Cryo ontdooiing - duimen jullie?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Zuske, 22 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    Kan ik hier aansluiten. As zondag hopelijk tp. Mist deze goed ontdooit. Tis onze enige cryo van ivf behandeling dec 2010. Toen deze mislukt was bleek ik jan. 2011 spontaan zwanger. Onze dochter is nu 18 mnd geweest en we wilde de cryo toch een kans geven.
    Afgelopen maandag 22 apr pregnyl 500 gezet en dus hopelijk zondag tp. Geen idee wat mijn kansen zijn, vind het echt enorm spannend!

2. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Hi Dancer, tuurlijk. Gezellig. Spannend joh, zondag! Krijg je zondag dan ook het telefoontje of de cryo goed is otdooit? Het kan alle kanten op maar ik had 3 cryo's en daarvan zijn er tot nu toe al 2 helemaal goed ontdooit en de 3e ligt nog te wachten ;)
    Ik hoop dat het goed gaat bij jullie cryotje. Ik heb morgen een echo om te kijken of ik al pregnyl kan spuiten voor de tp. Ik ga voor je duimen voor zondag!!!

3. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    Ow dus voor jouw ook spannend, jordan! En misschien ook snel een tp.

Klopt wordt zondag ochtend gebeld of de ontdooiing goed is gegaan. Dus tis nog even heel spannend. Ik probeer er zo nuchter mogelijk in te staan. Maar hoe dichter bij t komt hoe nerveuzer in ben.

Moet gelukkig morgenochtend werken, lekker mijn gedachten verzetten.

4. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Dat scheelt echt als je lekker bezig kan zijn. Hoef je er niet bij stil te staan. Helaas kan je niet anders dan afwachten. Ja, als ik morgenavond kan spuiten heb ik vrijdag 3 mei een tp... Áls de cryo goed ontdooit :)

5. Roos25

Roos25 Niet meer actief

He hallo meiden,
    gezellig Dancer! Jordan en ik hadden zo ondertussen een tea-party for 2 hier. Ik denk wel een boel meelezers, maar geen actieve schrijvers. Leuk dat jullie straks samen kunnen wachten. Dancer, wat gaaf dat jullie een spontane zwangerschap kregen in 2011! Dat was echt een verassing denk ik.

Ik heb nog geen nieuws over mijn bloed. De kennissen hebben wel het vermoeden van de 5e ziekte, dus ik ben heel erg benieuwd wat de uitslag is. Begin volgende week moet het binnen zijn. Fijn weekend!

6. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    Hoi roos, jij gefeliciteerd! Nu nog even spannend hoe het gaat aflopen met die 5de ziekte. Maar het kan natuurlijk heel goed dat je helemaal niet bent aan gestoken. Laten we daar maar op hopen, toch?

Ja, we waren zeker verrast dat we spontaan zwanger waren. Het was niet uit gesloten vanwege de slechte zwemmers van manlief, maar na 6 x iui en een ivf reken je daar helemaal niet op. We waren dol gelukkig en de zwangerschap is goed verlopen. We zijn zo enorm blij met haar.
    Nu afwachten of ze er een brusje bij krijgt. Vanwege onze leeftijd(ik dit jaar 41 en manlef 45) en mijn angst en paniek stoornis, waar ik normaal gesproken medicijne voor slik, hebben we lang moeten wikken en wegen of we de cryo wilden laten terug plaatsen.
    Maar we wisten zeker dat als we het niet zouden proberen we spijt zouden krijgen. Dus ik ben gaan afbouwen met mijn medicijnen en tot nu toe gaat het goed. Mocht ik zwanger worden hoop ik dat de hormonen me niet te veel gaan pesten en ik niet te veel last ga krijgen van paniek aanvallen.
    We zullen zien, wat er ook gebeurt ik heb er vrede mee.

7. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Succes morgen Dancer!

Roos, belangrijke uitslag voor je begin volgende week. Hopelijk alles ok!

Vanmiddag echo gehad. Morgen Pregnyl spuiten en dan zaterdag hopelijk een ontdooide cryo en dan die middag een tp. :)

8. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    En dancer? Hoe is het gegaan?

9. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    hoi dames,
    Heb al een aantal keer stiekem met jullie meegelezen (en meegeleefd), maar zou het leuk vinden om ook met jullie mee te kletsen als jullie dat goed vinden...Ook ik zit tegen het terugplaatsen van een cryo aan.
    Vanmorgen een positieve ovulatietest gehad, dus gebeld naar het ziekenhuis.
    Ik heb nog 5 cryo's allemaal in blastocyst vorm. Ze zijn op dag 5 ingevroren en worden dus ook op dag 5 teruggeplaatst. Vind het echt super spannend!!
    Aanstaande zaterdag gaan ze deze ontdooien en dan hoor ik zondagochtend of het goed is gegaan en of ik een terugplaatsing heb. Zo ja, dan heb ik die ochtend om half 11 terugplaatsing. Super spannend!

Dancer, bij jullie ook spannend! En wat geweldig dat je spontaan zwanger bent geraakt!! Hoe is het vandaag gegaan voor je?
    Jordan, had jou naam al verschillende keren langs zien komen... wat spannend jij dus as zaterdag terugplaatsing, één dagje eerder dan ik. Weet jij hoe het met je bms is? Bij mij is de laatste meting afgelopen donderdagochtend geweest... toen was het 6,... mm en daar waren ze in ons ziekenhuis al tevreden mee, het kon alleen nog maar meer groeien, maar vanaf 6 mm was al goed. Hoe is dat bij jou?

