Hier draaien de duimen ook voor jou Susannelilian! Ik hoop op goed nieuws. Zelf ben ik behoorlijk down. Vanochtend wat bruin bloedverlies gespot. Ik schrok echt heel erg! Ben er nog steeds niet gerust op, voelt ook anders in mijn buik..kan het niet echt omschrijven. Zelf denk ik dat het mogelijk te maken heeft met het stoppen met de utrobollen. Na de positieve test hoefde ik niet meer door te gaan. Vrijdag heb ik de laatste gebruikt. Misschien hebben die bollen iets tegengehouden? Nog meer onzekerheid hier dus....hopen dat het niet doorzet maar ik vrees het ergste!
Ik hoop dat dit loos alarm is. Het kan ook oud bloed zijn van de innesteling. Het hoeft ook niets negatief te betekenen hé. Ik begrijp dat dit je van slag maakt. Probeer er goede moed in te houden!
Susan, ik duim voor je! Mieke, ik hoop ook voor jou dat het vals alarm is, ik snap dat je wel even schrikt van zoiets. ego; sinds gisteren weer een emmy aan boord. Was 7 cellig ingevroren, had 2 cellen verloren bij ontdooien en was weer gegroeid tot 6 cellen met tp, dus gelukkig weer aangegroeid, ik hoop dat ik jullie snel mag volgen!
Dank voor jullie steun en medeleven. Ik heb de ferti poli maar gebeld...het is afwachten en zolang het niet erger wordt icm met krampen mag ik hoop houden....Het kan van alles zijn inderdaad. Fisher, wat spannend voor jou! Ik hoop op een mooi eindresultaat! Succes met de lange wachtweken!
Ik vroeg mij af hoeveel cellige embryo's jullie hebben teruggekregen en op welke dag. Ik merk dat ik mij toch een beetje zorgen loop te maken over de hoeveelheid cellen en de dag waarop het is teruggeplaatst (dag 4)
@karnijn: ik laat het zeker weten vanmiddag! @Mieke: snap dat je schrikt van bruin bloed, maar het hoeft echt niks te zeggen! De utro kan de ongi tegenhouden, maar dan zou je geen posi test gehad hebben. Waarom moest jij eigenlijk stoppen met de utro? Ik moet ermee doorgaan totdat ik 12 weken zwanger ben... Ik duim voor je dat het toch goed zit! @Fisher: 6 cellig is mooi hoor, ga voor je duimen! Weet eigenlijk niet meer hoeveel cellig deze was, maar het was een blasto cyste, was gek genoeg mn beste embryo tot nu toe! @all: was vanmorgen echt super beroerd, begon helemaal te zweten en was hartstikke misselijk! Naar de wc gaan hielp niet, maar nadat ik wat had gegeten ging het weer iets beter. Hoop zo dat die misselijkheid een goed teken is!
Suzannelilian succes straks!!! Miekee heb ik ook, ongeveer één keer per dag heel licht bruin in mijn slijm bij afvegen maar echt minimaal. Toch schrok ik en mijn Verloskundige zegt dat dit kan, zolang het niet rood is of erge krampen moet ik rustig blijven. Evt kan ik vrijdag al voor een echo bij hen. Maar met het risico dat ze nog geen hartje zien. Mvm is net geweest en haar test was zo positief, eerder nog dan de controlestreep dat ik nu al mag starten ipv pas bij zes weken.
Dank voor jullie reacties. Het is wat rustiger hier, geen verlies meer. Ook geen krampen. Ik blijf duimen. Fisher, mijn terugplaatsing was van een blasto AA op dag 5. Van goede kwaliteit dus...maar dat zegt helaas niets. Mijn vorige (verse) terugplaatsing was ook van goede kwaliteit maar dan een dag 3 embryo. Die is niet blijven plakken...In ieder geval goed nieuws dat hij bij jou is door gaan delen! Poppetje, ik mag ook vanaf deze week meedoen met MvM..! Bij mij werd precies hetzelfde gezegd..eerder een echo heeft nog weinig zin. Afwachten afwachten afwachten dus! Susanne, de tijd kruipt vast voorbij maar je bent er bijna! Ik heb de utro alleen ter ondersteuning van mijn lutale fase. Er zijn bij mij geen redenen om aan te nemen dat er sprake is van een tekort. En het protocol in mijn zkh zegt dat men na een positieve test mag stoppen...
