Wat leuk poppetje! Fingers crossed voor een blijvertje! Nu weer de ellendige wachtweken Hebben ze er bij jou dan twee ontdooit waarvan er eentje is overgebleven? Ik ben zaterdag aan de beurt, als ze vrijdag goed ontdooien ten minste. We hebben er nog vier en ze blijven er ontdooien tot ze er twee hebben die 'levensvatbaar' zijn. Dat was ook iets nieuw voor mij. Ik heb nooit begrepen dat ze het zo doen.
Volgende week donderdag! Net zijns gedaan maar hoop dat het geen kwaad kon... wil zo graag in mijn buik kijken... Wist jij bij jouw eerste al voor de test all dat het raak was? En was dat ook via de mmm?!
Ja, ons patatje is het resultaat van een verse terugplaatsing. En nee ik wist helemaal niet dat het raak was. Ik geloofde er niet echt in. Wel heb ik, achteraf bekeken, heel erg duidelijk de innesteling gevoeld. Het voelde op een avond alsof mijn ms er zouden doorkomen. Ik helemaal verdrietig, maar 's ochtends was er nog niets Verder heel vaak steekjes, maar dat kon evengoed van de punctie geweest zijn. En opgezette en pijnlijke borsten, maar dat had ik sedert de pregnylprik. Voel je wat? Het moeten nu slopende dagen voor je zijn. Vind je genoeg afleiding? enneh, net 'zijns' gedaan? wat?
Zumba bedoelde ik, leuk swype En steekjes heb ik wel, mijn cryo is in eigen cyclus zonder utro. De dag van de terugplaatsing van de blasto en pat, de dag erna één en met weer een paar, alsof ze met een naald prikken! En had net een apart gevoel beneden! Maar obstipatie absoluut niet en les op internet dat veel vrouwen dat hebben!
Ah ja tuurlijk, in eigen cyclus dan kan het zeker niet van de bijkomende hormonenrommel zijn! Steekjes klinken heel bekend, maar ik heb het ook al gehad toen ik niet zwanger was. Toen het wel raak was waren het wel fellere steekjes. Ik duim voor je! Ik heb ondertussen ook de terugplaatsing gehad. Het ongeduld kan beginnen Voel me wel heel erg stom en slecht want ik ben blijkbaar te laat met de utro begonnen. Hoe dat dit is kunnen gebeuren snap ik nog altijd niet. Ik ben altijd heel erg stipt, bijna neurotisch in het controleren. Echt super dom! De tijd kunnen we niet terugdraaien. Ik probeer er niet teveel over te stressen want dat is ook niet goed. Misschien moet ik maar niet teveel hopen...
Oh en mijn schoonzus had juist een abonnementje bij de wc toen ze pas zwanger was. Niks obstipatie, meerdere dagen juist andersom
@karnijn: ik had dat met de utrogestan ook, maar gelukkig is het alleen ter ondersteuning en maakt ons lichaam zelf ook nog progesteron aan. Sterkte met de wachtweken, zal voor je duimen!
Karnijn ik duim voor je mee dat je een mooie plakkeer aan boord hebt! te laat aan de utro kun je niets aan veranderen en denk maar zo, mensen die zo zwanger zijn hebben ook geen utro en is het ook goed bij gekomen!
Jullie geruststellende woorden doen met goed. Ik probeerde wat info op google op te zoeken, maar daar vind ik natuurlijk niets op. Zo breng ik mezelf nog meer in paniek Maakt je lichaam ook nog progesteron aan wanneer je in een kunstmatige cyclus zit? Ik hoop stilletjes dat die progynova ter voorbereiding voldoende is aangezien die zorgt voor de dikte van het baarmoederslijmvlies en dus een gunstige omgeving voor het innestelen. Wat doet de utro dan in dit voorbereidingsproces? Ik ben pas de dag ervoor begonnen terwijl ik drie dagen ervoor moest beginnen :x Ik heb dit aan mn dokter opgebiecht en vroeg hem of dit veel invloed had. Zijn antwoord: "dit kan zeker een invloed hebben. Daarom leggen we zoveel nadruk op de schema's, maar we moeten nu vooruit. Morgen heb je een terugplaatsing." Susannelianne, ken jij hier meer over?
@karnijn: herken dat op Google gaan zoeken, maar levert het alleen maar meer onduidelijkheid en onzekerheid op inderdaad. Ik had deze ronde ook een eigen eisprong, dus weet niet zeker hoe het zit in een kunstmatige cyclus, sorry... Denk dat de progynova het slijmvlies dik maakt en de utrogestan het dik houdt. Maar volgens mij wil dit niet zeggen dat het lichaam zelf niks meer aanmaakt. Mijn gyn zei ook dat ik me geen zorgen hoefde te maken, dus ga er maar vanuit dat dit klopt en ben dus inderdaad zwanger. Alleen of het goed zit is dus heel twijfelachtig, het kan nog alle kanten op. Maar heb geen idee of het ermee te maken heeft dat ik iets te laat ben begonnen met de utrogestan, denk het niet. En als de arts er echt geen vertrouwen meer in zou hebben, dan zou hij de terugplaatsing ook niet door hebben laten gaan. Dus probeer je niet teveel zorgen te maken! Maar weet uit eigen ervaring dat dit makkelijker gezegd dan gedaan is.... Sterkte!
Oh wat slopend moet dit voor je zijn! Bedankt voor je antwoord. Ik ga proberen het los te laten. Het wachten is op zich al erg genoeg. Ik duim voor je. Hoe komt het dat het twijfelachtig is?
@karnijn: het is zeker slopend, maar probeer toch hoop te houden door die CB test van vandaag (gaf al 2-3 weken aan ipv 1-2 weken). Graag gedaan en het wachten is inderdaad al erg genoeg! Het is twijfelachtig door de hcg waarde, die was 51 terwijl deze normaal rond de 100 zou moeten zitten. Maar hopelijk trekt de embryo nog bij!
Als je CB-test ineens meer geeft is het inderdaad hoopgevend. Dat is toch teken dat het HCG omhoog gaat! Verzorg dat krijgertje maar goed en probeer je niet te druk te maken (hoe moeilijk dat dat ook is)
@karnijn: daarom... Zal mn best doen om me niet druk te maken, maar is zo vervelend dat ik pas 2 september de eerste echo heb... Ga door de uitslag van de CB test toch vragen om nog een keer bloed prikken, is toch bijzonder dat ie geen 1-2 weken, maar 2-3 weken aangeeft slechts 3 dagen na de bloedtest met maar een hcg van 51... Hopelijk is het positief! En ik verzorg het krijgertje zeker goed, luister in ieder geval goed naar mn lichaam!
Heb weleens vaker gelezen in een topic dat dames en lage waarde hadden maar bij wie het toch goed is gekomen. Wie weet een late innesteling, kan ook hè!
@poppetje: inderdaad, dat klopt! Ik denk dat mn innestelling vanavond een week geleden is, toen had ik 's avonds een beetje roze slijm aan de inbrenghuls van de utro na het inbrengen. Maar kan ook iets anders geweest zijn, zeker weten doe ik het natuurlijk niet.