cryo ontdooiing en terugplaatsing in augustus 2013

Discussie in 'MMM clubs' gestart door poppetje77, 5 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karnijn

karnijn Bekend lid

22 jun 2011
    958
    3
    0
    Mamavancene, dat is zo'n zonde dat ze de cryo's per twee invriezen. Verschrikkelijk toch als je er dan eentje moet weggooien! Ik begrijp echt niet dat ze dit nog doen. Aan dat beleid zouden ze echt moeten sleutelen.
    Onze dokter zei dat hij de statistieken volgt. "Per twee heb je meer kans op slagen." Ik dacht ook dat ik er maar eentje zou krijgen.
    Ze hebben bij mij jammer genoeg niets gezegd over de kwaliteit ofzo. Er werd niet gesproken, enkel de naam gecheckt en gekeken naar het wolkje dat in de baarmoeder werd gespoten. Het blijft toch een klinisch, koud en onromantisch gegeven in het medische traject hoor.

Wanneer is je dochter jarig?

2. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Toch valt er ook wel wat te zeggen voor 2 tegelijk ontdooien hoor, want bij mij was er 2 keer 1 van de 2 niet goed ontdooit en als ze dan alleen de slechte ontdooit hadden dan was er helemaal geen terugplaatsing geweest. Was alleen wel erg blij dat ze de laatste 2 keer maar 1 hebben ontdooit, want die ontdooiden allebei goed en van die laatste ben ik nu dus zwanger (hoop ik dan)!

3. karnijn

karnijn Bekend lid

22 jun 2011
    958
    3
    0
    Inderdaad daar heb je gelijk in. Anders is het allemaal voor niets geweest.
    Bij jullie is het blijkbaar een heel andere procedure dan ik het ziekenhuis waar ik ga. Daar ontdooien ze de cryo's één voor één tot ze er twee levensvatbare hebben. De volgende dag heb je de tp. Je moet steeds bereikbaar zijn voor als er iets moest misgaan met dat delen, maar de kans hierop is minimaal

4. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Dat doen ze bij ons soms ook inderdaad, er is volgens mij niet een vaste gang van zaken, ze doen wat zij denken dat het beste is en tot nu toe heeft dit goed uitgepakt!

Ben wel erg zenuwachtig voor het testen morgen, hopelijk kan ik een beetje slapen komende nacht...

5. karnijn

karnijn Bekend lid

22 jun 2011
    958
    3
    0
    Een kopje melk met honing en een boek. Dat helpt mij meestal. :) Begrijpeljk dat je zenuwachtig bent.

Laat je morgen wat weten?

6. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Ik mag geen honing, maar toch lief dat je meedenkt!

Natuurlijk laat ik het morgen weten, duim je voor me?

Slaap lekker allemaal!

7. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Hoezo mag je geen honing?

Morgen die je een gewone test dus duim extra hard voor je! Hoe laat ga jij donderdag bloed prikken?

In Gent vriezen ze trouwens per één in, omdat het zone is een goed embryo te verspillen.. Zit er nu nog één in de vriezer!

8. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @poppetje: ik mag geen honing omdat ik een insulineresistentie heb en dan moetik koolhydraat-arm eten en toegevoegde suikers zoveel mogelijk vermijden.
    Bij ons is er gelukkig ook geen embryo verspild, zijn alleen 2 niet goed ontdooide weggegooid.

@all: vanmorgen weer getest en de KV was weer donkerder! De CB gaf nog steeds 2-3 weken aan, maar dat klopt ook wel. Als het goed is zou de CB vanaf vrijdag 3+ aan moeten geven, maar denk dat ik nog tot mandag wacht met nog een keer een CB doen, zou echt zonde zijn om zo'n test te verspillen. Ga natuurlijk ook sowieso pas weer testen als de bloeduitslag goed is...

Ik ga morgen denk ik tussen 10.00 en 10.30u bloed prikken, kan dan na 15.00u bellen voor de uitslag. Vind het echt super spannend en ben nog steeds bang voor een te laag hcg, maar die KV test vind ik toch wel reden om een klein beetje te durven hopen...

9. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Hier nog een foto van de testen, de onderste is van vandaag.

10. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Kv test is mooi!!! Daar mag je hoop uit putten!!! Duim voor een super mooie donderdag morgen!

11. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @poppetje: dat morgen voor ons allebei maar een super mooie dag mag worden!

12. Miekee

Miekee Lid

7 mei 2013
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw Susannelilian! Mooie test vandaag zeg! Ik duim voor goed nieuws morgen en natuurlijk ook voor Poppetje! Spannende dagen voor jullie allebei!

Morgen zit ik ´pas´ op 7 dagen na tp blasto...nog even te gaan dus!

13. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Miekee, Hoe voel jij je nu? Heb je klachten of niets?!

14. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Miekee: dankje, hoop dat we allebei goed nieuws krijgen en jij daarna ook! Wanneer mag jij testen? En voel je al iets?

15. karnijn

karnijn Bekend lid

22 jun 2011
    958
    3
    0
    suzannelianne: ik kwam snel eventjes piepen of er al nieuws was van jou :) En wat een mooi testje! Ik ben blij voor je!

16. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @karnijn: dankje!

@all: heb net de positieve zwangerschapstesten van 2 jaar geleden erbij gepakt en daardoor slaat de onzekerheid weer in alle hevigheid toe... Die testen werden namelijk ook donkerder en ze waren echt flink donker, ze lijken zelfs donkerder dan nu... Zal blij zijn als het morgen is, hopelijk krijgen we dan wat meer duidelijkheid.

17. Miekee

Miekee Lid

7 mei 2013
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zelf heb ik volgende week een bloedtest in het ziekenhuis, maar ik ga al wel eerder een urinetest doen. Weet nog niet zo goed wanneer...!

Ik voel nog steeds steekjes en krampjes, verder met vlagen misselijk en ook erg moe. Na het eten ook last van maagzuur (iets wat ik normaal nooit heb). Maar het blijft lastig...ik gebruik ook nog utro bolletjes en ik heb vorige week vrijdag pregnyl gezet (5.000) maar dat is nu wel uit mijn lijf verwacht ik (13 dagen na pregnyl).

Blijf dus ook nog in onzekerheid hier! Hoe gaat het met de anderen die een terugplaatsing gehad hebben?

18. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Miekee: ik zou als ik jou was 2 dagen eerder zelf een test doen, dan moet je positief kunnen testen als je zwanger bent.

Helaas hebben de bollen ook veel bijwerkingen die lijken op zwangerschapskwaaltjes, oa moeheid en misselijkheid, heb ik ook last van... Die pregnyl zal inderdaad al wel uit je lichaam zijn, maar kan je testen met een zwangerschapstest, als die negatief is dan is het uit je lichaam en zo niet, dan zit het er nog in.

Heel veel sterkte met afwachten, weet hoe killing dat is!

19. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Ik kreeg mijn cryo zonder hormonen nu... Vorige tp was met utro en voelde ik me zo anders!!!

20. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    De bollen hebben helaas aardig wat bijwerkingen... Maar vind het ook wel fijn om ze te gebruiken, zonder is bij mij al vaker gebleken dat ik veel te vroeg bloedverlies krijg en dus sowieso geen kans heb om zwanger te zijn.

Deel Deze Pagina