cryo ontdooiing en terugplaatsing in augustus 2013

Discussie in 'MMM clubs' gestart door poppetje77, 5 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Minigirl: dankje voor je lieve berichtje! Er komen sowieso onderzoeken, denk dat we het daar volgende week over gaan hebben als we 100% zekerheid hebben dat het niet meer goed gaat komen. Zal PGD ook voorstellen, dankje voor het idee.

2. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Susanne, ik wil je even een hele dikke knuffel geven! Wat een klote nieuws. Neem goed de tijd om dit te verwerken.. Ik heb er geen woorden voor.. Dikke knuffel!!

3. karnijn

karnijn Bekend lid

22 jun 2011
    958
    3
    0
    Bah, het nieuws van suzanne is blijven nazinderen bij mij.

Mieke en poppetje, hoe is het met jullie? Wanneer hebben jullie nu weer de eerste echo?

Fisher, mij hebben ze niets verteld over het aantal cellen en de leeftijd van mijn cryootje. Naar wat ik gelezen heb vertelt het niet per se iets over de slagingskans van je zwangerschap. Het spannende afwachten is voor jou ook begonnen :)

4. Miekee

Miekee Lid

7 mei 2013
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk ook steeds aan Susanne....wat enorm heftig zeg!

Wij hebben 12 september de eerste echo, als we dat halen. Ik heb een soort patroon ontdekt, een beetje net als bij Poppetje. Elke ochtend een klein beetje bruin verlies/slijm. Daarna stopt het weer. Ik vind dat echt heel erg spannend. Verder ben ik vooral moe en heb ik last van verkoudheid (wat er volgens mijn arts bij kan horen en niet erg is). Sommige geuren maken me misselijk, maar ik heb (nog) niet kotsend boven de pot gehangen..!

Poppetje, jij hebt 10 september de eerste echo toch? Hoe voel jij je nu?

En Karnijn, hoe gaat het bij jou? Morgen weer terug naar het zkh?

Fisher, jij nog steeds op de wachtbank?

5. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Hi dames, ben zo moe!!!! Kan zo weer uren slapen! Mijn borsten voelen zwaarder, zeker zonder bh. Nog geen misselijkheid..

Ik heb 10 september de echo in Gent. Blijf ik me zorgen maken, mag ik vrijdag al bij de o verloskundige. Wel is er dan een kans dat het hartje nog niet klopt. Dat gebeurd rond de 5,5-6 weken en stel dat het een late innesteling is geweest kan het net nog te vroeg zijn.. Maar ik ken mezelf, vraag wel of ik vrijdag mag.

Verder pas ik al voor moeders voor moeders, viel me op dat mijn urine troebel is, zitten een soort vlokjes in l maar dit schijnt erbij te kunnen horen.

Ik dacht gerust zwanger te kunnen zijn maar dat ben ik pas als alles goed is!

6. karnijn

karnijn Bekend lid

22 jun 2011
    958
    3
    0
    Wat een stress toch dat zwanger zijn. En wij maar denken dat als we zwanger zouden geraken we eindelijk zouden kunnen ontspannen en gelukkig zijn :D

poppetje, vragen kan zeker geen kwaad. Hopelijk zie je al een hartje. Weet dan ook dat je niet moet panikeren als het er nog niet is hé ;)

Miekee, ik zou me geen zorgen maken over een beetje ochtenlijk bruinverlies. Zolang je geen buikpijn krijgt en het blijft een klein beetje... Maar ik begrijp ook wel dat het stressen is elke keer dat je dat ziet.

Ik oet idd morgen weer voor een bloedname en dan pas na 17u bellen. Wat gaat de dag weer lang duren! Ik voel eigenlijk niets. Vorige week had ik wat last van geuren die sterker werden, maar dat lijkt de laatste twee dagen weer verdwenen te zijn. Vermoeidheid valt mee. Het zou wel beter gaan moest ik 's morgens eens langer kunnen slapen dan 6. Mijn borsten zijn groter, maar doen geen pijn. Ze zijn ook niet gespannen ofzo. Helemaal anders dan de vorige keer. Hopelijk komt dit omdat ik nog niet lang geleden met borstvoeding gestopt ben en ze hun volume nog wat behouden hadden.

7. Fisher

Fisher Bekend lid

18 mei 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Karnijn, bedankt voor je geruststellende woorden. Het is zo lastig om iets los te laten wat je niet kan beinvloeden :) Maar merk dat ik al meer zoiets heb van, afwachten is het enige wat ik kan doen...laat de tijd maar vliegen!

Poppetje, ben benieuwd of je vrijdag al wat te horen krijgt, ik hoop het voor je dan ben je gelijk gerust.