Roos, was geweldig dat je zwanger bent van een cryo terugplaatsing... ben benieuwd naar je bloeduitslag volgende week..

Nou, ik hoop dat jullie het niet vervelend vinden dat ik wat mee kom kletsen, anders moet je het zeggen he!

10. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    Helaas voor mij geen tp. De cryo heeft het ontdooien niet overleeft. Het is goed zo. We hebben er eentje rond lopen die gezond is. Dus wij zijn tevreden. Gezien mijn leeftijd willen we het niet verder proberen. De kans op een kindje met een afwijking is toch veel groter als je de 40 ben gepasseerd.
    Wil jullie allemaal suc6 wensen en hoop dat het bij jullie wel gaat lukken.

11. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Dancer, wel heel jammer, maar ook fijn dat jullie er zo nuchter in staan! Jullie alle geluk samen! :)

Hoi Fiona, natuurlijk is het niet vervelend als je mee kletst hier. Gezellig juist! :) Dit is je 1ste cryo tp toch? Ik heb dit X niet meegekeken naar de dikte van mijn bmslijmvlies maar meestal is die inderdaad ook rond de 6! Maar jij mag volgende week zondag? Lopen we aardig gelijk als alles gaat zoals het zou moeten gaan :) ik heb gister Pregnyl gespoten. Bij jou gaat het dus helemaal in je natuurlijke cyclus? Dat is wel beter.

Roos, hoe gaat het met je? Al de uitslag binnen of wordt het woensdag?

12. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    oo wat ontzettend balen dancer! Maar wel heel goed hoe positief je er tegenaan kijkt! Geniet van jullie gezinnetje samen en ik hoop dat je die positieve instelling kunt houden! Sterkte, succes maar ook, geniet samen van alles wat je hebt!

13. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    oo haha ha jordan, ja we lopen inderdaad aardig gelijk...nee ik heb geen pregnyl gespoten... alles natuurlijk... maar goed, vind ik ook wel weer spannend, want is die positieve test die ik positief vond dan wel echt positief... is mijn eisprong ook echt dinsdag zoals de mensen van het lab berekenden enzovoorts... maar goed... ik test in elk geval nog even door met mijn ovulatietestjes, dan weet ik zeker dat wanneer ik geen positieve test meer krijg, mijn eisprong is geweest... mocht dat dan niet dinsdag zijn, dan kan ik altijd nog bellen naar het ziekenhuis... de ontdooiïng is immers pas zaterdag... bij jou is het je 3e cryo uit je 1e behandeling toch? nou.. succes in elk geval alvast!

14. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    Dank je meiden.
    Wil jullie heel veel suc 6 wensen, en zal hier af en toe kijken hoe het met jullie gaat. Zal voor jullie beiden duimen dat jullie in ieder geval een tp krijgen.

15. Roos25

Roos25 Niet meer actief

@Dancer: wat ontzettend jammer voor jullie. Ik wil jullie ook alle geluk wensen. Gelukkig heb je een mooi gezinnetje. xxx

@Fiona: Welkom. Leuk dat je erbij bent. Spannend weer he. Ik heb mijn TP's ook in eigen cyclus gedaan, met alleen de stress van de ovutesten (is ie nou positief of niet...) Bij mij is het dan de laatste keer goed gekomen terwijl ik ook heel erg twijfelde. Had het gevoel dat mijn ei alsnog heel laat was en dat de cryotp te snel zou zijn. Toch is het goedgekomen. Het gaat om de dikte van het BM-slijm.

@Jordan: fijn dat je een datum hebt! Kun je weer naartoe werken. En daarna weer wachten en hopen dat het nu wel goed gaat. Ik hoop het echt zo! Ook voor Fiona!

Hier pas woensdag uitslag helaas. Kon echt niet eerder. Naja. Ook maar weer wachten. Fijne Koninginnedag morgen!

16. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    Thanks Roos! Hoop op een goede uitslag! Zal voor je duimen.

17. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Roos, jammer! Was wel lekker geweest om dat meer zekerheid over te hebben. Weet je tenminste waar je aan toe bent. Ook veel plezier morgen.

Dancer, dank je wel. En meelezen en meepraten kan altijd natuurlijk mocht je daar eens zin in hebben :)

Fiona, ik heb laatst testen gekocht met een smiley ipv streepjes. Die zijn wel duidelijker. Bij mij werken ovulatietesten helaas helemaal niet goed. Ze geven positief als ik niet eens in de buurt zit en blijven negatief als ze toch echt positief zouden moeten geven. Dat hormoon van mij spoort niet hahahaha. Als je trouwens echt twijfelt, kunnen ze dan geen echo maken om te checken hoe het er voor staat bij je? Bij Roos is het zo ook goed gegaan dus het is wel een veilige methode in ieder geval :)

18. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    balen roos dat je nog even moet wachten op de bloeduitslag...

dancer, dank je wel!

jordan, ja daar zat ik vanmorgen ook aan te denken... heb alleen wel gewoon doorgetest en had vanmorgen echt een knalpositieve test... ga nu in elk geval doortesten tot ik een negatieve test heb weer, dan weet ik zeker wanneer mijn eisprong is geweest zeg maar... maar hij zit er wel duidelijk snel aan te komen haha

19. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Fiona, hoe zijn je testen nu?

Roos, heb je al duidelijkheid?

20. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    ik had gisterenochtend al geen positieve test meer... lijntje werd nog wel donker, maar niet meer positief. Denk dus dat mijn eisprong ergens maandagnacht is geweest... verwacht ik... vandaag geen test meer gedaan... misschien zo nog ff...

Deel Deze Pagina