Dan zal het wel goed zijn toch? Bij twijfel zou je misschien nog een echo kunnen vragen bij je zh? Die kunnen zien hoe dik je bm slijmvlies is e.d.?
ja ik ga ervanuit dat het gewoon goed is... als ik zondag kom voor de terugplaatsing vraag ik wel of ze mijn bms nog willen meten... gewoon voor mijn eigen gevoel...
Nogal een paar drukke dagen achter de rug. Ik heb gisteren gebeld en ik heb geen 5e ziekte gelukkig, maar heb het zelf nooit gehad. Ach, de kans is zo klein dat ik het nu alsnog oploop. @Fiona: ik heb bij mijn TP voor de zekerheid gevraagd of mij BMslijmvlies goed was. Dat was het geval, dus toen heb ik het maar losgelaten. @Jordan: weer een beetje opgeladen voor de vangst van zaterdag? Altijd even weer spannend he, of ie ontdooit of niet. In ieder geval succes meiden! Ik ga duimen voor een goede ontdooiing en TP!
Oooh gelukkig. Super goed nieuws! Opluchting Ik ben nogal verkouden geworden. Moe en keelpijn erbij, man heeft verhoging... Al de 2e X ziekig rond de tp. Haha. Alsof het zo moet zijn
Roos, gelukkig dat het niet de 5e ziekte was... geeft voor jou weer wat meer rust denk ik... Jordan, balen dat je niet fit bent!! Beterschap! We duimen ondertussen vrolijk verder he... Ik ga zondag trouwens ook even vragen hoe dik mijn bms is... hoop dat ze dat ook willen meten...
Fiona, nog maar 2 nachtjes wachten voor jullie Ik duim natuurlijk nog steeds voor je Wie weet helpt het. Nu de dag wat verder is voel me een beetje beter maar ben blij als m'n werkdag op z'n eind is. Vandaag maar eens op tijd naar huis. Da's beter
Jeeeejjj Jordan, ik las het al op het wachtbankje forum haha... wilde je al een berichtje gaan sturen... Super!!! Ik begin m hier steeds meer te knijpen... pffff vind het echt spannend! Vandaag maar weer zorgen dat we veel te doen hebben!
Hahaha, moest even iedereen op de hoogte brengen hihi. Morgen komt vast goed. Hoop het zo voor je. En kunnen we samen wachten wachten wachten Succes morgen ik duim nog steeds
Hey meiden, spannende tijden! Jordan, wat super dat je cryo het goed maakt!! Zometeen lekker bij mama En we gaan duimen voor een superplakker! Fiona, spannend he, ik ga ook duimen voor een goede ontdooiing en dan ook een superplakker voor jou! Fijn dat jullie samen kunnen wachten daarna. En Jordan, ik geloof dat ik ook bij elke TP wel iets aan ziekte had. Griep, of enorm verkouden, of buikgriep, ik vond het ook zo gek, het viel gewoon op. Nou dames, hier gaan de duimen op elkaar en ga ik flink draaien!!! Fijn weekend!
Jaaaaa hij zit erin Haha... vanmorgen gebeld, ze hadden er maar 1 hoeven ontdooien en die heeft zich ook mooi doorgedeeld, dus helemaal super blij! Deze is ook vanmorgen teruggeplaatst... nu weer die spannende wachtweken... pffff echt heeeeeeel spannend, maar wel een goed gevoel bij. Had me vannacht en vanmorgen voor ze belden al allerlei horrorverhalen in mijn hoofd gehaald, zo van alles ontdooid, niks goed... ontdooid maar niet doorgedeeld enzovoorts... pffff Maar gelukkig was het goed! Nu helemaal blij!
Fiona, mooi!!! Gefeliciteerd. Wanneer mag jij testen? En wat goed dat je ook nog al je cryo's hebt. Ik heb nu ook een score van 100% als het gaat om ontdooiing. Roos, raar he dat ziek zijn? Ik denk eigenlijk dat het een tikken van de hooikoorts is. Ik heb astma en veel allergie maar tot nu toe hou ik het goed uit met hooikoorts, ik denk dat dit toch wel wat van dat is. Lekker weekend gehad meiden?
Hoi hoi, Ja dank je jordan! Ik mag pas over 15 dagen testen (gisteren over 16) dus dinsdag 21 mei... maar dat vind ik veeeeeeel te lang, dus dat ga ik denk ik niet halen... sowieso ben ik als het mis gaat dan allang ongesteld! Verder heerlijk weekend gehad... lekker op bezoek geweest bij vrienden en gisteren nog na het ziekenhuisbezoek de stad in geweest, eerst met ml en daarna met mijn zusje... erg gezellig!
Fiona, Wat lang inderdaad. Het langste wat ik heb gehoord is 14 dagen. Maar ja, ieder ziekenhuis z'n eigen regeltjes he hihi. Wat grappig. Ik ben zaterdagmiddag na de tp ook met mijn zusje de hort op geweest. Ik had al eerder met haar afgesproken en toen kreeg ik te horen dat ik zondag Pregnyl moest prikken en dan zaterdag voor de tp moest. Maar ik heb het allemaal gered dus ook een leuke middag gehad. Ik zie trouwens dat je over anderhalve maand gaat trouwen. Leuk joh. Gefeliciteerd en hopelijk met een ukkie bij je
ja inderdaad trouwen! Helemaal zin in!! We trouwen op 21 juni, dus echt al bijna... erg leuk al die voorbereidingen enzo! Hopelijk dan inderdaad met een kleintje in mijn buik erbij... ben benieuwd!!!