@poppetje: dankje! Inderdaad, zolang het bruin en maar een beetje is, dan is er echt geen reden tot zorgen. Maar snap heel goed dat jullie je toch een beetje zorgen maken, had ik bij de vorige 2 miskramen ook. En deze zwangerschap toen die ene dag ook. Ben wel opgelucht dat ik na die ene dag geen bloedverlies meer gehad heb, maar helaas is niks de garantie op een kloppend hartje en een gezond kindje... Wat fijn zeg dat de test van MvM zo ontzettend positief was, zit hartstikke goed bij jou! Ik ga pas met MvM beginnen na de (hopelijk) goed echo, na de eerste zwangerschap durf ik het nu nog niet en is ook zo ontzettend moeilijk als je het weer af moet zeggen door een miskraam...
@Miekee: het is inderdaad bijna zover, de zenuwen gieren door mn lijf! Dan zal het inderdaad goed zijn dat je nu al stopt met de utro, toch gek dat ieder ziekenhuis daar weer andere regels over heeft.
Ik ga jullie verlaten, het was weer niet goed... We zijn er echt kapot van en ik moet even afstand nemen van het forum, het is te confronterend. Hoop dat jullie het begrijpen. Moet volgende week nog 1x terug, maar het is al voor 99,9% zeker dat het niet goed is. Is eigenlijk alleen nog maar een formaliteit. Er was wel een stipje te zien, maar dit was zeker niet een kloppend hartje en ook zag het er heel anders uit dan hoe een vruchtje eruit zou moeten zien in deze fase. En toch houden we ons tegen beter weten vast aan die 0,1% kans dat het toch nog goed is... Voor jullie allemaal heel veel succes en hoop het beste voor jullie allemaal, jullie zijn kanjers!
Suzannelilian wat erg!!! Ik hoop zo voor je en duim met je mee dat het toch goed komt! Had zo op mooi nieuws gehoopt! Dikke knuffel voor jou
Lieve Susan, pffff mn hart brak toen ik je berichtje las, echt zo onwijs oneerlijk! K snap dat je er afstand van wilt nemen. Heeel veel succes met het verwerken ervan en ik blijf voor je duimen dat je ooit toch een mooi wondertje mag krijgen. Dikke knuf!
@Fisher: dankje meis, dat hopen wij ook... Heb net patat met mayo en een frikandel speciaal gehad, had ff schijt aan mn (medische) dieet en had echt even geen zin om gezond te doen. En het was heerlijk!
Susanne, wat een ontzettend verdrietig klote nieuws! Eigenlijk zijn er geen woorden voor....Heel veel sterkte met dit een plaatsje te geven...
Wat vreselijk meid! Ik had zo gehoopt dat je een mooie echo zou hebben. Begrijp dat je afstand neemt. Veel sterkte om dit een plaatsje te geven. En je hebt gelijk, verwen jezelf nu maar Knuf!
@karnijn: dat hadden wij ook gehoopt en ook voor mn vriend kwam de klap hard aan, hij had de grootst mogelijke moeite om zijn tranen tegen te houden, maar thuis liet hij alle emoties de vrije loop. Hij dacht echt dat het dit keer goed zou zitten...
Suzanne, wat verschrikkelijk! Veel sterkte. Ik zie dat je al drie miskramen hebt gehad. Ontzettend verdrietig. Ps. Als jullie straks verder is het dan een idee om chromosoomonderzoek (pgd) te laten doen? Ik heb gehoord dat dat weleens gebeurd bij herhaalde miskramen. Ik geef het je maar mee.