Lieve dames, Zojuist een mooie echo met kloppend hartje gehad! Alles zag er goed uit en het klopte precies met hoeveel weken ik nu ben (6 weken 4 dagen). Dat is een hele geruststelling! Nog steeds erg spannend...maar het zit er toch echt!!
Hoera! Wat een goed nieuws. Dan kan je toch met een geruster hartje al beginnen te genieten. Nog eens proficiat hé Miekee. Dat "maar het zit er toch echt" komt me bekend voor. Ik moest vandaag bij de arbeidsgeneesheer gaan zeggen dat ik zwanger ben. Het voelde aan alsof ik uit mijn nek aan het kletsen was. Het lijkt eigenlijk allemaal nog zo ver af
Miekee mooi nieuws!!!!! Karnijn, zelfs na het kloppende hartje blijft het soms onwerkelijk... Is dat ik echte kwalen heb! Hoe is het nu met jullie kwalen?!
Mijn kwaaltjes blijven nog steeds op de achtergrond. Last van geuren dat is alles. De laatste twee nachten verschrikkelijk slecht geslapen. Spanning voor de echo. 'Is alles in orde?', 'Is het er één of zijn het er twee?', 'ik wil dit, maar ga ik dit wel aankunnen?'. Piekeren dus Nog eventjes geduld, vanavond is het eindelijk zo ver. Hoe is het met jullie?
Karnijn, wat spannend! Jouw geduld wordt nog even op de proef gesteld dus...maar straks heb je duidelijkheid! Ik duim voor je! Hier nog steeds dezelfde kwalen, misselijkheid valt mee mits ik steeds kleine beetjes eet. Ik kan best veel eten (honger!) maar moeilijk naar het toilet, behalve plassen! Goed voor MvM! En verder wat gevoelige borsten en moe. Slaap slecht omdat ik wakker wordt om te plassen!! Poppetje, blijf jij in Gent onder controle gedurende jouw zwangerschap of mag je via de verloskundige begeleid worden?
heej hallo Mag ik met jullie meekletsen? We staan op het punt om te beslissen of we deze cyclus een cryo terug te laten plaatsen. We twijfelen enorm omdat mn TSH nu 2.2 is. Liever heb ik die lager gebaseerd op verhalen van anderen. Gent zegt dat het gezien mijn dossier het onder de 2.5 moet zijn en dat is het dus we kunnen door. Ik denk dat ik morgen mijn positieve ovulatietest heb dus we moeten gaan beslissen of we doorgaan of wachten op de volgende cyclus en kijken wat de verhoogde euthyrox dosering doet.... Liefs, NCM
Karnijn, hoe was de echo gisterenavond? Ik hoop op een mooi kloppend hartje! NCM, spannend voor jullie zeg! Hebben jullie nog meer cryo's over? Met jouw TSH zit net op de grens, maar als gezegd wordt dat je door mag is daar echt goed over nagedacht lijkt me. Ik kan me overigens ook voorstellen om nog even te wachten...! Moeilijk hoor! Laat je ons weten wat het geworden is? Succes en ik duim voor een mooie tp!
Er was een kloppend hartje! Jeuj! Het zag er dus allemaal goed uit. En het was er maar eentje. Er was een tweede, veel kleiner, vruchtzakje te zien. Dus een beginnende innesteling, maar die heeft niet doorgezet. Tot nu toe gaat alles goed. Zwanger. Blij NCM, heb je al een beslissing genomen? Je uitleg is wel chinees voor mij. Wat is TSH en wat doet euthyrox? Heb ik nog nooit van gehoord
Wat een super goed nieuws Karnijn! Gefeliciteerd! Heb je het goede nieuws al gedeeld of wacht je daar nog mee?
Dichte familie wist dat we een tp gehad hebben. Dusja, de meesten daarvan zijn op de hoogte. Ook twee goede vriendinnen. Met de rest wacht ik nog eventjes. Rond de 11-12 weken zullen we andere familieleden inlichten. Heb jij het al gedeeld?
Karnijn, bij ons precies hetzelfde. Een aantal mensen dichtbij weten het nu, maar de grote meerderheid nog niet en dat willen we zo laten. Moeten er zelf nog steeds zo aan wennen! Poppetje, hoe voel jij je nu?
Wat fijn dat er ook bij jou een kloppend hartje is Karnijn! Hebben we toch netjes gedaan in dit topic.. Vier zwanger geworden en helaas 1 afgevallen.. Hier voel ik me moe, verder wel ok, ja last van mijn darmen nu. Maandag was ik jarig en dus druk en toen had ik last van buikpijn, niet ernstig maar gewoon vervelend. Dat had ik gisteren van de obstipatie en vandaag weer tegenovergesteld, darmen van slag!! Blij als ik volgende week donderdag de echo bij de vk heb, dat ik even zie of ini mini het goed doet! Hoe voelen jullie je?
Oh proficiat met je verjaardag! Lekker gevierd? Ik besef het nog niet goed dat er in mei een tweede mini zal zijn. Zal het pas goed en wel beseffen als ook mijn buik begint te groeien. Vandaag ben ik moe! Echt zo verschrikkelijk moe! Door de mini dat hier al rondkruipt krijg ik niet de kans om eventjes uit te rusten. Ik moet nog drie weken wachten voor de volgende echo. Voorlopig ben ik er nog gerust in, maar dat duurt waarschijnlijk maar een paar dagen meer
Met een kleine is rusten wel lastiger Ik zit op mijn werk maar in staat om te slapen op mijn bureau.. zo ken ik mezelf helemaal niet.. Ik heb volgende week donderdag de intake + echo bij mijn vk. Dus ben benieuwd hoe ini mini dan is gegroeid.. nu wel buikpijn maar schijnt normaal te zijn. Je baarmoeder schijnt te groeien en dat voel je als buikpijn.. oh en heb een onzuivere huid fijn.. maar dit hoefde voor mij ook weer niet..
Lijkt me anders ook niet makkelijk om de hele dag achter een bureau en pc te zitten! Ik heb ook wel wat meer pukkels. Gelukkig niet veel, maar wel pijnlijk. Ik herinner me dat ik dat ook had bij mijn vorige zwangerschap. Na tien weken was dat weg en had ik een stralend huidje, de hele zwangerschap lang. Hopelijk deze keer ook weer. Ook de buikpijn komt me bekend voor van de vorige keer. Ik heb er heel de zwangerschap lang last van gehad. Bij inspanningen kreeg ik krampen. Ik moest het altijd maar 'rustiger aan doen'. Tot nu toe daar nog geen last van. Misschien rekt mn BM nu gemakkelijker ofzo? Net zoals mn borsten. De vorige keer heel erg pijnlijk, nu niets Ze waren nog niet tegoei hersteld na de borstvoeding, misschien heeft dat er ook iets mee te maken.