Dat is het vervelende, we kunnen niet in onze buik kijken... Zou nu wel heel fijn zijn Maar ik duim gewoon voor je door een idd ook ik zou eerder een bloedtest vragen, nu scheelt het dat mijn ha ook erg mee werkt!
Poppetje, komt goed. Ik had bij mijn oudste dochter ook waarde 51 en week later sprong het omhoog en voilà hier alweer een kindje van drie op de bank. Zondag tp gehad van blastocyst. Voelt goed aan. Heb geen enkele vorm van medicatie gekregen ook geen pregnyl. Ook geen utrogestan. Zul je zien dat deze blijft plakken. Geen zorgen maken om dat je medicatie bent vergeten. Meestal zijn dat de succesvolste pogingen omdat je het niet meer verwacht. Nog bijna twee weken wachtweken. Ben erg moe. Borsten zijn beetje opgezet en heb steekjes in mijn onderkantje (😜mijn man haat dat woord hihihi). Kon vandaag gewoon niet werken. Ik hoop dat er meer mee gaan schrijven op dit topic. Bij vorige maand reageert niemand meer, dus dacht dat ze hier naar toe verhuist waren 😊
Dat was Suzannelilian met een laag hcg Ik wacht nog, donderdag bloedtest, wel een cryo in eigen cyclus terug, net als jij zonder hormonen!!
@Mamavancene: was niet poppetje met de hcg van 51, maar ik. Wanneer had jij die 51 dan? De tweede test van 3 dagen was wel duidelijk donkerder dan die van donderdag, maar een knaller was het nog lang niet. Ga woensdag weer testen, hoop dat de KV test dan weer flink donkerder is en ben ook erg benieuwd wat de CB test dan aangeeft. Dat tweede deel is wel poppetje. Jij succes met de wachtweken!
Hallo allemaal, Aan het begin van dit topic heb ik ook meegeschreven. Ik heb afgelopen donderdag een terugplaatsing gehad, ook van een blasto. Wel met pregnyl en utro bollen nu. Ik voel van alles maar goed, het kunnen net zo goed de medicijnen zijn! Ik vind het ook fijn om mee te schrijven...zit nu pas op dag 4 en vind het nu al een hel! Hoe doen jullie dat? Ik zoek zoveel mogelijk afleiding!
@Miekee: is inderdaad nog veel te vroeg om al iets te voelen, de utro heeft ook veel van dat soort bijwerkingen. Zoek inderdaad zoveel mogelijk afleiding, maar is moeilijk omdat ik nog maar 1 dag werk per week (bezuinigingen). Gelukkig ging het toch best snel, maar nu dus weer opnieuw volop in de onzekerheid en spanning... Heel veel sterkte met wachten en hoop voor je dat het gelukt is!
Ik heb vakantie en manlief niet vanwege zijn nieuwe baan.. Gelukkig mooie dus slaap veel maar wat duurt wachten tot donderdag nog lang zeg! En is het niet raak dan weer wachten op een positieve ovulatietest! Pffff
Suzannelilian: zeker spannend voor jou zeg! Ik hoop op het allerbeste! Een goed teken dat de testen steeds donkerder worden! Inderdaad, overdag afleiding op het werk dat helpt zeker! Poppetje ik hoop ook voor jou op een positieve test! Is het komende donderdag 14 dagen geleden dat je een terugplaatsing hebt gehad?
@Miekee: dankje! Heb trouwens pas 2 testen gedaan hoor, dus moet nog wel 1 of 2 testen doen en de bloeduitslag afwachten voordat ik kan zeggen of het er goed uit ziet...
Miekee ik heb vorige week maandag een tp gehad van een blasto cryo, op dag vijf ontdooit En dag zes na eisprong terug geplaatst. Gekke is dat ik urine pas zaterdag mag testen terwijl ik donderdag ongesteld met worden!
Waarschijnlijk stellen ze weer een veiligheidsmarge in om te testen. Naar de ouderdom van mijn cryo zou ik ook eerder mogen testen (en dat doe ik waarschijnlijk ook wel). Ik ben slecht in wachten Suzannelianne, wacht je de volgende KVtest af om voor een nieuwe bloedname te gaan? Ik heb ergens gelezen dat je eraan dacht om sneller een nieuwe te vragen bij de ha. Poppetje, donderdag komt al aardig dichtbij vind ik. Nog drie keer slapen Spanning stijgt! Hihi
@karnijn: ik ga woensdag een kv & cb test doen en donderdag ga ik bloed laten prikken. Hopelijk krijgen we dan wat meer duidelijkheid. @poppetje: ik heb 14 dagen na de eisprong positief getest met kv... Ga voor je duimen!
Duimen we voor elkaar want hoop dat jouw waarde omhoog is geschoten en het gewoon een late innesteling was! Duim voor alle meiden hier trouwens, nu mag het onze tijd wel worden!!!
Poppetje klinkt goed! Suzanne Lilian kom echt goed! Mieke, spannende dagen he. Karnijn, ben de draad alweer kwijt. Heb je tp al gehad? Ik voel me opgejaagd en gestrest. Maar ik lees dat je dus al eerder Jan testen. Nou kan ook niet wachten. Hoeveel dagen ma tp testen jullie?
@Mamavancene: ik heb 2 weken na de eisprong voor het eerst getest. Hoop echt dat het goed komt bij mij, maar durf na alles gewoon niet meer te hopen... Wil jij dat voor me doen samen met de andere meiden hier? Jij heel veel succes, waar in je cyclus zit je nu?
Ja ik heb zaterdag een tp gehad van 2 cryo's. Ik mag de 29e voor een bloedname gaan. Vorige keer testte ik vier dagen voor de officiele testdatum heel licht positief. Benieuwd hoe lang ik het deze keer uithoud . Mijn cryo's waren op moment van de tp 4 of 5 dagen oud, dus zou ik toch eerder mogen testen dan? Wanneer had jij een tp?
Susannelilian ik ga niet voor je hopen, sterker nog ik ga een schietgebedje voor je doen en positieve vibes naar he sturen. Kinderen verliezen hoort niemand mee te maken, dus zal extra geluk naar je sturen. 😊 Karniin, ik had zondag de tp. Dat jij er twee terug mocht, ik mocht maar 1 ( terwijl roetje met twee erin is ontdooit). Ze doen hier niet aan twee tps inene of er moeten vele pogingen en hoge leeftijd aan te pas komen. Volgens mij geldt leeftijdscategoroe voor mij wel vanaf volgend jaar, maar dit was het laatste rietje dus. De tp was wel een blastocyst en uit ervaring weet ik dat daar een heel mooi kindje uit kan komen 😄 ik kan ook nooit wachten, maar wacht nu tot verjaardag dochter geweest is, zodat de aandacht op haar gericht blijft ipv op mijn buik
@Mamavancene: wat ontzettend lief van je, hoop zo dat het helpt! Ik heb niet echt kindjes verloren omdat er nooit hartactie is geweest, maar toch voelt het wel zo... Ik mocht er ook maar 1, maar had er ook nog maar 1.