@poppetje: gefeliciteerd! Als het inderdaad fout zit dan ga ik jullie verlaten, trek het dan niet, sorry... Ik gun het iedereen, maar kan het nu even niet aan... Hopelijk begrijpen jullie het. Iedereen heel veel succes en als ik weer een beetje bijgekomen ben dan kom ik wel weer kijken hoe het met jullie gaat.
@poppetje: van harte gefeliciteerd!! Het was toch zo dat ze jou destijds in het EMC weggestuurd hebben met de mededeling dat het kansloos was? Of was jij dat niet?
Door het bloedverlies ben ik nog steeds onzeker, maar mn hcg is super goed gestegen van 51 afgelopen vrijdag naar 798 nu! Ik weet nu niet goed meer wat te denken, maar die gyn zei dat ik zonder echt veel bloedverlies moet proberen (ze zei zelf al hoe lastig dat is) me niet teveel zorgen te maken. We moeten nu de echo van 2 september afwachten. Het kan nog alle kanten op, maar er is nog hoop!
Suzannelilian dat is toch super nieuws! Schoonzus verloor alle die de zwangerschappen bloed!!! En nu drie kids! Minigirl, dat was ik ja... En dat zonder onderzoek, zijn gewoon sukkels die alleen maar voor een hoog slagingspercentage gaan!
Susannelilian er is zeker hoop en ik hoop met je mee! Wat een goed nieuws dat je HCG zo gestegen is! Ik begrijp ook je onzekerheid aan de andere kant ook heel goed..! Hoe gaat het met de andere dames? Wanneer mogen jullie testen?
@poppetje: dankje meis! Hopelijk loopt het bij mij net zoals bij je zus dan, we zijn er zo verschrikkelijk klaar voor! @Miekee: dankje, ook dat je zegt dat je me begrijpt. Je wilt gewoon geen bloed in welke kleur dan ook zien...
Susannelilian, dat is een mooie stijging. Hopelijk blijft het zo mooi omhoog gaan. Ik blijf voor je duimen! Begrijpelijk als je niet wil blijven indien het mis gaat. Poppetje, kan je het al wat vatten? Miekee, hoe zit het met jou? Wanneer kan jij testen? Voel je al iets?
@karnijn: dankje, hoop ik ook heel erg! We zijn er zo aan toe om ouders te worden... Dankje voor je begrip, gun het jullie allemaal!
Dat lijkt me ook heel onwerkelijk poppetje! Maar ook ontzettend fijn! Hier blijf ik met vlagen misselijk en vooral heel moe, dat komt hoogstwaarschijnlijk door die Utro bollen. Ik zit nu op dag 7 na terugplaatsing van blasto. Ons ziekenhuis heeft als protocol om 14 dagen na tp een bloedtest te doen. Ik denk niet dat ik zolang kan wachten, dus als er nog geen menstruatie doorbreekt komend weekend ga ik het dinsdag misschien wel proberen met een urinetest! Dan is het 12 dagen na tp! Karnijn, hoever ben jij nu?
Poppetje, vergeet vooral niet te genieten Het regelen loopt vanzelf los Miekee ik had zaterdag een tp, pas op wachtdag 5. Ik weet niet hoe oud de cryo's waren. Als mijn geheugen me niet in de steek laat zijn ze op dag drie ingevroren dus moeten de cryos toch vier of vijf dagen oud geweest zijn? Hoe dan ook ik mag pas volgende donderdag testen met een bloedname. Vorige keer testte ik bij een verse tp op wachtdag 11 licht positief. Begin volgende week waag ik me aan een thuistestje
Poppetje wat een goed nieuws!!!!! Tweeling???? O geweldig he meid. Ik zei het je toch! Susannelilian je piekert teveel. Bloedverlies was dat wat rozige afscheiding? Kan namelijk een bloedvaatje in je vagina zijn omdat het extra doorbloed wordt. Je HCG is prachtig. Probeer een beetje te genieten, het is zo een zeldzame reis. Karnijn klinkt ook goed! Augustus is een goede maand. Volgens mij is dit een knalgroenbankje! Ik kreeg net vreselijke steken op de borst na het drinken van granaatappelsap met framboos. Net nieuw gekocht. En vandaag gezwommen, want de oudste werd 3. Ben zo bang dat er nu ongesteldheid aankomt. Zou jammer zijn, maar kan me er wel in berusten. Toch hoop ik dat die pijn op de borst los staat van mijn buik. Ik zou zo graag al willen testen maar zit pas op wachtdag 4. Wat duren die wachtweken toch lang
Mamavancene er is er maar een terug geplaatst of manlief moet ineens mijn gewone ei ook bevrucht hebben maar lijkt me niet met zijn zaad Wachten duurt in dit geval heel lang hè!! Maar ongesteld kan nu toch nog niet?! Op wachtdag vier..
Poppetje zelfde verhaal hier mbt manlief. maar ik zeg de wonderen zijn de werekd nog niet uit. Waar heb jij al je bloedtest laten doen, want jouw tp was toch 1 dag voor mij? Wel echt supergroen bankje hier. Zou het kunnen een score van 100% in augustus
Hoop het, had 12/8 tp blasto! En ik heb gewoon in Dordrecht getest, zij faxen dan naar Gent! Jij nog niet getest??
@mamavancene: eerst was het roze/rood, daarna bruin. Heb de hele tijd het gevoel dat ik het voel lopen en ga met angst naar de wc. Mn vriend zegt dat ik me geen zorgen moet maken, maar kan er niks aan doen. Had gister toch een paar keer bloedverlies en dat zie je toch liever niet. Doe alles heel rustig aan en til geen zware dingen, hopelijk stopt het dan snel of wordt het in ieder geval niet erger. Nog 10 dagen in spanning, pffffff....
Mamavancene, ging jij sowieso geen testje doen? iets dat ik niet begrijp: als jij een dag na poppetje een tp had zit jij toch verder dan wachtdag 4? Ofwel begrijp ik dit niet goed. De steken in je borst zullen wel losstaan van een eventuele zw.schap. Correctie of verduidelijking met mn vorige post. Ik testte posi op 8 dagen na de tp van een vers embryo, dus 11 dagen na de punctie. Nu zit ik op dag 6 na de tp.
Susannelilianne, in een gesprek met mn moeder gisteren kwam ik te weten dat ze bij twee van haar drie kinder in het begin bloedverlies heeft gehad. Veel o gerustheid, maar uiteindelijk een gezonde zw.schap en ditto kinderen. Hopelijk kan voor jou hetzele gelden!