cryo ontdooiing en terugplaatsing in augustus 2013

Discussie in 'MMM clubs' gestart door poppetje77, 5 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @karnijn: dat hoop ik ook met heel mn hart!

2. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Zei je al dat het kon, vertrouw op je hcg die zo mooi is!!!

Ik maakte me juist zorgen omdat ik geen innestellingsbloed heb gehad! En schoonzus zei dat zij dat alle keren heeft gehad!

3. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @poppetje: zijn genoeg meiden die geen innestellingsbloeding hebben gehad, zegt helemaal niks, zeker niet met zo'n hoge hcg waarde zo vroeg in de cyclus!

4. Mamavancene

21 jul 2013
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had 18-8 de tp, dus wacht nog even met testen.

Poppetje, bij mijn verse tp geen innestelingsbloeding gehad, bij mij eerste cryo tp wel bloedingen in begin zwangerschap gehad en twee gezonde kinderen. Dus het is per zwangerschap verschillend.

Dit is mijn laatste cryo en ik zie wel of ons gezin nog groter wordt of zo blijft. Het is echt zo welkom! Van geen kinderen, zijn we mbv mmm gegroeid naar een gezin. Ik ben zo dankbaar dat icsi bestaat😊. Een derde kindje zou (tevens de laatste) zo een kers op de taart zijn.

5. karnijn

karnijn Bekend lid

22 jun 2011
    958
    3
    0
    Oh, dan verwar ik me met iemand anders :p Dan had je de dag na mij een tp!

Icsi is idd waanzinnig. Fantatisch dat de wetenschap zo ver staat dat ze alles kunstmatig kunnen behelpen!

6. Mamavancene

21 jul 2013
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    O dan was ik na jou ja. Ik had net bij afvegen lichtbruine afscheiding, wat meestal duid op menstruatie. Ik hoop het niet, maar als dat het wel is, dan was het niet de bedoeling om een nog groter gezin te worden. We wachten gestaag af....😁.......

7. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @mamavancene: kan ook een innestellingsbloeding zijn, zolang het niet rood is blijft er hoop!

8. Fisher

Fisher Bekend lid

18 mei 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Dames, ik kom even om het hoekje kijken want ik zie dat ik Poppetje mag feliciteren! Echt zooo geweldig nieuws! Leuk om je weer tegen te komen en dan gelijk goed nieuws!

Ik hoop dat ik volgende week een terugplaatsing krijg, nu bezig met urine sparen en maandag echo. Ik ga er positief in, hopelijk helpt het!

Sus ik ben even in de war, ben jij nu ook zwanger of is het nog onzeker?

9. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Fisher, ik ga voor je duimen! Zijn jouw cryo's ook blasto's?

10. Fisher

Fisher Bekend lid

18 mei 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee die van mij zijn na drie dagen ingevroren..ben benieuwd

11. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Fisher: ik ben zwanger, maar ben heel erg bang dat het weer fout gaat (zie verhaal hieronder).

@all: heb net weer een test gedaan en de CB geeft nog steeds 2-3 weken aan... Terwijl ik al 5 weken en 5 dagen zou moeten zijn. Of ben ik minder ver dan ik denk? Vorige zondag deed ik een Engelse test en die gaf al 2-3 weken aan en afgelopen woensdag deed ik een NL CB en die gaf ook 2-3 weken aan. Maak me nu echt ontzettend veel zorgen, voor mijn gevoel kan het nu niet goed meer zitten. Zal ik later komende week nog een keer een test doen?

Wat denken jullie? Ben nu echt heel bang en onzeker...

12. karnijn

karnijn Bekend lid

22 jun 2011
    958
    3
    0
    Susannelilianne, jouw onzekerheid moet verschrikkelijk zijn. Maar probeer niet van het negatieve uit te gaan. Er zijn vrouwen bij wie het hcg minder snel stijgt, daarbij zijn die urinetestjes ook niet zo precies. Het resultaat is afhankelijk van de concentratie in je urine.
    Je testjes duiden nog steeds aan dat je zwanger bent. Hoe moeilijk dat het is, probeer daar je houvast aan te vinden.

