Kortom relaxed dus. Gisteravond was ik helemaal kapot. Hoe gaat het met je embryo? Voel je al iets aan innesteldrang? Oh ik hoop het zo!!!
Hoi hoi! Ja stress is er soms gewoon echt. Helaas. Maar goed, beperken is beter dan helemaal niks doen toch haha. Je weekend klinkt heerlijk. Wij hebben zaterdag weer gelopen in het bos (ouwe lui hahaha) maar dat was wel lekker en gisteren had ik een high tea. Ben daar niet zo goed in dat soort dingen als high tea, cup-cakes enzo maar het is me aardig gelukt hahaha. Ik heb een beetje hetzelfde verloop als vorige maand. Sinds vrijdag steken links en vooral rechts onder in mijn buik en hoofdpijn. Verder ben ik ontiegelijk moe, echt niet normaal en was ik vanmorgen misselijk tot een uurtje of 11 en nu nog wat vlagen. Vrijdagavond had ik trouwens een mood swing. Heb ik echt nooit maar Facebook deed het niet (ja echt, ik werd boos om Facebook hahaha) en ik werd me toch een partijtje woest. Ghehe. M'n man begreep er niks van, en ik zelf ook niet maar goed, het moest er uit kennelijk. Het is nu allemaal nog weinig zeggend maar vorige maand ging het ook zo dus wat dat betreft kan het een goed teken zijn Trek jij het allemaal nog met de vermoeiheid?
En hoe gaat het vandaag Jordan? Nog steeds symptomen die de goede kant op gaan? Hmm, boos worden op Facebook, moet niet gekker worden inderdaad Ik had het toen ook, dat ik ineens boos werd op mn werk. Ik ben nooit boos, dus dat was voor mij wel een teken dat mijn hormonen op de hobbel waren. Rare dingen toch, hormonen. Dochterlief is aan het rommelen deze week. Ze wilde vannacht niet meer in eigen bedje. Dus papa en mama maar een stukje opschuiven en ze heeft heerlijk tussen ons in geslapen. Zelf slaap ik dan wel slechter. Dus de vermoeidheid blijft helaas. Ook toenemend misselijk 's avonds en 's nachts. Naja, hopen dat het over een paar weken weer af zal nemen. Verder gaat het goed en dat is het belangrijkste. Wanneer ga je testen voor de 1e keer? Ik neem aan dat je niet keurig wacht tot de officiele testdag?
Hoihoi! Voelt jullie kleine meid/grote zus aan dat er veranderingen zijn denk je? Wel rot dat je jezelf zo voelt maar ik hoop ook voor je dat het snel afneemt! Hier nog steeds goede symptomen! Wat misselijk en net een bloedneus. Dat heb ik nooit verder dus ja, het zou zomaar een kwaaltje kúnnen zijn! Wat wel raar is trouwens is dat ik altijd dacht dat ons eerste (en wellicht misschien meteen laatste als het tegenzit hihi) kindje, mocht het er ooit komen een meisje zou zijn. Nu denk ik steeds, als ik zwanger ben dan is dit een jongen. Klinkt denk ik alsof ik compleet ben doorgeslagen whahaha, maar goed Ik ga maandagochtend testen. Dat is dag 11 na tp en dan mag ik testen van MCK en woensdag is mijn NOD dus 2 dagen voor NOD. Vind het wel eng maar ik wil ook niet wachten haha.
Zo te lezen gaan de symptomen de goede kant op! Houden zo! Nog wat nieuws bijgekomen? Is je jongetjesgevoel sterker geworden? We gaan ontzettend hopen dat dit jongetje mooi blijft plakken! Mocht het later een meisje worden, ook niet erg, toch Ik heb bij mijn dochter ook gedacht dat het een jongetje zou zijn, dat bleek bij de 20 weken echo niet zo Nu heb ik weer het idee dat het een jongetje is. Ben anders zwanger nu. Niet dat het me uitmaakt hoor. We zullen zien bij de 20 weken echo. Dochterlief wordt volgende week 2 en zit volgensmij in de "ik ben 2 en ik zeg nee -fase". Ze voelt vast dat er iets gaande is, waar ze dankbaar gebruik van maakt. Het is weer even wennen, want normaal is ze heel makkelijk. Nou ja, ik hoop nu alleen met al mijn duimen dat ze haar middagslaap er niet afgooit...Die heb ik ook nodig. Gisteren huilde ze om alles, niets was goed. Ik had last van mijn hormonen, dus gingen we samen huilen. Mijn man moest wel lachen toen hij thuis kwam. Twee meiden huilen op de bank. Vandaag ging het alweer een stuk beter gelukkig.
