cryo ontdooiing en terugplaatsing in augustus 2013

Discussie in 'MMM clubs' gestart door poppetje77, 5 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karnijn

karnijn Bekend lid

22 jun 2011
    958
    3
    0
    Oh meid wat goed! Nogmaals proficiat! En nu: genieten! :)

2. Fisher

Fisher Bekend lid

18 mei 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super fijn Poppetje! Genieten van je zwangerschap!

3. karnijn

karnijn Bekend lid

22 jun 2011
    958
    3
    0
    Het is hier precies een beetje stilgevallen. Hoe is het nog met iedereen?
    Voelen jullie veel van de zwangerschap? fisher, voor jou komt het nu heel erg dichtbij, kan je de zenuwen drukken?

4. Fisher

Fisher Bekend lid

18 mei 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sinds zaterdag heb ik ongesteldheidskrampen en gisteren had ik licht verlies (na intiem contact) dus vanaf dat moment was ik helemaal verdrietig en heb ik het idee dat het niet gelukt is. Ik heb wel vaker gehad dat ik een paar dagen voordat het doorbreekt licht verlies heb...Het enige wat mij nog in de war brengt is dat ik vanaf zaterdag al erge kramp heb en dat heb ik meestal pas op de dag dat ik voor het eerst ongesteld wordt, erg verwarrend allemaal. Vandaag en morgen nog doorkomen, maar ik denk dat het morgen wel gaat doorzetten (dat zou ook volgens mn cyclus kloppen)...

5. Miekee

Miekee Lid

7 mei 2013
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fisher, mag je dan woensdag testen? Ik hoop dat je gevoel niet klopt en dat je menstruatie wegblijft...! Ik lees het wel vaker over licht bloedverlies na gemeenschap, dat hoeft niets te betekenen!
    Ook de krampen kunnen van alles zijn, maar dat voel jij waarschijnlijk het beste aan...! Ik duim voor je!

Karnijn en poppetje, hoe voelen jullie je?
    Hier gaat het goed. Bruin verlies is weggebleven, daar heb ik twee dagen last van gehad (was gelukkig heel licht). Ik leef echt naar donderdag toe, dan hebben we de echo! Verder met vlagen misselijk nog niet kotsend boven de wc pot!

6. Fisher

Fisher Bekend lid

18 mei 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jep woensdag moet ik sowieso mijn bloed laten testen (ook al ben in ongesteld geworden), dus nog even geduld houden.
    Vind het elke keer weer spannend om naar de wc te gaan.

Snap dat je naar je echo toeleeft, eindelijk op het scherm kunnen zien dat het goed zit! Fijn dat je nog niet kotsend boven de wc hangt, hopen dat het zo blijft..

7. karnijn

karnijn Bekend lid

22 jun 2011
    958
    3
    0
    Fisher ik blijf voor je hopen. Hopelijk zijn het gewoon begin-van-de-zwangerschap-krampen. Probeer nog niet alle moed te laten varen.

Ik ben niet echt misselijk. Soms heel kort en gelukkig heel licht. Wel vaak dat ik zin heb in iets, bv kaas, maar wanneer ik het dan eet vind ik het ontzettend vies. Heb hier al vaak mijn boterham terug uitgespuugt :) gisterenavond voor het eerst sinds een week later dan 21 uur opgebleven. Hoera! Dat vond mn man wel gezellig ;)

8. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Fisher, ik blijf voor je duimen.. Licht verlies kan ook innestellingsbloed zijn hè!!

Hier sinds vandaag het zuur en misselijk als ik net vaak eet.. Kleine beetjes want veel trek ik niet..

9. Fisher

Fisher Bekend lid

18 mei 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Meidens, zoals verwacht is het vandaag echt doorgebroken, helaas. Op naar de volgende ronde, ik ben zo benieuwd wanneer ik ooit een test in mijn handen mag hebben met twee streepjes, lijkt mij heel onwerkelijk!

Succes allemaal met jullie zwangerschap! Ik blijf nog wel lezen hoor maar zal denk ik iets minder actief zijn.

10. karnijn

karnijn Bekend lid

22 jun 2011
    958
    3
    0
    Wat jammer nieuws :( Ik hoop dat je snel een positief testje hebt Fisher!

Poppetje, dan toch beginnende symptomen. Klinkt niet zo leuk. Er wordt altijd gezegd vele kleine beetjes eten, maar dat werkt bij jou precies net omgekeerd.

11. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Fisher, ik hoop dat je ons de volgende ronde zegt zender te zijn!!!!

De kwaaltjes zijn minder maar wat zeur ik, heb het er graag voor over!!! Vandaag de echo in Gent was goed, de mini was in vier dagen 0,41cm gegroeid en het hartje deed het prima! Dus weer blij. De arts zei dat de kans op een miskraam nu gedaald is naar 3%.