Tijdens mijn zwangerschap deed ik op vijf weken een nieuw urinetestje. Omdat ik superonzeker was of ik nog steeds zwanger was. Testje was een pak lichter dan een week ervoor. Paniek! Uiteindelijk was er niets aan de hand. Ik heb dit gegoogeld en dit kwam wel vaker voor.

Knuf, hou moed!

13. Mamavancene

21 jul 2013
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hè Poppetje, ik lees net terug en zie dat mijn bericht niet geplaatst is destijds: Gefeliciteeerddddddddddd!!!!!!

Zo staat het er toch nog bij

14. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Mamavancene dank je! Zo blij, maar ook nog onwerkelijk.. Borsten nog steeds hetzelfde en ook geur nog, niet misselijk alleen een dikke maag en iets dikkere buik, nu al... Dus tot zover gaat het ook goed.

15. Mamavancene

21 jul 2013
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    O geweldig poppetje. Nou wees maar blij dat je nog niet hoeft over te geven hahaha komt vanzelf of jij bent zo een mazzelaar die weinig klachtjes heeft 😄

Dinsdag komt mijn menstruatie denk ik want de test vanochtend was negatief. Ik hoop nog wel, misschien Hebik te vroeg getest? Is nu wachtdag 7

16. karnijn

karnijn Bekend lid

22 jun 2011
    958
    3
    0
    Mamavancene, ik heb gisteren op dag 7 ook een testje gedaan. Negatief. Daar heb ik toch een paar uur over zitten kniezen.. :p
    Vanmorgen weer een testje, eerst niets. Ik was al bijna terug in depri-mode toen ik nog ik bij nader turen in het buitenlicht toch een vaag streepje zag staan. Vandaag dag 8, hetzelfde moment dat ik bij mijn vorige zwangerschap positief testte.

Ik durf nog niet te juichen. Ben nog bang voor een indroogstreepje ofzo. Toch, stiekem vanbinnen ben ik zo blij. Durf het alleen nog niet goed te veruitwendigen, bang voor ontgoocheling. Het is immers nog vier dagen te vroeg!

Nog niet opgeven dus ;)

17. Miekee

Miekee Lid

7 mei 2013
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mamavancene ik sluit me aan bij wat karnijn zegt. Het is waarschijnlijk nog te vroeg geweest!

Karnijn, wat spannend zeg! Een heel licht streepje klinkt positief hoor! Ik herken het wel, nog niet durven juichen!

Hier heb ik sinds gisteren een positieve test in handen. Wachtdag 9. Heel onwerkelijk. Vandaag, wachtdag 10 digitale CB (niet die met indicator) gaf ook 'zwanger' aan. Maar we moeten nog tot donderdag wachten op de bloedtest voor meer duidelijkheid.... Ik dacht tijdens het testen; nu ben ik van de onzekerheid af. Maar dat is niet zo...het blijft zoooo spannend!

Succes voor iedereen die ook in die helse wachtweken zit! Ik hoop op veel mooie cryo wonders! Poppetje en susannelilian ik denk ook aan jullie!

18. karnijn

karnijn Bekend lid

22 jun 2011
    958
    3
    0
    Wauw Miekee! Proficiaaaat! Als het duidelijk is, zelfs met CB dan zal de bloedtest alleen maar bevestiging geven.

Haha en inderdaad de onzekerheid blijft. Zelfs heel je zwangerschap lang :p

Ik hoop echt dat dit voor iedereen een vruchtbare maand is!

19. Mamavancene

21 jul 2013
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Karnijn! Mieke! Wauuwwwwwwww

Nu ik nog en we hebben een 100% positief bankje. Ik hoop dat jullie gelijk hebben dat bet te vroeg was. Meiden wat ben ik blij voor jullie

20. karnijn

karnijn Bekend lid

22 jun 2011
    958
    3
    0
    Ik hoop het ook! Wanneer ga je nog eens testen?

Ik ben nog altijd heel voorzichtig over mijn uitspraak hoor, want mijn streepje is zo enorm licht. Ik moet écht turen om het te zien. Morgen probeer ik het opnieuw. Hoop dat ik nu niet blij ben met een dode mus.

Hoe oud zijn jouw andere kindjes eigenlijk?

Deel Deze Pagina