Aah samen huilen klinkt heel zielig maar ook heel lief! Ja ik ben 2 dus ik zeg nee. Dat ken ik nog van de oudste van mijn zusje. Die wordt nu bijna 5 maar toen wilde ik er soms zelfs mee gooien hoe gek ik ook op haar ben, hahaha. Er is hier verder weinig bij gekomen behalve dat ik vannacht om half 2 wakker werd, ik had gedroomd en moest weer plassen maar dacht, echt niet! Te moe. Maar dat gevecht ging ik niet winnen dus tien voor 2 toch maar gaan, half slaapdronken tot ik weer in bed lag.... Klaarwakker. Hyper. Om half 4 zijn we samen comedy central gaan kijken, flink gelachen dat wel maar leuk is anders hahahaha. Half 5 opnieuw geprobeerd en uiteindelijk in slaap gevallen, om 10 voor 7 ging de wekker dus nu gaar maar 's nachts klaarwakker zijn schijnt er ook bij te horen heb ik me laten vertellen. Het klinkt misschien heel raar maar normaal voel ik het wel als ik zwanger ben maar dan twijfel ik enorm of het wel goed gaat komen. Nu voel ik me goed zwanger ofzo. Ik ben er vrij rustig over en geloof wel dat het goed kan komen en nog steeds dat het een jongen gaat zijn haha. Helemaal gestoord om zo vroeg al zo te denken en ook doodeng want als het niet zo is dat ik zwanger ben zal het nog vervelender zijn maar positiviteit kan ook geen kwaad
Gisteren had ik echt zin om haar even naar mijn man z'n werk te brengen. Hup en de lift, op het knopje van de juiste verdieping en dat redt hij zich er maar mee. Hij belde op en wilde speciaal eerder naar huis komen. Lieve man heb ik Hoefde niet, tv doet soms ook wonderen. Nou ik kan je vertellen, dan ik vanaf de innesteling elke morgen om half 4 wakker was. Deels spanning maar ook de hormonen. Ik herkende het van de vorige keer. In de 5e zw-week ging dat beter. Nu heb ik het soms nog, maar ook door het toiletgevecht. Heb die blauwe flessen ook nog staan, maar soms waag ik me er niet aan. Ik moet dan het licht aandoen en in het kannetje plassen en die overgieten in de fles . In de donker is dat een zeer riskante onderneming. Teveel licht, betekent ook te wakker worden. Wel leuk dat jullie samen dan tv gaan kijken. Mijn man ronkt gewoon verder. Behalve de nacht van de laatste test, toen was hij ook verschrikkelijk zenuwachtig! Sommige vrouwen weten gewoon dat ze zwanger zijn. Ik denk dat wij, MMM-meiden, extra opletten wat er allemaal gebeurt in je lijf. Helemaal om de je de vorige ronde ook een positieve test hebt gehad, weet je een beetje wat je kan verwachten. Ik zou denk ik ook voor de positiviteit gaan en jezelf een extra handje helpen door in je hoofd alvast de zwanger-modus aan te zetten.
Morning! Hihi, in de lift, op het knopje van de juiste etage zoeken, ik zie het helemaal voor me. Dag lieverd, fijne middag....doei!!! Wel heel lief dat je man eerder thuis kwam er voor! Doet je goed toch? Vannacht heb ik doorgeslapen maar gisteravond...sjeuzus. Ik ging pannenkoeken bakken, kan ik best goed over het algemeen maar ze wilden niet en de laatste 2 weigerden helemaal. Grrrr... Ik stond meteen weer op scherp, zwaar geïrriteerd, mijn man schrok er van hahaha. De hele avond onrustig dus mijn man zei, ok we gaan nu nog ff naar buiten stukkie lopen dan gaat die onrust er misschien uit. En dat hielp wel wat. Vanmorgen werd ik een stuk vrolijker wakker. Ik zat nog te twijfelen om te testen en heb me ingehouden hahaha. De mijne negeert mijn gedraai in eerste instantie ook maar wordt dan toch wakker en doet gezellig met me mee. Wel leuk die nachtelijke gezelligheid dat wel. Heb je leuke weekend plannen? Sowieso lekker genieten van het weer toch? En hoe gaat het met je misselijkheid?