Succes allemaal met alle onzekerheden, ik begrijp goed dat de onzekerheid nog niet weg is zodra we zwanger zijn. Kan ik mijzelf er alvast een beetje op voorbereiden.

8. Miekee

Miekee Lid

7 mei 2013
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    Karnijn, jij mag vandaag weer bloedprikken toch? Ik hoop op goed nieuws!! Hoor je pas weer eind van de dag een uitslag? Zenuwslopend hoor!

Poppetje, weet jij al wat je doet? Ga je vrijdag al naar de VK voor een echo?

9. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Ja, niet vrijdag bellen en dan hoor ik dan pas hoe laat.. Geen bruin meer gezien maar ben ongeduldig!!!

10. karnijn

karnijn Bekend lid

22 jun 2011
    958
    3
    0
    Heb de uitslag! Hij heeft geen cijfers meer gezegd, maar alles zag er goed uit. Morgen moet ik bellen voor een afspraak voor een echo.
    Ik heb zelfs expliciet naar cijfers gevraagd omdat ik me zoveel zorgen maakte over de progesteron. Hij wou het niet zeggen. Hij wimpelde het af met "het ziet er allemaal goed uit. Het is mooi gestegen."
    Jeej! :p Blij, maar ook bang.

Poppetje, ik voel je spanning tot hier :D Of ik kan me heel erg goed inbeelden hoe je je voelt.

Mieke, hoe gaat het met jou?

Fischer, het is nog vroeg, maar merk jij al iets?

11. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Karnijn, nu dan echt gefeliciteerd meis!!!

12. Miekee

Miekee Lid

7 mei 2013
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    Karnijn: gefeliciteerd! Super goed nieuws!

13. Fisher

Fisher Bekend lid

18 mei 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Karnijn wat fijn dat het er goed uitzag! Gefeliciteerd!

Ik probeer niet teveel te letten op wat ik in mn lichaam voel. Was voor de tp al regelmatig misselijk s avonds dat heb ik nog steeds dus weet dat het niet aan een zw kan liggen. Verder ook altijd een soort last van mn darmen dus denk er maar niets van als het een beetje steekt of trekt. Woensdag is nog minder dan een week en ik denk dat als ik symptonen zou hebben dat het pas vanaf dit weekend zal zijn, kan toch niet zo vroeg, volgens mij kan het nog niet ingenesteld zijn, vooral omdat het maar 6 cellig was...

14. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Ik heb geen flauw idee wanneer het innesteld. Dat e kun je ongeveer berekenen op vruchtbare dagen.nl ;)

Die darmen kan een teken zijn maar of dat nu al zou zijn?! Rot is dat wachten hè!?!

15. karnijn

karnijn Bekend lid

22 jun 2011
    958
    3
    0
    Ik heb ooit ergens gelezen 1 tot 9 dagen na de terugplaatsing. Bij mijn verse tp werd gezegd vanaf dag 3 na de tp. Wat het nu juist is?
    Je kan je inderdaad maar beter niet focussen op alle trekjes en steekjes. Voor zover dat je dat allemaal kan negeren :)

Ik kan 16 september voor een echootje! En we tellen weer maar af :D

16. Miekee

Miekee Lid

7 mei 2013
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk, we zitten allemaal dicht op elkaar. Ik ben nu, volgens eigen berekeningen 5 weken en 5 dagen. Heb vanaf vandaag wel weer een beetje bruin slijm (sorry beetje vies). Maar na telefoontje met ferti- poli weer gehoord dat bruin geen kwaad kan en dat we af moeten wachten tot de 12de (nog 7 dagen!).

Fisher, ik had een tp van een blasto (5 dagen oud). Op het moment van terugplaatsing was hij wel al zover ontwikkeld dat hij op het punt van innestelen stond. Dat werd ons vertelt bij de tp. We moesten daarom ook eerder naar het zkh dan gepland. Maar eigenlijk kan je er verder niets zinnigs van zeggen...de een heeft een vroege en de andere een late innesteling. Ook dat is mogelijk. Succes hoor op die vreselijke wachtbank!

17. Miekee

Miekee Lid

7 mei 2013
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    Poppetje, je banner is verandert; goed nieuws gekregen dus? :)

18. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Vandaag een kloppend hartje idd!!!

19. Miekee

Miekee Lid

7 mei 2013
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd! Wat een fijn nieuws! En volgende week nog een keertje terug naar Gent, toch?

20. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Volgende week weer een echo en voorlopig, als alles goed gaat, de laatste echo in Gent!! Het voelt nu wel echter hoor! Leven in me!! Ben een zenuwenpees maar is mijn eerste dus alles is nieuw hè!

Deel Deze Pagina