12. Miekee

Miekee Lid

7 mei 2013
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fisher, wat ontzettend naar! Ik vind je heel moedig klinken...ik hoop heel snel een positieve test voor jou! Mag je meteen weer verder, of een maandje rust?

Karnijn, hoe voel jij je? Last van kwaaltjes? En staat jouw eerste echo ook al gepland?

Poppetje, wat heerlijk dat je nogmaals zo'n goede echo hebt gehad! Dat geeft echt moed!

13. karnijn

karnijn Bekend lid

22 jun 2011
    958
    3
    0
    Ja, de 16e. Ik tel af :D Benieuwd of het er een of twee zijn. Bij twee ga ik toch eventjes panikeren en een nachtje piekeren :)
    Heel weinig klachten. Veel dingen ruiken vies. Dat is alles. Geen pijnlijke borsten, geen buikpijn, niet misselijk of heel erg vaag en kort. Tot nu tpe super dus, hoewel dat weinig symptomen me ook zorgen baren. Maar dat had ik ook bij mn zoontje, dusja...

Jij buiten misselijkheid? Jij hebt toch deze week echo he?

Poppetje, leuk seg een tweede bevestiging. Twee goede echo's! :)

14. Miekee

Miekee Lid

7 mei 2013
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier vanochtend de eerste heftige misselijkheid. Verder voel ik m'n borsten af en toe en ben ik snel moe. Ik tel hier af tot donderdagmiddag...dan gaan wij voor de eerste echo...!

15. Fisher

Fisher Bekend lid

18 mei 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Karnijn wat fijn dat je geen klachten hebt! Denk dat vele jaloers zullen zijn.

Ik moet morgen sowieso bloed laten prikken om te kijken of ik zwanger ben, duhuh! Kan er alleen maar om lachen, dan krijg ik straks weer een verpleegkundige aan de telefoon die mij gaat mededelen dat ze slecht nieuws heeft...'ik heb helaas slecht nieuws, u bent niet zwanger'...dan denk ik al lachend in mezelf 'goh wat een verrassing, alle sluizen staan open beneden maar dit had ik niet verwacht'...Vorige keer was ik ook al ongesteld de dag voor de test dus toen reageerde ik al koeltjes, ja dat wist ik al...
    Het is suf om bloed te laten prikken als je het antw al weet maar ze willen het altijd blijven doen om een buitenbaarmoederlijke zw uit te sluiten dus liever voorzichtige en pietluttige behandeling van ze dan dat ze onvoorzichtig zijn, dus ga maar netjes zonder klagen langs morgen. Ik had vandaag al gebeld maar de volgende plaatsing stond er nog niet in, dat gaat pas lopen nadat ze die bloedtest hebben gedaan maar ik mag in principe gelijk door. Hopelijk aan het einde van de maand een of twee embryos aan boord. Hopelijk mag ik er twee...

16. karnijn

karnijn Bekend lid

22 jun 2011
    958
    3
    0
    Dat protocol is bij ons ook gangbaar. Inderdaad erg stom als je al weet dat het voorbij is, je wordt er dan nog maar eens mee geconfronteerd. Anderzijds, je zou maar een van de gelukkigen moeten zijn die nog ongesteld worden tijdens een zwangerschap.

Goed dat je gelijk door mag. Verplichte rustperiode zou ik echt balen vinden!

17. Miekee

Miekee Lid

7 mei 2013
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fisher, ik heb dat inderdaad ook gehad vorige tp. Toen wist ik ook dat het niet goed zat, ook al menstrueerde ik nog niet. De zwangerschapstestjes bleven negatief...Hier hoort het ook in het protocol dat je dan toch bloed moet laten prikken.

Zelf zou ik het ook fijn vinden om meteen weer door te gaan..! Hangt een tp van twee cryo´s af van je leeftijd, of heeft het met nog meer dingen te maken?

18. Fisher

Fisher Bekend lid

18 mei 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben in principe nog te jong voor het terugplaatsen van twee cryo's (26), maar volgens mij mag het op een gegeven moment wel als je al een aantal pogingen hebt gehad. Vrijdag word ik gebeld door de dokter dus dan heb ik een hele vragenlijst af te werken :)

Miekee, misschien toch ook wel fijn dat je af en toe tekenen hebt van een zwangerschap, ik kan mij voorstellen dat je het er dubbel en dwars voor zal overhebben! Morgenmiddag de echo, zal een bijzonder moment worden, succes!

19. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Miekee, spannende dag morgen!! Duim voor een mooi kloppend hartje ;)

20. Miekee

Miekee Lid

7 mei 2013
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fisher, goed van je om alles na te vragen en op te schrijven! Ik ben benieuwd hoe het straks zal gaan, hou ons op de hoogte!

Dank voor de succeswensen. In vergelijking met vorige week voel ik me een stuk rustiger, maar t zal morgen evengoed spannend zijn totdat we mogen. We zullen zien...jullie horen het morgen!

Deel Deze Pagina