Karnijn! Heb met spanning zitten wachten...nog langer in onzekerheid! Ik hoop zo dat de waardes voldoende gaan stijgen! De duimen draaien nog even door! Hoeveel dagen na tp zit je nu? Bij mij werd 14 dagen na tp getest...misschien nog net wat langer de tijd om het hcg te doen stijgen...! Mamavancene geniet van je vakantie!
Het kan twee kanten op gaan, maar karnijn mijn schoonzus had het en hij is inmiddels 10 maanden... Ik blijf dus voor je duimen!!!!
Miekee ik zit op 12 dagen na de tp. Misschien heeft het nog wat meer tijd nodig. Ik heb het gegoogled (natuurlijk ). En het blijkt dus inderdaad twee kanten te kunnen opgaan volgens het world wide web. Natuurlijk zat ik een uur na het gesprek met mijn fertiliteitsarts vol vragen. Hem kon ik niet meer bereiken dus heb ik naar mijn huisarts en naar mijn gynaecologe (die ook in het icsi traject werkt) gebeld. Ik wilde weten of het té laag is en of het feit dat mijn testjes de laatste drie dagen niet donkerder geworden zijn wilt zeggen dat het mis gaat. Ze hebben me proberen gerust te stellen. Ze zeiden beide dat het een normale waarde is voor het begin van een zwangerschap. En testjes van het kruidvat geven slechts 'ja' of 'nee' aan. Ik mag niet van de dikte van de lijn uitgaan of het goed of slecht gaat Gerust ben ik natuurlijk niet. Maar het bellen heeft wel geloond want ik mag van mijn gyn. zaterdag al bloed laten trekken. Volgens haar kan ik dan al zien welke kant het opgaat. Oef! Dat is toch al minder lang wachten.
Je kan een late innesteling hebben gehad.. Ik had een blasto tp en mijn bloed werd dag 11 geprikt, er werd gezegd dat de waarde minimaal 50 moest zijn, liever 100.. Je zit boven de 50 dus hoop dat het goed gaat!!! Wel beter dat je zaterdag al mag!!! Waar is Suzannelilian? Hoop dat het wel goed gaat...
Ik hoop een late innesteling. Gyn. zei ook alles vanaf 50 is positief. Ik probeer rust te vinden in haar woorden maar dat lukt niet zo goed. Gelukkig kan ik morgen alweer. Dat is het eerste wat ik ga doen denk ik. Maar ik blijf toch lekker testen. Eigenlijk stom want ik focus me daar heel hard op. Maar tegelijk geeft dat streepje me ook geruststelling. Ze heeft al een tijdje niet meer gereageerd. Ik hoop dat het goed met haar gaat.
Ik snap jouw onzekerheid en testdrang wel! Zelfs ik heb die nog.. Geen bloed te zien, het was goed en toch zelfs tot de eerste echo denk ik dat je die drang hebt. Jij iets meer omdat je gewoon een geruststelling wilt dat het hcg stijgt.. Normaal wil je dat de tijd niet snel gaat.. Maar nu!!!! Zo wil ik de bekende kwalen zodat ik weet dat het goed zit, jaja weet heus dat als ik ze heb ik spijt krijg dat ik dit gezegd heb borsten doen geen pijn maar voelde wel iets zwaar zonder bh.
Karnijn, dat kan ik me ook heel goed voorstellen! Fijn dat je morgen alweer mag, goed van je dat je dit hebt aangegeven! Ik herken het wat jullie allebei zeggen...wil zelf steeds testen om te zien of er nog steeds een plusje staat..! Die onzekerheid blijft! Ik hoop ook dat alles goed is met Suzanne! Het is zooo stil...
Hahaha poppetje herkenbaar, bij mijn eerste ook gebaald en gesmeekt om klachten te krijgen. Tranen met tuiten gehaald omdat ik niet overgaf. Toen in week 11 met een big smile gekotst en ondertussen lachen. 1 week later had ik al spijt dat ik gesmeekt had om die kwaaltjes hahaha. Karnijn begin bij mijn eerste ook laag maar binnen twee weken schoot het omhoog. Niet teveel stressen. Meiden weinig zorgen rn veel plezier aankomende periode! Ik ga nu lekker op vakantie 😄
Hey meiden, gaat goed hoor hier. Vannacht alleen gedroomd dat ik een miskraam had. Zijn alleen met mn schoonouders op vakantie in België en hebben helaas geen wifi. Nu ff in Nederland, dus dan kan ik eindelijk weer ff mee kletsen. Gaan morgen ook al weer naar huis, ben er niet rouwig om. Was leuk hoor, maar mis thuis en de katten. Vanaf ergens morgen ben ik dus weer helemaal van de partij! Wel erg lief dat jullie naar me vragen, doet me erg goed! Wat spannend hier allemaal, hopelijk komt het goed met ons allemaal! @mamavancene: echt jammer voor jou, maar gelukkig heb je je 2 meiden om dankbaar voor te zijn en van te genieten.
Oh Suzannelillianne, fijn van je te horen! Je zegt dat alles goed gaat. Mag ik daar uit concluderen dat ook je zwangerschap oké is? btw: de nacht dat ik terug uit het ziekenhuis terug kwam na mijn bevalling droomde ik dat ik mijn zoontje moest afgeven. Ik had hem gebaard voor een ander koppel en nu, na een week, moest ik hem loslaten. In mijn droom was dat nu eenmaal wat er gebeurt bij icsi
@karnijn: het bloeden is na die ene dag gestopt, maar dat zegt niet dat we maandag een kloppend hartje te zien gaan krijgen... Is erg spannend dus! Slaap lekker allemaal en tot morgen!
Maandag, dat komt nu eindelijk dichtbij. Hoewel ik me kan inbeelden dat dit weekend voor je traag vooruit kruipt in afwachting van de echo. Ik duim nog steeds voor je!
Susannelilian: fijn om van je te horen! Ik duim voor maandag! Karnijn: jij mocht vandaag bloedprikken toch? Ik hoop dat de waardes goed gestegen zijn!
Ja, ben al geweest. Rond 10 zouden de resultaten er zijn, maar de gyn. gaat me zelf opbellen. Hopen dat ze het direct doet!
Het weekend kruipt inderdaad voorbij en maandag is de echo ook pas om 14.20u... @karnijn: en??? Bedankt voor het duimen meiden, ik duim ook voor jullie!
Karnijn en?!! Suzannelilian, het is zo maandag!! Ik moet nog wachten tot 10 september! Pffff voelt echt alsof het nog zo lang duurt.. Terwijl bij anderen die hier met zender waren en nu inmiddels bevallen, vond ik dat de tijd vloog!
Ik ook maar ik ben zeer ongeduldig Bij mij was ik hier bloed gaan prikken om 07.30, het lab had het elf uur al gedacht naar Gent. Ik heb ze één uur gemeld dus wist het al via de telefoniste maar pas 16.30u werd ik door iemand teruggebeld met hoe en wat een de afspraak voor de echo!